eitaa logo
ماینکرافت لند ★ MINECRAFT LAND ★ ماینکرفت
8.1هزار دنبال‌کننده
10.9هزار عکس
4هزار ویدیو
1.7هزار فایل
به چنل ماینڪرافت لند کــبیـر خوشــ آمدیـــد🌹 [🟢] Minecraft land ╰────𒆕 • @ML_AboutUs [❓] Minecraft land FAQ ╰────𒆕 • @ML_FAQ [👤] ADMIN ╰────𒆕 • @parsa87_13 [Establishment] ╰────𒆕 • 1399/4/27 🛡️ Powered BY, ML Group I'm 6!
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این از بقیه چالش های تیک تاکی بهتر بود😐✨ join us 🍒 🌇 🌈@minecraftlnd🏝⛱🥙
این اسکین ها در پست بعد 👇 join us 🍒🌇 🌈@minecraftlnd🏝⛱🥙
🔹🔸دیده شدن هیروبراین🔹🔸 این داستان ماینکرافتی از یه یوتیوبر خارجی نقل شده که اظهار داشته هیروبراین رو دیده البته ما نمیدونیم که واقعیه یا نه ولی از خودش که میگفته واقعی است در پست بعد👇 🐬🏝🏜 join us🏔🌲 @minecraftlnd🥁🎮🎭
من يك ماينكرافت باز هستم اسمم مايكي است توي يوتيوب فعاليت ميكردم يكي از پر بازديد ترين كانالاي ماينكرافتي رو در يوتيوب داشتم يك سروايول جديد رو شروع كرده بودم و داشتم ويديو ميگرفت🎥م از هيچ مودپك يا سيد استفاده نكرده بودم تا بازي جذاب تر بشه🖥 اوايل بازي خيلي عادي پيش رفت و من ويليج پيدا كردم درخت ها رو كندم 🌳و يه خونه ي نقلي قشنگ ساختم🏡 تا حالا اينقدر قشنگ نشده بود اما غير عادي بودن بازي از اينجا شروع شد 💀كه من به غار رفتم واسه جمع كردن امرالد 💎همين كه پامو توي غار گذاشتم يه ادونسمت (پيشرفت) بهم داد با مضمون " راه بي خروج🔴 " نميدونستم اوضاع از چه قراره اين ادونسمت جديد بود تا امروز نديده بودمش به خودم گفتم شايد دقت نكرده بودم و از اونجايي كه داشتم ويديو ميگرفتم و ميترسيدم ويديو خراب بشه بيخيال داخل غار شدم ...😑 غار تودر تو نبود صاف و مستقيم رو به پايين بود خيالم راحت شد كه انگار ديگه گم نميشم و مشعل نميذاشتم كمي كه توي مسير مستقيم رو به پايين رفتم تا اينقدر تاريك شد كه ديگه هيچي رو نديدم مشعل رو گرفتم دستم در حالي كه هيچي نميديدم يه مشعل روي زمين گذاشتم اما انگار اين غار ديگه اون غار نبود💀 واسم عجيب بود من كه توي مسير مستقيم اومده بودم پايين چرا راه خروج رو پيدا نميكردم هر سوراخي رو كه پيش ميگرفتم اخر به همون دونه مشعل كه روي زمين گذاشته بودم ميرسيدم ديگه داشتم به ارتباط اون ادونسمت با اين غار عجيب نفرين شده 😵 ميرسيدم تصميم گرفتم وقتي كه توي اين غار هستم بگردم دايموند پيدا كنم كه يكي توي چت بهم پيام داد : hello وحشت كردم نتم قطع بود و حتي فكر هم نميكردم حك شده باشم من روي ويندوزم ويروس ياب هاي خيلي قوي داشتم امكان نداشت كسي تونسته باشه منو حك كنه💻 كه دوباره همون فرد توي چت بهم پيام داد: تو ترسيدي؟ جالبه چون از ترس داشتم ميمردم البته شايد مثل هر ماينر ديگه اي دلم ميخواست بدونم بعدش چي ميشه (البته از ترس داشتم سكته ميزدم) كه دوباره اسم ناشناس بهم پيام داد ... پيامش مشخص نبود محو بود كه يهو يك چيز ديگه زير صفحه ظاهر شد و اون چيزي نبود جز اعلام مردن من! قبل از اينكه بخونم توسط كي مردم مقدار زيادي شن روي سرم ريخت و من مردم...!💔💔💔
این داستان ادامه دارد...