مجهولات
بامزه✨
https://eitaa.com/mjholat/32917
واقعا این شکلیای؟ عکس خودته؟
چه ناز✨
#ناشناس
آره عکس خودمه ولی خب اینم با افکت زیادی نازم کرده 🙂😂✨
ممنون از لطفت🩵
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/32917 واقعا این شکلیای؟ عکس خودته؟ چه ناز✨ #ناشناس آره عکس خودمه ولی خب
https://eitaa.com/mjholat/32923
والا ما هم که دیدیمت میگیم نازی
#ناشناس
شما دیگه واقعا لطف دارین😂💗
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/32923 والا ما هم که دیدیمت میگیم نازی #ناشناس شما دیگه واقعا لطف دارین😂💗
https://eitaa.com/mjholat/32925
خوشبحالِ تو که دیدی و سوز به دل ما که ندیدیم😂😔
#ناشناس
😔😂💘
مجهولات
انشاءالله سه ماه تعطیلی اومدم قم، حرم یا بازار یا جای دیگه هماهنگ میشی بیای ببینمت؟ خیلییی کنجکاوم ک
https://eitaa.com/mjholat/32924
مرسیی من بیشتررر✨🩷
نه نه، به دور از این عکس و اینا، خیلی مشتاقم ببینم اون تصویری که با توجه به صدات و رفتارت تو ذهنمه اون شکلییای یا نه😁
#ناشناس
قربونت🩵
آره متوجهم منم وقتی با یکی یه مدت وقت میگذرونم واقعا کنجکاو میشم چه شکلیه تا احتمالا بتونم راحتتر تصورش کنم😂🤝
مجهولات
از روی ویژگی های شخصیتی من یک پوستر فانتزی/استایل آناتومی طراحی کن،شبیه صفحه های تحلیل شخصیت.شخصیت ا
https://eitaa.com/mjholat/32918
الان اینو بفرستیم براش؟؟ نباید انگلیسی باشه؟؟
#ناشناس
نه من همینو براش فرستادم اوکی بود
حالا که بحث قیافه است یک سوال داشتم از محضرتون... چرا خدا به بعضیها دماغهای ناز و قشنگ میده و بعضی بدبختایی هم مثل من، دماغ گنده و مزخرف:))
نمیتونم بپذیرمش حقیقتا
خیلی تلاش میکنم، ولی از وقتی یکی صریحتا درموردش گفت و تیکه انداخت و با چند نفر دیگه خندید، دیگه نمیتونم بپذیرمش:) فک کنننن یکی بر داره به یکی بگه، جان ما کم نیششو باز کنه، با اون دماغش! میام پول میدم فقط بره عمل کنه! همین الآنم که میگم قلبم درد میگیره:) چرا واقعا؟ دردناکه که باهاش همکلاسیام و هر روز مجبورن میدیدمش و یادم میافتاد:)
#ناشناس
بعنوان آدمی که کمتر از یک ساله از نعمت دماغ متناسب برخورداره کاملا و عمیقا درکت میکنم:)
آدما بیشعورن و ما یا باید بپذیریم، یا اگر نتونستی و تحملش برات سخته، واقعا جراحیش ارزششو داره. اگر تمایل و امکانشو داری تعلل نکن...
نمیدونم چرا با خوندن کپشنش اشک تو چشمام جمع شد🙂
ولی خب نه دیگه من یه دختر نوجوونم و ۲۱ سالمه و نه بابام هیچوقت توس این ۲۱ سال این خلا بینمون رون حس کرده و هیچوقت اینجور برنامه ها رو نیاز و ضروری میدونست🙂
#ناشناس
والا منم یه دختر ۲۱ ساله ام ولی برا بابام فرستادم
دیر شروع کردن بهتر از هرگز شروع کردن است😭😂
هنوز واسه چالشای شوهر کردن و جهیزیه و فلان حداقل کلی با بابا چالشای جدید خواهیم داشت..