eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
816 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
شماره بابامو میفرستم بی‌زحمت یکی تقبل کنه اینو بفرسته من که خودم برا بابام فرستادم😔😂 ولی جدی اگر مایل بودین آیدی باباهاتونو بفرستید من با سیس ادمین میرم پیوی‌شون معرفی میکنم
سلام حمیده. به چه هوش مصنوعی‌ای اون پیامو بفرستیم که پوستر بسازه نوشتم پایینش عزیزم چت جی‌پی‌تی یه عکس از خودت بده با این پرامپت
از طریق سایش یا برنامش من اپ‌شو نصب دارم
مجهولات
بامزه✨
https://eitaa.com/mjholat/32917 واقعا این شکلی‌ای؟ عکس خودته؟ چه ناز✨ آره عکس خودمه ولی خب اینم با افکت زیادی نازم کرده 🙂😂✨ ممنون از لطفت🩵
انشاءالله سه ماه تعطیلی اومدم قم، حرم یا بازار یا جای دیگه هماهنگ میشی بیای ببینمت؟ خیلییی کنجکاوم که چه شکلی‌ای؟😂🫠 آرهههه حتما مشتاق دیدارتون هستم💙 الان با این تصور میترسم بخوره تو ذوق‌تون که🥲😂
مجهولات
انشاءالله سه ماه تعطیلی اومدم قم، حرم یا بازار یا جای دیگه هماهنگ میشی بیای ببینمت؟ خیلییی کنجکاوم ک
https://eitaa.com/mjholat/32924 مرسیی من بیشتررر✨🩷 نه نه، به دور از این عکس و اینا، خیلی مشتاقم ببینم اون تصویری که با توجه به صدات و رفتارت تو ذهنمه اون شکلیی‌ای یا نه😁 قربونت🩵 آره متوجهم منم وقتی با یکی یه مدت وقت می‌گذرونم واقعا کنجکاو میشم چه شکلیه تا احتمالا بتونم راحت‌تر تصورش کنم😂🤝
دیگه -سلام + علیک -دوست داری عکس بدی و بگیری؟ +بله نمیری؟😂😔 حس می‌کنم این ادامه یه چیزیه😂🍃
اعع راستی
حالا که بحث قیافه است یک سوال داشتم از محضرتون... چرا خدا به بعضی‌ها دماغ‌های ناز و قشنگ میده و بعضی بدبختایی‌ هم مثل من، دماغ گنده و مزخرف:)) نمیتونم بپذیرمش حقیقتا خیلی تلاش میکنم، ولی از وقتی یکی صریحتا درموردش گفت و تیکه انداخت و با چند نفر دیگه خندید، دیگه نمیتونم بپذیرمش:) فک کنننن یکی بر داره به یکی بگه، جان ما کم نیش‌شو باز کنه، با اون دماغش! میام پول میدم فقط بره عمل کنه! همین الآنم که میگم قلبم درد میگیره:) چرا واقعا؟ دردناکه که باهاش همکلاسی‌ام و هر روز مجبورن میدیدمش و یادم میافتاد:) بعنوان آدمی که کمتر از یک ساله از نعمت دماغ متناسب برخورداره کاملا و عمیقا درکت می‌کنم:) آدما بیشعورن و ما یا باید بپذیریم، یا اگر نتونستی و تحملش برات سخته، واقعا جراحیش ارزششو داره. اگر تمایل و امکانشو داری تعلل نکن...