این وضعیت نت برای من بدترینه چون چیزی که بقیه مفتکی وصلن بهشو باید براش پول بدم. رایگانا هیچکدوم برام کار نمیکنه.
یه جوری پوستم فقط به طلا میسازه و به بقیه فلزات حساسه انگار تو زندگی قبلیم ملکه بودم
بسمالله ✨️
ما سال قبل اومدیم و به اندازهی وسعمون
یه غذایِ پُر و پیمون(چلوکباب) ؛ آماده کردیم و بین چند عزیز محب امیرالمؤمنین که مستحق بودن ، روز غدیر پخش کردیم ،🌻
تا روز عیدی اونا هم غذای خوب سر سفرهشون باشه، اونم چه عید بزرگ و مبارکی :))
امسال هم بنامون بر همینه (+آبنبات که به بچههای خانوادهها میدیم🍭)و گفتیم چقدر قشنگ میشه که بقیه رو هم شریک کنیم توی این حرکت سراسر خیر و برکت ؛
لذا !
از ۱۰۰۰ تومن تا هر چی کرَمتونه، شما هم شریک باشید ^^🤍🌿!
و توجه بفرمایید : هر قدر کَرم شما بیشتر باشه، پرس غذاها هم بیشتر میشه و در نتیجه خانوادههای بیشتری توی این عید، سفرهشون رنگین میشه ..🦋
[
6037991528302072
]بهنامِ کریمی * رو شماره کارت بزنید کپی میشه ! ؛ از روند آمادهکردن غذاها(البته خودمون نمیپزیم👀) و توزیعشون فیلم میذارم براتون انشاءالله 🌱
مجهولات
اینستا برا امشب کافیه
ینی مارکو روبیو شمع ۳۴ سالگیشو اونور دنیا فوت میکرده که من اینور دنیا به دنیا اومدم
دلم میخواد برم آمریکا و نفوذ کنم و وقتی مارکو روبیو داره شمع تولدشو فوت میکنه یهو با گلوله بزنم تو مغزش و وقتی افتاد بشینم سر جاش و بگم:
hey hey.. is my birthday!
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مغزم وقتی به بلوتوث ماشین که وصل میشم نماهنگ میذارم و وقتی قطع میشه میرم سراغ هندزفریم و...