مجهولات
☁️-ثواب اطعام به یک مومن در روز عید غدیر معادل ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و و خود ائمه معصومین و ی
اینم یکی از دوستانه که قراره برای محرومین یکی از روستاهای اطراف قم بسته های معیشتی تهیه کنند و اگر پول اضافه اومد جشنی برگزار کنند
مجهولات
بچهها اگر خیریه یا گروهی میشناسید که دارن برای غدیر کار میکنن و معتبرن، برام بفرستید لطفا. حالا چه
هنوزم اگر جای ديگهای رو میخواید معرفی کنید تا آخر امشب اوکیه🤝
هدایت شده از گروه فرهنگی آرزوهای آبی 🩵☁️
حسرت میخوری،
خیلی زیاد
شک نکن،
حسرتی عمیق!
در جانت شعله میکشد،
که چرا از آنهمه چیزی که داشتی ،
حتی یک ذرهاش را هم
برای خودت نگه نداشتی!
لااقل کاری کن وقتی نامه اعمالت را
میدهند،ببینی نوشتهاند:
یک گوشه مالش را داد..
برای امام خودش!
غدیر منتظر است تا تو را
به امامَت برساند.
تا مالت را برای خودت نگهدارد.
نذری های شما را به صورت اطعام بین محبین امام علی(علیه السلام) پخش خواهیم کرد.به اندازه ی محبتی که دارید دراین امر خیر شرکت کنید.
شماره کارت:
6280-2313-1576-5965
به نام حساوی
راستی یه مسئله رو میخواستم باهاتون مطرح کنم. کنکوریا که نهایی دارن
طبق برآوردم از کامنتا و نظرسنجیای کانالای تلگرام، الگوریتم سخت و آسونی امتحانات امسال کاملا اینطور بوده که عمومیها به شدتتتت سخت و در حد کنکور و همه ترکش خوردن، ولی اختصاصیا با وجودی که فیزیک و ریاضی بوده که معمولا نقطه ضعف بچههاس اکثرا راضی بودن و سطح معقولی داشته! که خب منطقیام هست چون بهرحال عمومیا از کنکور حذف شده.
در کل پیشنهادم اینه که با استناد به این قضیه، میشه گفت زیست و شیمی که در پیش دارید -بچههای تجربی- احتمالا آسون و معقولان خودتونو نبازید، و اتفاقا تو رشته شما ضریب قابل توجهیام دارن و نمره خوبش خیلی کمکتون میکنه! ماشاءالله هر کدوم یه فرجه فراخم داره که واقعا نمره ۱۹،۲۰و دستیافتنی میکنه✨ واقعا ارزش جنگیدن داره:)🤝
مجهولات
راستی یه مسئله رو میخواستم باهاتون مطرح کنم. کنکوریا که نهایی دارن طبق برآوردم از کامنتا و نظرسنجیای
بچهها الان دست به سینه نشستم بیاید نقدم کنید و فرضیهمو با دلایل منطقی با خاک یکسان کنید.
اوایل وا میرفتم، الان دارم ضد ضربه میشم و رشد میکنم و از کنشگریتون لذت میبرم😔😂🤝
هدایت شده از ناشناسای مجهولاتم
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/mjholat/23996
نه اتفاقا درمورد فیزیک و ریاضی واقعا درست میگی و به نسبت عمومیا آسونتر بودن
اما یه نکتهای که هست، زیست و شیمی پرنکتهترن و بنظرم در حد ۲ نمره نکتهای و سخت میدن
مثلا زیست۱۱ رو میگن خیلی سخت بوده
پس انتظار میره زیست ماهم حداقل سطحش متوسط رو به بالا باشه
شیمی هم من فکر میکنم مثلا مسئلهی ph اش میتونه سخت باشه.
