eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
816 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
مجهولات
لطفا واتساپتون رو ابتدا حذف حساب کاربری و سپس از از گوشی حذف کنید لطفا به بزرگترای فامیلتون هم اطل
یکی دیگه از بچه‌ها ام اینو پرسید الان تنها راهش اینه که دوباره نصب کنید، که اون میشه نصب آپدیت جدیدش و خطرناک‌تره. پس به نظرم کلا بیخیال بشید‌ ان‌شاءالله که تاثیر خاصی نداره🤝🤍
تازه مسئله ملی شدن اینترنت به در دسترس نبودن اینستا و تلگرام و توییتر ختم نمیشه، داستان از اون‌جایی شروع میشه که ملت می‌ریزن تو ایتا و ایتا هم ثابت کرده در بزنگاه‌ها کلا لف میده. خودش دواطلبانه از دسترس خارج میشه 💘
خدایا منو ببخش خیلی به این خندیدم میگن تعداد محافظ‌های سجاد محمدی رم افزایش دادن
موتورهای جستجوگر داخلی: Gerdoo.me Jasjoo.com Zarebin.ir @terminal_app
قلب
دوس ندارم چرت و پرت بگم اما الان که امتحانات دانشگاهمون افتاد مرداد و رؤسای انجمن‌ها همدست شدن که مجازیش کنن، اصلا همین واژه مجازی، روانمو به هم ریخت. من فقط یک سال دبيرستان رفتم چون کرونا مجازیش کرد. دبیرستانی که همون یک سالش از بهترین خاطراتم شد... حالاام نمی‌تونم تصور کنم دانشگاه که اینقدر انتظارشو کشیدم، اونم دوره لیسانس که همه میگن شیرین‌ترین دوره است، اونم رشته ما که همه قشنگیش به کارای عملی‌شه و تو آزمایشگاه، مجازی بشه. نمیخوام و نمی‌تونم تصور کنم‌. حتی شاید اگر این اتفاق بیافته انصراف از تحصیل بدم و بشینم تا جنگ‌ تموم شه مجازی روانشناسی یا حوزه بخونم 🚶🏻
هدایت شده از هِنآس.
میگم چرا انقدر علاقه دارم بهش☝️🏻😂
مجهولات
میگم چرا انقدر علاقه دارم بهش☝️🏻😂
جدی می‌فرمایید؟! ☝️☝️🏻☝️🏼☝️🏽☝️🏾☝️🏿 ☝️☝️🏻☝️🏼☝️🏽☝️🏾☝️🏿 ☝️☝️🏻☝️🏼☝️🏽☝️🏾☝️🏿 ☝️☝️🏻☝️🏼☝️🏽☝️🏾☝️🏿 ☝️☝️🏻☝️🏼☝️🏽☝️🏾☝️🏿 ☝️☝️🏻☝️🏼☝️🏽☝️🏾☝️🏿 ☝️☝️🏻☝️🏼☝️🏽☝️🏾☝️🏿 ☝️☝️🏻☝️🏼☝️🏽☝️🏾☝️🏿
حاج احمد متوسلیان ۲۸ خرداد...
فهمیدین که چه بلایی سر کنکور اومد؟ این مشخص نبودنه واااقعا آزاد دهنده است دلم عمیقا براتون میسوزه بدتر از استرس این بازه، ورودتون به دانشگاهه:)) ما که دو هفته دیر تر کنکور دادیم، یه ماه دیرتر رفتیم و ترم یک رسما پوست سرمون کنده شد. برا شما امیدوارم دیگه همتون ورودی بهمن باشید که اون فشار وحشتناک بهتون وارد نشه...