Haj Mehdi RasoliMehdi Rasoli - Bepa khizid (128).mp3
زمان:
حجم:
5.2M
بپاخیزید ای مردم
که وقتِ سوگواری نیست!
در کنار اینکه تو سطح شهر و مساجد و میادین هستید، اگر مایلید کار رسانهای انجام بدید اما نیاز به ایده و سازماندهی و کار تیمی دارید، یه فراخوان موقت برای مأمول داریم
هر حیطه ای که میتونید کار کنید
ريز و درشت
دلی و حرفهای
تشریف بیارید
با کمک بچهها کار پر و بال میگیره و منتشر میکنیم هر جا بتونیم
@Mamol_affice
اینجا پیام بدید🤍
هدایت شده از 『 مأمول 』
「@MAMOL_ir」AC_20260302_083844.mp3
زمان:
حجم:
3.3M
.
وقتی مجری را با لباس سیاه دیدم. قلبم یک تپش جا انداخت. پاهایم سنگین بود، اما تند قدم برداشتم.
-«شهادت قائد امت، امام خامنهای(قدس سره)»
صدای فریاد و اشک از خانهمان بلند شد...
「@MAMOL_ir」
.
میخوام کمالگرایی رو بذارم کنار، دیرترم شد اشکال نداره. من در بند اعداد و ارقام نیستم. مهم تکرار ذکره🙂↔️
مجهولات
در کنار اینکه تو سطح شهر و مساجد و میادین هستید، اگر مایلید کار رسانهای انجام بدید اما نیاز به ایده
بچهها اینجا داره اتفاقات خیلی خوبی میافته که این روزا خروجیهاشو آهسته آهسته تو کانال مأمول و حتی جاهای دیگه میبینید 🥲✨
آموزش رایگان داریم
ایدهپردازی داریم
ارائه ابزار خام باکیفیت داریم
نقد و بررسی داریم توسط افراد متخصص هر حیطه
و...
خلاصه هر چیزی که شما برای شروع و رشد تولید یک اثر رسانهای در هر حیطهای نیاز دارید🌱
خلاصه حالا که به برکت این بحران، این شرایط فراهم شده، از دست ندید به نظرم. ما خوشحال میشیم در کنارتون باشیم.
اگرم برای انتشار جایی دارید کانال رو چک کنید، فایل باکیفیت همه توليدات به مرور قرار میگیره👇🏻
「@MAMOL_ir」
هدایت شده از ستار کاشانی | تجربهگر زندگی 🇮🇷
آمریکا ، اَبر قدرت دنیا ، صاحبین بیشتری میزان تسلیحات و بودجه نظامی ، صاحب بیشترین و مخوف ترین تسلیحات و....
کشوری که به هر کشوری چپ نگاه کنه اون کشور قالب تهی میکنه و تسلیم میشه ،
این آمریکا ، به همراه اسرائیل که صاحب یکی از برترین سرویس های جاسوسی دنیاست و انواع تسلیحات و به روز ترین و مدرن ترین تسلیحات رو داره
این ۲ کشور ، با این همه ابهت
دارن به ایران حمله میکنن!
هم زمان ، تمام کشورهای عربی منطقه دارن بهشون کمک میکنن! یه سری پایگاه انگلیسی هم اونطرف دارن بهشون کمک میکنن در رهگیری ها
اینهمه کشور با اسم و لقب و صفت های طولانی کنار هم جمع شدن ، باز حریف ایران نمیشن!
این اگر اسمش "شکوه" نیست چیه؟
خداوندا!
کینه ام را به دشمنان میهنم عمیق تر کن
و زبانم را تیزتر
و پایم را استوارتر
و زبونی ام را کمتر.
خداوندا!
خوف از ظالم را در من بمیران
و توان آن عطایم کن که با همه توانم به تخت سینهی ناکسان بکوبم بی ترس از عواقب خوف انگیزش.
-نادر ابراهیمی