eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
815 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/ezafegoo/975 تصور مامانم وقتی مامان خواستگار قد پسرشو بالای 180 میگه:
🩵 برای آشنایی بیش‌تر؛ تو ایتا تأویل صدام می‌کنن؛ که این واژه تخلص شعرامه (@manzome_man) دانشجوی رشته بیوتکنولوژی(زیست‌فناوری)‌ هستم و ۲۰ سالمه در حال حاضر؛ و قم زندگی می‌کنیم. تو حیطه‌های نویسندگی و گویندگی هم به سبب علاقه و استعداد کار می‌کنم (@freelancer_com) اگر نکته دیگه‌ای به ذهنتون میاد بگید بگم🤝 ناشناس؛ https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1xi7lns&btn=تأویل پیام‌ها این‌جا میره👇🏻 https://eitaa.com/mjholat_gap 🎀 چنل نی‌نی‌سایت‌مون؛ گره‌گشای شما! @canyouhelpme_ir
یه چیزیو فهمیدم. اینکه چیزایی که انقدر درباره‌شون اورثینک می‌کنیم خیلی چیزای عادی‌ای هستن‌. آبی_
چقدر جزء به جزءت قشنگه. چقدر غمناکی. چقدر قوی‌ای. چقدر تنهایی. چقدر جز خدا کسی رو نداری. چقدر غرقِ ثروت‌های ذاتیِ حروم‌شده‌ای. چقدر ایرانی.
امشب رفتم تو کانال "شعرایِ نصفه‌ نیمه"ام و از پشته پشته شعرای ناقص مکتوم‌ام، فهمیدم واقعا به یه پارتنر هنری نیاز دارم که بشینه کنارم این‌همه شعر لنگ در هوا رو سر و سامون بدیم:) حس می‌کنم مثل روحی سرگردان جایی در خلأ فضا تا ابد معلق شدن و منتظر لحظه‌ای هستن که به کمال برسن و خونده بشن، ولی فراموش شدن...
هدایت شده از شب‌های‌حوّا.
سلام. روزتون به‌خیر. جهت دریافت تقدیمی این پیام و یک پیام دلخواه دیگه از چنل‌رو فوروارد کنید، تا من‌هم روایت یک احساس و یا خاطره‌ای که فکر می‌کنم براتون ملموس و قابل درکه رو به‌صورت یک دست‌نوشته‌ی نسبتاً کوتاه بنویسم. جهت تگ.
غرغر رو از بعضیا بگیری، عملا لال حساب میشن دیگه
مجهولات
دیشبم خواب می‌دیدم داشتم تو کوچه راه می‌رفتم، یهو دو تا مرده از ته کوچه آدامس بادکنکی‌شونو باد کردن
خخخخ چقدر خوب که این خواب‌و نوشتم خیلی بامزه‌ بود حیف بود یادم می‌رفت😔😂
مجهولات
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
📮 نامه کانال «چراغ حرم تو دلم:)🇮🇷!» وصول شد. خوشحال میشیم نامه رو تو کانال‌تون فوروارد کنید و نظرتونم بهمون بگید ^^!