هدایت شده از -قُلک-
روز کدوم دختر؟ دختر کدوم روز؟
هیچوقت متوجهش نبودم، کدوم لطف؟ کدوم نعمت؟ کدوم شادی بابت چی؟ نمیدونم، هیچوقت این روز معنای شادی نداشته برام، هیچوقت از اینکه دخترم راضی نبودم یا فکر نکردم که واو چقدر خوب که دخترم
هیچوقت به این موقعیت احساس تعلق نکردم. کسی از بودن من هم شادی نکرد. هیچوقت کسی هم لیلی به لالام نذاشت و نگفت دختر بودن یعنی چی. فقط دوست دارم این روز بگذره و به روزهای بیعنوان و خسته کنندهی همیشگی برسم🙌🏻
- واقعا از دختر بودنم راضی نیستم درواقع متنفرم چرا باید این روز خوشحالم کنه؟
#ناشناس
+ ولی میدونی؟ باید حواست باشه رو همین زخما کار کنی، که خودش باعث نشه مامان بدی برای دخترت باشی. و بتونی بعنوان یه آدم سالم، براش بابای خوبی رو انتخاب کنی. و هر وقت خیلی دلت گرفته بود، براش نامه بنویسی و توش قول بدی طوری باشی که به دختر بودنش افتخار کنه:)✨
بچهها حیفِ اینهمه حس و حرف مشترکه
بیاید یه حرکت شاید رادیکال متفاوت انجام بدیم.
به مناسبت روز دختر، حرفایی که تو دلتون مونده و به نظرتون باید شنیده بشه رو بعنوان یه دختر بگید، سعی کنید حتی المقدور کوتاه باشه و در حد چند جمله.
مثلا، من دخترم، ولی...
امروز روز دختره و من باید خوشحال باشم، ولی...
اینو با کمک چندتا از بچههای گوینده پادکست میکنیم
تا نصفه شب پیاماتونو بفرستید اینجا
شاید خانوادههای زیادی به شنیدن این حرفا نیاز داشته باشن!
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5dumv&btn=چالش.من.دخترم:)
مجهولات
بچهها حیفِ اینهمه حس و حرف مشترکه بیاید یه حرکت شاید رادیکال متفاوت انجام بدیم. به مناسبت روز دخت
بچهها لطفا اینجا مشارکت کنید
و حرفاتونو با رعایت ادب و انصاف و البته احساس دخترانه بگید
امیدوارم بشه به دست چند نفر افراد فعال و دغدغهمند برسونم این کارو.
هدایت شده از -قُلک-
بقول حمیده اینکه درمورد این چیزا حرف میزنیم به معنی این نیست که داریم این مصائب رو زندگی میکنیم. به شخصه ظلم برام فرقی نمیکنه که به کی باشه، مهم اینه که ظلم میشه
- خیلی خوبه که روحیهی ظلمستیزی و بشردوستی دارید اما گاهی صحبت کردن در رفع ظلم کمک نمیکنه که هیچ اوضاع رو هم بدتر میکنه، شما باید دنبال راهحل باشید نه نمک پاشیدن به زخمها، یعنی دربارهی راه برون رفت صحبت کنید نه ناله از ظلمها.
#ناشناس
+ نیمی از حل مسئله، شناخت درست مسئله است. صبور باش.
مجهولات
بچهها حیفِ اینهمه حس و حرف مشترکه بیاید یه حرکت شاید رادیکال متفاوت انجام بدیم. به مناسبت روز دخت
حتی اگر حرف و نکتهای در راستای مثبت دارید بگید. مرسی