#دایگو
مجهولات
📪 پیام جدید https://eitaa.com/mjholat/23996 نه اتفاقا درمورد فیزیک و ریاضی واقعا درست میگی و به نسب
خب امیدوار شدم 😂✨
آره درسته
ولی در کل احتمالا امتحان آسون و نمره بیاریه، با فرجهای که داره برای اون سختتراشم میشه آماده شد👌
هدایت شده از 🇮🇷 دلـتنـگـ♡ـ٨ـﮩـ۸ـﮩ
#جشن_پدرانه 😍
میخوایم به مناسبت عید غدیر و برای ترویج فرهنگ غدیر و امام شناسی و برای اینکه جا پای بابا حیدر جانمون بگذاریم ،ایتام (بچه های ویژه امیرالمومنین) رو به جشن خلافت بابا حیدر دعوت کنیم 🥲😍
⬅️ حالا بهم گوش بده تویی که دلت میخواد کمک کنی اما خیلی توانشو نداری ، میتونی اینجا با کمترین مقدار شریک بشی و دل کلی از بچه های ایتام رو شاد کنی 😍🥲
✅برای گرفتن شماره کارت به آیدی زیر پیام بده
@ya_zahra5138
کاری از کانال های دلتنگ و اف زد کمیل و جمعی از رفقای صمیمی 🌱🥲
@deeltangy
@ef_zed_komeyl
هدایت شده از آذربهرام🇮🇷
الحَمدُلِلّهِالذیجَعَلَنامِنالمُتمَسکین
بِولایهاَمیرَالمومِنینعَلیبناَبیطالب'ع'💚
رفقای عزیز
چون تکخور نیستیم
قصد داریم جشن بگیریم
شما هم میتونید به اندازه جیب تون شریک بشید !✨
۱۵۰ تا سهم ِ ۳۰ تومنی...
( با مبلغ کمتر و بیشتر هم میتونید شریک این کار خیر باشید )🌱
ـ
6037998240377191ـ عطائی + عکس فیش رو بفرستید (: @ataei315
سلام به روی ماه همگی، امیدوارم هرجا که هستید دلتون شاد باشه. 🥰
میدونید، داشتم فکر میکردم که عید غدیر که نزدیکه چه جوری میتونه قشنگتر بشه... یهو یه فکری به سرم زد! ✨ به نظرم هیچی لذتبخشتر از این نیست که دل چند تا فرشته کوچولو هایی که در پرورشگاه هستن رو شاد کنیم. تصمیم گرفتم یه جشن کوچیک و صمیمی برای بچههای پرورشگاه بگیرم، جشنی پر از خنده، شادی، و کادوهای رنگارنگ. 🎁🎈
تصور کنید چشمهای منتظرشون رو وقتی یه هدیه کوچیک میگیرن... 😍 دلم میخواد این لحظه رو براشون بسازم. اما برای این کار، به قلبهای مهربون شما نیاز دارم. 🙏🏻
میدونم همهمون گرفتاریهای خودمون رو داریم، اما یه کمکی هرچقدر هم کوچیک، میتونه یه دنیای بزرگ رو برای این بچهها روشن کنه.هر چقدر که در توانتون هست، چه کم و چه زیاد، میتونه یه لبخند بزرگ روی لب این بچهها بیاره. 🌟
اگه دلتون خواست توی این شادی سهیم بشید و یه سهمی توی لبخند این فرشتهها داشته باشید، ممنون میشم هر مبلغی که در توانتون هست رو به این شماره کارت واریز کنید:
[6280-2315-5035-7676]
مائده شورابی
مطمئن باشید، هر ریالی که کمک کنید، یه عالمه عشق و شادی رو به زندگی این بچهها هدیه میده. ❤️
پیشاپیش عید غدیر مبارک💚 و ممنونم از سخاوت و مهربونیتون. 🙏🏻😊
لطفاً 🙏🏻این پیام رو برای دوستان تون هم ارسال کنید تا جمع دستان مهربان وسیع تر بشه 😊
متوجه شدم مادر یکی از همکارای نوجوونمون امروز تست سرطانشون مثبت شده. براشون خیلی دعا کنید:)💔