eitaa logo
حجه الاسلام میرحافظ
845 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
2.3هزار ویدیو
23 فایل
ارتباط با استاد: @seyedroohollahmirhafez آرشیو صوت درتلگرام https://t.me/seyedroohollahmirhafez کانال مادرایتا @mirhafez313yamhdi آرشیوسخنرانی درایتا https://eitaa.com/mirhafez110sokhanrani آرشیو صوتی https://eitaa.com/mirhafezmenbarsoti
مشاهده در ایتا
دانلود
2.16M
انت تقضی دینی...
جمع روضه خوان های سیدالشهدا
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻تشبیه عالی حاج آقا قنبریان🔻 در دنیای امروز ، پیشرانِ تمدن نجس ملحدین و مشرکین دنیا ( در جنگ فرهنگ ها و در جنگ تمدن ها ) چیزی جز 🐖 برهنگی 🐖 نیست و امروز « بی حجابی » هم قطعاً 🔥محاربه با اللّٰه است چون اولین قدم ِتسلط فرهنگ دشمن کافر بر زندگی مسلمین است . .. ...🪴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آقای پزشکیان خیلی زود پرده ازشعار وفاق ملی وتخصص، برداشتید این ره که تومیروی سرابستان است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ببینید تولیت حرم میخواسته چه کند که بخواست امام رضا علیه السلام انجام نشد
2.77M
سوغات معراج پیامبراکرم
7.77M
الاولعنه الله من عق والدیه
⚫️ در آستانه‌ی شهادت پیامبر چه رخ داد؟   📖 أَنْ تَخْلُوَ الْمَدِينَةُ مِنْهُمْ.... ☑️ پیامبر می‌خواست کسی ازمنافقین در مدینه نباشد تا امر ولایت علی علیه‌السلام تثبیت شود   ❇️ حذيفه گويد: پيامبر افرادی را كه بر عداوت با علی علیه‌السلام اصرار مى‏ورزيدند وگروهى از طلقاى منافق را، جمع كرد و اسامه را بر آنان امير كرد و دستور داد به سمت شام خارج شوند ⚡️ عرض كردند: يا رسول الله ما تازه از سفر بازگشته‏ايم، اجازه بدهید چند روز كارهاى شخصى را انجام بدهيم. 🔹 پيغمبر اجازه داد به مقدارى كه كارهاى لازم را انجام دهند در شهر بمانند و از سوى ديگر به اسامه دستور داد در بيرون شهر اردو بزند تا در آنجا منتظر آمدن ديگران بماند، و پيغمبر خواست با اين كار مدينه از وجودشان خالى شود و كسى از منافقين در آنجا نماند. ♻️ اين گروه همچنان در مدينه ماندند و پيامبر بارها دستور خروج مى‏داد تا به اسامه ملحق شوند و به سوى محل مأموريت خود حركت كنند.   ▪️در اين موقع بيمارى پيامبر شدّت يافت، وقتى اين امر را مشاهده كردند، به توطئه روى آوردند، تا از مدينه بيرون نروند.   📘 بحار الأنوار، ج‏۲۸، ص۱۰۷