[ نگفته ها ]
میگفت :
سکوت میکنم تا دل کسی را به اشتباه نشکنم
اما آیا میفهمید دل چند نفر خون شده با نگفته هایش!؟
میگفت کلمه ای برای ابراز خود نمیبینم
اما آیا نمیدید آدم هایی را که حاضر بودند تمام کلمات دنیا را برای به سخن وا داشتنش ردیف کنند!؟
به او گفتم که همیشه افتخار کرده ام به شجاعت گفتارم
به جسارت حرف زدنم
اما راستش را بخواهید نتوانستم بگویم من هم نگفته هایی دارم اما هیچ کس نبود برای من کلمه ای ردیف کند چون همه در این خیال بودند که خودم بهرحال حرفی میزنم
به او نگفتم چقدر خسته ام از اینکه همیشه من باید قدم اول را بردارم تا کدورت ها را حل کنم
هیچگاه نگفتم چون کسی خواستار گفتنم نبود
من هیچ کدام اینها را نگفتم
راستش را بخواهید گاهی اوقات وراج ترین انسان دنیا که من باشم نگفته هایش از تمام آنهایی که سکوت اختیار کرده اند بیشتر است ..
هدایت شده از „ ㄒ𝗂𝗄︎ ㄒ𝗈𝗄︎ .
468.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی خر و ساده ای
♯𝖳︎𝗂𝗄︎𝖳︎𝗈𝗄︎ 𝗂𝗇︎ 𝖤︎𝗂𝗍𝖺𝖺? @TikTuk 🌀-
او میخواست زنده بماند؛)
وقتی خر و ساده ای ♯𝖳︎𝗂𝗄︎𝖳︎𝗈𝗄︎ 𝗂𝗇︎ 𝖤︎𝗂𝗍𝖺𝖺? @TikTuk 🌀-
تا حالا با هیچ فیلمی اینقدر همزاد پنداری نکرده بودم
سعی میکنی خودتو از توی سیاهچاله ی تاریکی بکشی بیرون
بعد همونا که ادعای محبت دارن طنابت رو میبرن