مسخرهتر از همه یه دیاسپور آلمانی بود که میگفت فردای آزادی همهچی درست میشه نمیدونم چطوری ولی میشه
مجهولات
مسخرهتر از همه یه دیاسپور آلمانی بود که میگفت فردای آزادی همهچی درست میشه نمیدونم چطوری ولی میشه
اوه حالا حالا ها مونده
آبی_
مجهولات
حتی با یکی از فلسطین و کردستان عراق هم صحبت کردم احمقها همهشون مقصر وضع بد کشورشونو جمهوری اسلامی
https://eitaa.com/mjholat/32823
سوریه که هر بلایی سرش بیاد حقشه، هیچ کس یه اشتباه رو دوبار تکرار نمیکنه که اینا کردن اما راجع به فلسطین بیشتر به خاطر این که رسانه شون تحت مدیریت اسرائیل هست و خوب اونا فکر میکنه موشکهای که سرشون ریخته میشه به خاطر ماست و ساخت دست ماست در کل دنیای بدی هست
#ناشناس
فلسطینیه اینطور بود که ما خوبیم و با اسرائیل اوکییم
فقط نوار غزه یه بخش کوچیکه که درگیره
حماس هم از اولشم چیز خاصی نبود و الانم دیگه وجود نداره فقط مردمی که بدبخت بودنو بدبختتر کرد
الانم داشت دانشگاه IT میخوند و دانشگاشم برخلاف ما حضوری بود🦦