بنظرت برای ادمین بودن.. آچار فرانسه منظورمه بدون هیچ تجربهای میشه با هوش مصنوعی پیش رفت؟ تو محتوا نویسی و تبلیغات و اینا؟
#ناشناس
سلام عزیزم
من به شخصه ندیدم کسی برای هوش مصنوعی صرف حقوق بده...
اونایی که استخدام میکنن هم تاکید دارن هوش مصنوعی در حد ابزار ایدهپردازی و متنها کاملا انسانی باشه
مجهولات
عه این استیکر کیبورد بامزه هارو از کجا گرفتی🥹 #ناشناس مرکز خرید نزدیک خونهمون🥲😂✨ قیمتشم واقعا خوب
https://eitaa.com/mjholat/33080
وای چقدر عالییی، قم درسته؟ میشه آدرسشو بدی؟ البته اگر برای مدل های دیگه هم داشت
#ناشناس
آره عزیزم بفرمایید
https://share.google/L2kYhxo7ph6TAhfdQ
فکر کنم برای همه مدلهای کیبورده🤝
فقط اینکه کدوم مغازه میشه رو دقیقا نمیدونم.. همون طبقه اوله، از کنار عطرفروشی که بری بعد از یه مغازه لباس کودک و مغازه لوازم آرایشی، همونه تقریبا..🤍
مجهولات
حس میکنم از همه هم سن و سالام عقبم اونا یه عالمه مهارت بلدن ولی من هیچی #ناشناس خب یه مهارتی یاد بگ
https://eitaa.com/mjholat/33086
دیگه دیره، صد هیچ عقبم
#ناشناس
فقط تو قبر دیره عزیز دلم
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم برای اسم اسلام میسوزه که چنین حیواناتی یدک میکشناش...💔