مجهولات
مَنْ كُنْتُ مَوْلاهُ فَهذا عَلِيٌّ مَوْلاهُ برگزاری جشن دانشجویی عید غدیر در دانشگاه هنر و اندیشه اس
این برای یکی از دانشگاهاست که وضعیت بسیج و قسمت فرهنگیشون داغونه
اوضاع فرهنگی دانشگاه هنرم که مشخصه
یه کمکی شه شاید این مراسم دل چند نفر بدست آورد 🌱
☁️-ثواب اطعام به یک مومن در روز عید غدیر معادل ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و و خود ائمه معصومین و یک میلیون و شهدای کربلا و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد.
امام صادق علیه السلامـ ✨
کمتر از ۱۳ روز تا غدیر در پیش داریم ..
۶۲۷۷۶۰۱۳۵۶۴۷۳۱۷۱
شماره کارت جهت واریز اکرام، به نام فاطمه بهرامی
مجهولات
☁️-ثواب اطعام به یک مومن در روز عید غدیر معادل ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و و خود ائمه معصومین و ی
اینم یکی از دوستانه که قراره برای محرومین یکی از روستاهای اطراف قم بسته های معیشتی تهیه کنند و اگر پول اضافه اومد جشنی برگزار کنند
مجهولات
بچهها اگر خیریه یا گروهی میشناسید که دارن برای غدیر کار میکنن و معتبرن، برام بفرستید لطفا. حالا چه
هنوزم اگر جای ديگهای رو میخواید معرفی کنید تا آخر امشب اوکیه🤝
هدایت شده از گروه فرهنگی آرزوهای آبی 🩵☁️
حسرت میخوری،
خیلی زیاد
شک نکن،
حسرتی عمیق!
در جانت شعله میکشد،
که چرا از آنهمه چیزی که داشتی ،
حتی یک ذرهاش را هم
برای خودت نگه نداشتی!
لااقل کاری کن وقتی نامه اعمالت را
میدهند،ببینی نوشتهاند:
یک گوشه مالش را داد..
برای امام خودش!
غدیر منتظر است تا تو را
به امامَت برساند.
تا مالت را برای خودت نگهدارد.
نذری های شما را به صورت اطعام بین محبین امام علی(علیه السلام) پخش خواهیم کرد.به اندازه ی محبتی که دارید دراین امر خیر شرکت کنید.
شماره کارت:
6280-2313-1576-5965
به نام حساوی
راستی یه مسئله رو میخواستم باهاتون مطرح کنم. کنکوریا که نهایی دارن
طبق برآوردم از کامنتا و نظرسنجیای کانالای تلگرام، الگوریتم سخت و آسونی امتحانات امسال کاملا اینطور بوده که عمومیها به شدتتتت سخت و در حد کنکور و همه ترکش خوردن، ولی اختصاصیا با وجودی که فیزیک و ریاضی بوده که معمولا نقطه ضعف بچههاس اکثرا راضی بودن و سطح معقولی داشته! که خب منطقیام هست چون بهرحال عمومیا از کنکور حذف شده.
در کل پیشنهادم اینه که با استناد به این قضیه، میشه گفت زیست و شیمی که در پیش دارید -بچههای تجربی- احتمالا آسون و معقولان خودتونو نبازید، و اتفاقا تو رشته شما ضریب قابل توجهیام دارن و نمره خوبش خیلی کمکتون میکنه! ماشاءالله هر کدوم یه فرجه فراخم داره که واقعا نمره ۱۹،۲۰و دستیافتنی میکنه✨ واقعا ارزش جنگیدن داره:)🤝
مجهولات
راستی یه مسئله رو میخواستم باهاتون مطرح کنم. کنکوریا که نهایی دارن طبق برآوردم از کامنتا و نظرسنجیای
بچهها الان دست به سینه نشستم بیاید نقدم کنید و فرضیهمو با دلایل منطقی با خاک یکسان کنید.
اوایل وا میرفتم، الان دارم ضد ضربه میشم و رشد میکنم و از کنشگریتون لذت میبرم😔😂🤝
هدایت شده از ناشناسای مجهولاتم
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/mjholat/23996
نه اتفاقا درمورد فیزیک و ریاضی واقعا درست میگی و به نسبت عمومیا آسونتر بودن
اما یه نکتهای که هست، زیست و شیمی پرنکتهترن و بنظرم در حد ۲ نمره نکتهای و سخت میدن
مثلا زیست۱۱ رو میگن خیلی سخت بوده
پس انتظار میره زیست ماهم حداقل سطحش متوسط رو به بالا باشه
شیمی هم من فکر میکنم مثلا مسئلهی ph اش میتونه سخت باشه.
#دایگو
مجهولات
📪 پیام جدید https://eitaa.com/mjholat/23996 نه اتفاقا درمورد فیزیک و ریاضی واقعا درست میگی و به نسب
خب امیدوار شدم 😂✨
آره درسته
ولی در کل احتمالا امتحان آسون و نمره بیاریه، با فرجهای که داره برای اون سختتراشم میشه آماده شد👌