حالا که بحث قیافه است یک سوال داشتم از محضرتون... چرا خدا به بعضیها دماغهای ناز و قشنگ میده و بعضی بدبختایی هم مثل من، دماغ گنده و مزخرف:))
نمیتونم بپذیرمش حقیقتا
خیلی تلاش میکنم، ولی از وقتی یکی صریحتا درموردش گفت و تیکه انداخت و با چند نفر دیگه خندید، دیگه نمیتونم بپذیرمش:) فک کنننن یکی بر داره به یکی بگه، جان ما کم نیششو باز کنه، با اون دماغش! میام پول میدم فقط بره عمل کنه! همین الآنم که میگم قلبم درد میگیره:) چرا واقعا؟ دردناکه که باهاش همکلاسیام و هر روز مجبورن میدیدمش و یادم میافتاد:)
#ناشناس
بعنوان آدمی که کمتر از یک ساله از نعمت دماغ متناسب برخورداره کاملا و عمیقا درکت میکنم:)
آدما بیشعورن و ما یا باید بپذیریم، یا اگر نتونستی و تحملش برات سخته، واقعا جراحیش ارزششو داره. اگر تمایل و امکانشو داری تعلل نکن...
نمیدونم چرا با خوندن کپشنش اشک تو چشمام جمع شد🙂
ولی خب نه دیگه من یه دختر نوجوونم و ۲۱ سالمه و نه بابام هیچوقت توس این ۲۱ سال این خلا بینمون رون حس کرده و هیچوقت اینجور برنامه ها رو نیاز و ضروری میدونست🙂
#ناشناس
والا منم یه دختر ۲۱ ساله ام ولی برا بابام فرستادم
دیر شروع کردن بهتر از هرگز شروع کردن است😭😂
هنوز واسه چالشای شوهر کردن و جهیزیه و فلان حداقل کلی با بابا چالشای جدید خواهیم داشت..
مجهولات
دیگه -سلام + علیک -دوست داری عکس بدی و بگیری؟ +بله نمیری؟😂😔 #ناشناس حس میکنم این ادامه یه چیزیه😂
https://eitaa.com/mjholat/32928
همون که گفتی بیاین پیوی عکس بدین و بگیرنه دیگه پرفسورجان😂😔💅
#ناشناس
آهااا آره راس میگی یادم رفته بود اونو😂🤝
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/32924 مرسیی من بیشتررر✨🩷 نه نه، به دور از این عکس و اینا، خیلی مشتاقم ببین
https://eitaa.com/mjholat/32927
واقعا فقط منم که تو چت و اینا کنجکاو نیستم؟ درمورد هیچی. مثلا یبار با یکی داشتم حرف میزدم طرف جیک و پوک منو کشید بیرون منم درحد اینکه اسمشو میدونستم و یه سنی هم خودش گفت😂
#ناشناس
نه من دوس دارم وقتی با یکی تعامل میکنم هر چی بیشتر ازش بدونم تا تصویر کامل تری داشته باشم
و البته وقتی ام زیاد یکطرفه سوال میپرسم تو ذوقم میخوره و حس میکنم طرف مقابل تمایلی به ارتباط نداره
مجهولات
حالا که بحث قیافه است یک سوال داشتم از محضرتون... چرا خدا به بعضیها دماغهای ناز و قشنگ میده و بعضی
https://eitaa.com/mjholat/32931
داداش حوالش کن به 🥚 چپت
#ناشناس
بعضی وقتا واقعا نمیشه 😔😂
مجهولات
حالا که بحث قیافه است یک سوال داشتم از محضرتون... چرا خدا به بعضیها دماغهای ناز و قشنگ میده و بعضی
https://eitaa.com/mjholat/32931
باید صبر کنم ۱۸ سالم بشه:)
تا الان همهجا با ماسکم
باید صبر کنم، تحمل کنم، باید با این دماغ کلی جا برم، باید کنکور بدم باهاش. و واقعا تا اون سن نمیتونم. برام ذرهای اعتماد به نفس نمونده! حتی بعضی وقتا به این فکر میکنم ک کاش میشد یک تصادف میکردم که این لعنتی کلن پودر میشد.
بیخیال درمودش صحبت میکنم بغضم میگیره... تا حالا اینجوری درموردش واضح با کسی یا حتی خودم حرف نزده بودم
برم به بدبختای دیگم برسم
#ناشناس
اگر جای خصوصی بری با تعهد پدرت زیر ۱۸ ام میتونی
ولی خبببب.. حالا اونقدرام مهم نیس😂
آدم تو دانشگاه تازه سر دماغ و اینا یه کم اذیت میشه...
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/32925 خوشبحالِ تو که دیدی و سوز به دل ما که ندیدیم😂😔 #ناشناس 😔😂💘
https://eitaa.com/mjholat/32926
دیگه سعادتی هست که نصیب هر کسی نمیشه 😎😅
#ناشناس
پاسخ حاوی شکست نفسی و تواضع و فروتنی😭😂
مجهولات
حالا که بحث قیافه است یک سوال داشتم از محضرتون... چرا خدا به بعضیها دماغهای ناز و قشنگ میده و بعضی
https://eitaa.com/mjholat/32931
منم همینطور
برادر کوچیکم جلو جمع من رو دماغ گنده صدا میکنه
و خب نسبت به فامیلامون واقعا زشتم برای همین شاید هفته ای یکبار از خونه بیرون برم
#ناشناس
داداش کوچیکا واقعا بیمارن
داداش منم الان همش میگه شفااااا گرفتی😔🤌
آم.. ولی خب من این بحران رو نداشتم
صرفا برای خندیدن و عکس انداختن ناراحت بودم
مجهولات
حالا که بحث قیافه است یک سوال داشتم از محضرتون... چرا خدا به بعضیها دماغهای ناز و قشنگ میده و بعضی
https://eitaa.com/mjholat/32931
کاملا درک میکنم چون تجربه کردم و مدت ها بخاطرش افسرده بودم ولی آخرش به این نتیجه رسیدم که چی؟چرا من دست به دماغم بزنم هرکس ناراحته از دیدنش کور بشه نبینه🚶
#ناشناس
خوشحالم برات🤍