بسمالله ✨️
ما سال قبل اومدیم و به اندازهی وسعمون
یه غذایِ پُر و پیمون(چلوکباب) ؛ آماده کردیم و بین چند عزیز محب امیرالمؤمنین که مستحق بودن ، روز غدیر پخش کردیم ،🌻
تا روز عیدی اونا هم غذای خوب سر سفرهشون باشه، اونم چه عید بزرگ و مبارکی :))
امسال هم بنامون بر همینه (+آبنبات که به بچههای خانوادهها میدیم🍭)و گفتیم چقدر قشنگ میشه که بقیه رو هم شریک کنیم توی این حرکت سراسر خیر و برکت ؛
لذا !
از ۱۰۰۰ تومن تا هر چی کرَمتونه، شما هم شریک باشید ^^🤍🌿!
و توجه بفرمایید : هر قدر کَرم شما بیشتر باشه، پرس غذاها هم بیشتر میشه و در نتیجه خانوادههای بیشتری توی این عید، سفرهشون رنگین میشه ..🦋
[
6037991528302072
]بهنامِ کریمی * رو شماره کارت بزنید کپی میشه ! ؛ از روند آمادهکردن غذاها(البته خودمون نمیپزیم👀) و توزیعشون فیلم میذارم براتون انشاءالله 🌱
مجهولات
اینستا برا امشب کافیه
ینی مارکو روبیو شمع ۳۴ سالگیشو اونور دنیا فوت میکرده که من اینور دنیا به دنیا اومدم
دلم میخواد برم آمریکا و نفوذ کنم و وقتی مارکو روبیو داره شمع تولدشو فوت میکنه یهو با گلوله بزنم تو مغزش و وقتی افتاد بشینم سر جاش و بگم:
hey hey.. is my birthday!
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مغزم وقتی به بلوتوث ماشین که وصل میشم نماهنگ میذارم و وقتی قطع میشه میرم سراغ هندزفریم و...
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وای وای وقتی مامان و بابام همزمان با نظرم مخالفت میکنن یهو کاملا حس میکنم انجامش همون چیزیه که میتونه زندگیمو تغییر بده😔>>>>
(ولی انجام نمیدم)
وای بچهها باورتون میشه من حتی اینجورم که نهتنها لطف یکی در حق خودمو براش جبران میکنم، بلکه لطف یکی در حق خودمو برا یکی دیگهام جبران میکنم.
یعنی چون اون آدم این کارو برای من کرده پس جهان جاییه که آدما توش میتونن تا این حد حواسشون به هم باشه پس منم برا فلانی بکنم.