eitaa logo
انتقال یافت
184 دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
5.8هزار ویدیو
191 فایل
با سلام این کانال دیگر متعلق به اساتید نمی باشد لطفا جهت عضویت به آیدی @BasijAsatidhoze پیامک دهید‌.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚡️این صوت هولناک، ندای قیامت از یک مسجد در غزّه است یا اهل‌الاسلام...!!!! 🔴 نگذاریم مظلومیت غزه عادی شود! 📍انا لله وانا اليه راجعون... ✊بسیج مدرسه معصومیه قم: @basij_masoumieh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مهندسین فوق دکترای معماری از دانشگاه رب العالمین ✾࿐༅🍃🌸🍃༅࿐✾ https://eitaa.com/TOLUESOBH
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حضور پسربچه نقاش در برنامه محفل پس از بازدید میلیونی ویدیو خواندن اسماءالحسنی در فضای مجازی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دلسوزی مجری بی‌بی‌سی برای تروریست‌های حادثه خونین روسیه؛ آن‌ فرد لرزان است، هوا سرد است و پوتینی را هم روی گردنش گذاشتند! واکنش جالب کارشناس برنامه: 🔺کسانی که این اقدامات خونین را انجام می‌دهند قرار نیست با نوازش آن‌ها را دستگیر کنند!
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ درباره ماجرای آقای صدیقی سناریو چیست و چه کسانی این پازل را کامل میکنند؟ 🆔 @pedarefetneh | 🆔 @pedarefetneh |
هدایت شده از طلبه انقلابی
⭕️ضایعات غذا در اتحادیه اروپا ۹ میلیون تن، در ایران ۳۵ میلیون تن! 🔹دورریز غذا یكی از نقطه های دل آزار در فرهنگ غذایی ایران است. بررسی ها نشان می دهد حجم مواد غذایی هدررفته در ایران به اندازه‌ای است که با آن می‌توان غذای ۱۵ میلیون نفر را در سال تأمین کرد. 🔸هر روز به ‌ازای هر نفر، ۱۳۴ کیلوکالری غذا در ایران هدر می‌رود. ضایعات سالانه مواد غذایی در ایران معادل ۳۵ میلیون تن با ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد دلار است درحالی است که در اتحادیه اروپا با ٢٧ کشور عضو، تنها ٩ ‌میلیون تن موادغذایی درسال راهی زباله‌ها می‌شود. 🔹از ۱۰۰ میلیون تن محصول کشاورزی تولیدی در کشور ۳۵ میلیون تن در سال هدر می‌ رود. در این زمینه می‌توان به ۳۰ درصد ضایعات در نان، ۲۵ تا ۳۰ و حتی ۵۰ درصد ضایعات در میوه‌ها و سبزیجات، ۱۰ درصد ضایعات در برنج، ۲۵ درصد ضایعات در خرما و... اشاره کرد. 🔸باوجود قیمت بالا، دورریز برنج ۱۰ درصد از دورریز مواد غذایی سفره های ایرانی را به خود اختصاص داده است؛ دورریزی كه به گفته معاون وزیر جهاد كشاورزی سالانه به یك میلیون تن می رسد که دقیقا به اندازه میزان برنج وارداتی است.. 🔹برای تولید هر کیلوگرم برنج، حداقل ۲۵۰۰ لیتر آب مصرف، و حدود یك کیلوگرم گاز گلخانه ای تولید می شود . بنابراین، هر کیلوگرم برنج دور ریخته شده، معادل اتلاف منابع آبی و افزایش آلودگی هوا است. 🔸اگر در کشور روزی یکدانه برنج دور بریزیم در مجموع روزانه ۸۷ میلیون دانه برنج دور می‌ریزیم که غذای ۲۳ هزار نفر است و اگر یک قاشق دور بریزیم غذای ۵۰۰ هزار نفر است. حالا قیاس کنید هر خانواده در روز چه مقدار برنج هدر می دهد و این دورریز روزانه در سال چقدر می شود و معادل غذای چند نفر است.
هدایت شده از طلبه انقلابی
⭕️پاکستان: خط لوله گاز با ایران را پیش می‌بریم 👤سخنگوی وزارت خارجه پاکستان: 🔹اسلام‌آباد نیازی به مشورت دیگران یا معافیت تحریمی ندارد و ما متعهد به انجام پروژه مهم انتقال گاز از جمهوری اسلامی ایران به پاکستان هستیم. 🔸تصمیم اخیر دولت پاکستان برای پیشبرد خط لوله گاز و احداث آن در محدوده خاک پاکستان یک تصمیم مستقل و آزاد است و این عملیات در خاک پاکستان به زودی اجرا خواهد شد. 🔹دستیار وزیر خارجه آمریکا با تاکید بر مخالفت واشنگتن با پیشبرد خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان، مدعی شد که واشنگتن درباره این پروژه، با اسلام‌آباد در تماس است.
