چند روزه تو خونه موندم و دارم افسرده میشم
ولی موجودی حسابم تکون نخورده و این خودش تراپیه
از این به بعد اگر بیرونم رفتم کارتمو خونه جا میزارم
اینم تموم شد
برید باباهاتونو بوس کنید.
حتی اگر حواسشون به هیچیک از استعدادهای چندگانه شما نیست و مدام بخاطر درس باهاتون درگیرن و به نظر میرسه محبت به شما اولویت آخرشونه.
چون...🩵
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای ابوعلی
تو براشون بیش از همه بوی سیدحسن رو میدادی:)🥀
هدایت شده از داییناسِر🇮🇷
آقا (عمو) مرتضی خیلی مرد بودی :)
واقعا لایق شهادت بودی
روحت شاد مرد :)
خدا ب زن و بچت صبر بده :)