eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
816 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
از طریق سایش یا برنامش من اپ‌شو نصب دارم
مجهولات
بامزه✨
https://eitaa.com/mjholat/32917 واقعا این شکلی‌ای؟ عکس خودته؟ چه ناز✨ آره عکس خودمه ولی خب اینم با افکت زیادی نازم کرده 🙂😂✨ ممنون از لطفت🩵
انشاءالله سه ماه تعطیلی اومدم قم، حرم یا بازار یا جای دیگه هماهنگ میشی بیای ببینمت؟ خیلییی کنجکاوم که چه شکلی‌ای؟😂🫠 آرهههه حتما مشتاق دیدارتون هستم💙 الان با این تصور میترسم بخوره تو ذوق‌تون که🥲😂
مجهولات
انشاءالله سه ماه تعطیلی اومدم قم، حرم یا بازار یا جای دیگه هماهنگ میشی بیای ببینمت؟ خیلییی کنجکاوم ک
https://eitaa.com/mjholat/32924 مرسیی من بیشتررر✨🩷 نه نه، به دور از این عکس و اینا، خیلی مشتاقم ببینم اون تصویری که با توجه به صدات و رفتارت تو ذهنمه اون شکلیی‌ای یا نه😁 قربونت🩵 آره متوجهم منم وقتی با یکی یه مدت وقت می‌گذرونم واقعا کنجکاو میشم چه شکلیه تا احتمالا بتونم راحت‌تر تصورش کنم😂🤝
دیگه -سلام + علیک -دوست داری عکس بدی و بگیری؟ +بله نمیری؟😂😔 حس می‌کنم این ادامه یه چیزیه😂🍃
اعع راستی
حالا که بحث قیافه است یک سوال داشتم از محضرتون... چرا خدا به بعضی‌ها دماغ‌های ناز و قشنگ میده و بعضی بدبختایی‌ هم مثل من، دماغ گنده و مزخرف:)) نمیتونم بپذیرمش حقیقتا خیلی تلاش میکنم، ولی از وقتی یکی صریحتا درموردش گفت و تیکه انداخت و با چند نفر دیگه خندید، دیگه نمیتونم بپذیرمش:) فک کنننن یکی بر داره به یکی بگه، جان ما کم نیش‌شو باز کنه، با اون دماغش! میام پول میدم فقط بره عمل کنه! همین الآنم که میگم قلبم درد میگیره:) چرا واقعا؟ دردناکه که باهاش همکلاسی‌ام و هر روز مجبورن میدیدمش و یادم میافتاد:) بعنوان آدمی که کمتر از یک ساله از نعمت دماغ متناسب برخورداره کاملا و عمیقا درکت می‌کنم:) آدما بیشعورن و ما یا باید بپذیریم، یا اگر نتونستی و تحملش برات سخته، واقعا جراحیش ارزششو داره. اگر تمایل و امکانشو داری تعلل نکن...
نمیدونم چرا با خوندن کپشنش اشک تو چشمام جمع شد🙂 ولی خب نه دیگه من یه دختر نوجوونم و ۲۱ سالمه و نه بابام هیچوقت توس این ۲۱ سال این خلا بینمون رون حس کرده و هیچوقت اینجور برنامه ها رو نیاز و ضروری میدونست🙂 والا منم یه دختر ۲۱ ساله ام ولی برا بابام فرستادم دیر شروع کردن بهتر از هرگز شروع کردن است😭😂 هنوز واسه چالشای شوهر کردن و جهیزیه و فلان حداقل کلی با بابا چالشای جدید خواهیم داشت..
مجهولات
دیگه -سلام + علیک -دوست داری عکس بدی و بگیری؟ +بله نمیری؟😂😔 #ناشناس حس می‌کنم این ادامه یه چیزیه😂
https://eitaa.com/mjholat/32928 همون که گفتی بیاین پیوی عکس بدین و بگیرنه دیگه پرفسورجان😂😔💅 آهااا آره راس میگی یادم رفته بود اونو😂🤝