هدایت شده از طلبه انقلابی
⭕️عدالت رهبری به نقل از اندیشکده آمریکایی کارنگی 🔹مقام معظم رهبری در روز اول سال ۱۴۰۳ عدالت را اصلِ پیشرفت بیان کردند. به همین مناسبت بخشی از مقاله خوانش خامنه‌ای که توسط اندیشکده کارنگی نوشته شده منتشر می‌گردد: 🔸"برای خامنه‌ای، اسلام و عدالت دو روی یک سکه و دو عنصر مهم جامعه، حکومت و سیاست خارجی ایران هستند. او از عدالت به عنوان «شعار اصلی و هدف اصیل انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی» یاد می‌کند و مانند خمینی، اسلام را یک اساس و بنیانِ اجتماعی و سیاسی فراگیر می‌داند. چشم‌انداز او برای ایران «عادلانه»، چشم‌اندازی است که قوانین حقوقی و اجتماعی آن منعکس کننده اسلام، همراه با یک اقتصاد برابری‌طلب با حداقل اختلاف طبقاتی است."... "برای خامنه‌ای، جمهوری اسلامی ایران پرچمدار حکومت عادل است، باتوجه به این واقعیت که « سیاست‌های عدالت محور» مانند مخالفت با ایالات متحده و اسرائیل را علی‌رغم هزینه‌های احتمالی سیاسی و اقتصادی (تحریم‌ها و انزوا) دنبال می‌کند. 🔹او شکست را به پیروزی‌ای که از طریق بی‌عدالتی یا ظلم به دست آید، ترجیح می‌دهد."
هدایت شده از طلبه انقلابی
⭕️فریب فضای مجازی و رسانه‌ها را نخوریم 🔹در کوچه‌ها و آپارتمان‌ها را که نگاه کنیم هنوز موقع سحری، چراغ خانه‌ها یکی‌یکی روشن میشود. 🔸هنوز در مهمانی‌های خانوادگی، درباره «» بحث میکنند. 🔹هنگام تحویل سال جمعیت چند میلیونی رو میبینیم که در مکان های زیارتی و مذهبی مثل حرم امام رضا (علیه السلام)، کربلا، حرم امام زادگان، گلزار شهدا و... سال نو خود را با زبان روزه شروع می‌کنند. 🔸هنوز هم فامیل به دخترها و پسرهای روزه‌اولی، ماشاءالله می گویند و انها با شوق و ذوق از خاطرات روزه گرفتنشان میگویند. 🔹دختر و پسرهایی در بین نزدیکان و آشنایان روزه داری میکنند که اصلا به ظاهرشان نمی‌اید. 🔸هنوز نزدیک اذان مغرب که می شود، فوج فوج جمعیت را میبینیم که به سمت خانه‌هایشان میروند تا افطار کنند و خیابان‌ها راه‌بندان میشود. بعضی‌ها هم به مساجد میروند تا بعد از اقامه نماز به جماعت در مسجد، افطار کنند. 🔹هنوز صدای اذان از مأذنه‌ها بلند است. 🔸هنوز بی‌دین‌ها پویش روزه‌خواریِ علنی راه می‌اندازند تا با رمضان مبارزه کنند. این یعنی رمضان هست و ده‌ها میلیون‌ نفر روزه‌دارند. ✔️مبادا هوچی‌گری و سروصدای بلند رسانه‌ها و روزه‌خوارها ناامیدمان کند. ✔️مبادا «برو بابا کی دیگه روزه میگیره» گفتن‌های چند نفر، عصبی‌مان کند و جامعه را کافر بپنداریم. ✔️مبادا دچار بشویم.
هدایت شده از طلبه انقلابی
⭕️بزرگترین دشمن ایالات‌متحده کدام کشور است؟ 🔹 بر اساس نظرسنجی جدید موسسه گالوپ، حدود 41% از مردم آمریکا، چین را بزرگترین دشمن کشورشان می‌دانند. روسیه و ایران هم هرکدام با 26 و 9 درصد به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. ‼️ نکته قابل توجه قرار گرفتن خود آمریکا در جایگاه چهارم لیست دشمنان ایالات‌متحده است🤣🤣