https://eitaa.com/mjholat/33091
من اصلا خبر ندارم، چه اعتراضاتی؟
#ناشناس
فک کنم یه چیز شبیه زن زندگی آزادی ایران
با شعار خیلی مشابه
اونجام داره انجام میشه🤌
https://eitaa.com/mjholat/29486
حالم به هم خورد
خدا لعنتشون کنه
ای کاش مرداشون بیدار میشدن، نه اینکه. انقد بی غیرت بشینن تماشا کنن و فیلم بگیرن بعد هم که تموم شد با خنده همشون پاشن برن
اصلا باورم نمیشه اینا معتقدن اسلامشون و اعمالشون همون اسلامیه که پیامبر آورد🚶🏻♀️
#ناشناس
++++++++++++
منم از بی غیرتی مردمشون بیش از هر چیزی در عجبم...
مجهولات
دلم برای اسم اسلام میسوزه که چنین حیواناتی یدک میکشناش...💔
https://eitaa.com/mjholat/33088
داداش تیاتره؟ تیاتر دارن اجرا میکنن دیگه؟ خیالم راحت باشه نمایش یزیدو بازی میکنن؟
#ناشناس
فعک نکنم:)🤌
https://eitaa.com/mjholat/33097
یه آرایشگری رو ده برابر این خانمه میزدن فقط چون ریش یه نفر رو کوتاه کرده... طرف داد میزد دیگه نمیکنم نزن..
#ناشناس
صد هزار مرتبه شکر که شیعه نیستن اقلا...
بعد اون سوریه میگفت حاج قاسم بهشون ظلم کرده
که نذاشته داعش وحشی مثل اینا بالا سرشون بیاد:))
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/33085 ۴تومن که چیزی نیست از یکی قرض کن #ناشناس خیلی خوشحالم چنین ممابر پ
https://eitaa.com/mjholat/33089
به نظرت اگه میتونسته اینکار رو نمیکرد داره میگه به هر دری زده حتما بهش ندادن و باید بگم ۴تومن برای خیلی ها پول زیادی هستش
#ناشناس
دوس دارم مثل چنل تاداشی تو تلگرام چالش بذارم تا فردا برا این دوستمون ۴ تومن جمع کنیم 😔😂✨
البته نه صدقه دور از جونش
مثلا هرکی یعنی مبلغی قرض بده، من همه رو ثبت کنم، و دوستمون کم کم برگردونه
باحال میشدا
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/33089 به نظرت اگه میتونسته اینکار رو نمیکرد داره میگه به هر دری زده حتما
https://eitaa.com/mjholat/33103
کاش میشد من الان ۱۰۰دارم میدونم کمه ولی اگه شماره کارت داد میزنم
#ناشناس
منم در حد ۵۰۰ تومن دارم فعلا