من نوجوون که بودم یه بار تقریبا توی دریا غرق شدم، یعنی چیزی نمونده کاملا غرق بشم اما خدا خواست و جهیدم. الان خیلی دوست دارم شنا رو به عنوان ورزش حرفهای دنبال کنم ولی متاسفانه درس خوندن و سرکار رفتن، هیچ وقت آزادی برام نذاشتن😪
#ناشناس
اتفاقا منم عصرا شیفت پاسخگویی کار جدیدمه
و هر جلسه با یه فلاکتی این یکساعت و چند دقیقه کارفرمامو میپیچونم:)))
ینی تا ثانیه آخر من دارم پیوی سین میکنم
و بعد گوشیو تحویل میدم میجهم تو آب و از اونور به سرعت برق میام بیرون و میپرم تو اکانت.
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/33011 به عنوان کسی که ۱۲ ساله شنا ورزش حرفه ایشه خودتو بسپار به آب توش غوط
https://eitaa.com/mjholat/33014
تو یه بادکنک رو پر باد کن و درشو ببند و بنداز تو آب
آیا میره زیر آب یا روی آب میمونه؟
یا اصن به زور و حول ببرش زیر آب
بعد ولش کن
دوباره میاد بالا
ریه های توام حکم همون بادکنک رو دارن و تا وقتی هوا توشونه هرچقدرم زور بزنی که نیای روی آب باز میای😃😂
مثلا خود من یکی از تمریناتی که انجام میدم شنا زیر آبه
یعنی همینی که شما روی سطح آب انجام میدین من زیر آب که مثلا یه متر آب بالای سرمه انجام میدم چون فشار آب بیشتره و باعث افزایش قدرت بدنی میشه و برای این کار باید
برای این کار باید به هر زوری شده طی چند مرحله هوای توی ریم رو کم کنم و در هدی که نمیرم نگه دارم و واقعا سخته😭😂😂😂
ولی من اصلاااا پیشنهاد نمیدم و سعی کن با ترست کنار بیای
ولی اگه دیدی واقعا نمیشه کمربند قمقمه ای ببند ولی با تعداد کم
نهایت ۳ تا قمقمه
من خودم نمیزارم شاگردام قمقمه ببندن مگر اینکه واقعا ترس و فوبیا داشته باشن
چون این قمقمه ها باعث وابستگی میشن
#ناشناس
من که الانم خالی خالی نمیرم:))))
نودل میپیچم دور کمرم:))))
با اون وضعم اینه😭😂
ولی خب مربیمون فعلا گفته تایمایی که باشگاه نیستم تمرین نفسگیری و یه سری تمرین ذهنی انجام بدم تا راه بیافتم...
برای اولین بار مسئولاجرایی کارگاه حضوری و آنلاینم و حس میکنم خواهر عروسم 😭😂
یه سره دارم اینور اونور میدوئم و تماس بگیر و پیوی چک کن و چایی بریز و فلان.
مجهولات
برای اولین بار مسئولاجرایی کارگاه حضوری و آنلاینم و حس میکنم خواهر عروسم 😭😂 یه سره دارم اینور اونو
https://eitaa.com/mjholat/33019
واییی باحاااالللل
#ناشناس
یه جاهای دوست نداشتنی ای ام داشت.
مثلا وقتی همکارام بیتفاوت نشستن تو دفتر خوش و بش و بنده ظروف پذیرایی ۱۵ نفر رو سه بار رفتم و اومدم تا آشپزخونه جلوی همه خانما و آقایون کیهان شستم و برگشتم.
مجهولات
به نظرت برای عید غدیر چیکار کنم؟ دلم میخواد یه کاری بکنم ولی نمیدونم چکار.. #ناشناس
واییی خیلی وقته کانالو تمیز نکردم:))))
بعنوان آدمی که از روز تولدش هنوز پیوی سین نکرده داره کاملا طبیعیه از ۱۱ خرداد کانالم رو تمیز نکرده باشم.
هدایت شده از مجهولات
910.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید مهدی زینالدین:
هر گاه در شب جمعه شهدا را یاد کنید،
آنها شما را نزد اباعبدالله یاد میکنند.