دوس ندارم چرت و پرت بگم اما الان که امتحانات دانشگاهمون افتاد مرداد و رؤسای انجمنها همدست شدن که مجازیش کنن، اصلا همین واژه مجازی، روانمو به هم ریخت.
من فقط یک سال دبيرستان رفتم چون کرونا مجازیش کرد. دبیرستانی که همون یک سالش از بهترین خاطراتم شد...
حالاام نمیتونم تصور کنم دانشگاه که اینقدر انتظارشو کشیدم، اونم دوره لیسانس که همه میگن شیرینترین دوره است، اونم رشته ما که همه قشنگیش به کارای عملیشه و تو آزمایشگاه، مجازی بشه.
نمیخوام و نمیتونم تصور کنم.
حتی شاید اگر این اتفاق بیافته انصراف از تحصیل بدم و بشینم تا جنگ تموم شه مجازی روانشناسی یا حوزه بخونم 🚶🏻
مجهولات
میگم چرا انقدر علاقه دارم بهش☝️🏻😂
جدی میفرمایید؟!
☝️☝️🏻☝️🏼☝️🏽☝️🏾☝️🏿
☝️☝️🏻☝️🏼☝️🏽☝️🏾☝️🏿
☝️☝️🏻☝️🏼☝️🏽☝️🏾☝️🏿
☝️☝️🏻☝️🏼☝️🏽☝️🏾☝️🏿
☝️☝️🏻☝️🏼☝️🏽☝️🏾☝️🏿
☝️☝️🏻☝️🏼☝️🏽☝️🏾☝️🏿
☝️☝️🏻☝️🏼☝️🏽☝️🏾☝️🏿
☝️☝️🏻☝️🏼☝️🏽☝️🏾☝️🏿
فهمیدین که چه بلایی سر کنکور اومد؟
این مشخص نبودنه واااقعا آزاد دهنده است
دلم عمیقا براتون میسوزه
بدتر از استرس این بازه، ورودتون به دانشگاهه:))
ما که دو هفته دیر تر کنکور دادیم، یه ماه دیرتر رفتیم و ترم یک رسما پوست سرمون کنده شد. برا شما امیدوارم دیگه همتون ورودی بهمن باشید که اون فشار وحشتناک بهتون وارد نشه...
هدایت شده از کنجِ دنجِ کافه ایران🇮🇷🏴
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تو شمشیر نمیخوای
تو فقط نگاه کن
کسی نمیتواند نگاه چپ به شما بکند
یک ایران مطیع شماست🇮🇷🇮🇷🦾✨
#نشر