eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
816 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
بچه‌ها لینک کانال بحریه https://eitaa.com/joinchat/3790931140C84f7f74e3e
من سه تومن دارم ولی نقده اگه نبود میزدم 💔 دمتون گرم مهربونا
https://eitaa.com/mjholat/33104 خیلی ممنون که گفتید همون که تعارف هم زدید برام خیلی ارزش داره قربونت نه بابا تعارف چیه اگر جور نشد خواستی شماره کارتتو بفرس من شماره کارت خودمو میذارم هر چی جمع شد میزنم برات حالا کسی اگر خواست هدیه بده هیچی اگرم خواستن قرض بدن رسیدشو پیویم بفرستن یه زمان برگردونی
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/33104 خیلی ممنون که گفتید همون که تعارف هم زدید برام خیلی ارزش داره #ناشن
چون اتفاقا یکی دو نفر پیوی‌مم پیگیری کردن که اگر شماره کارتی چیزی ارسال کردی بزنن برا من که برات بزنم یعنی همین‌قدر جدی‌ان بچه‌ها واقعا دمتون گرم😂✨
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/33104 خیلی ممنون که گفتید همون که تعارف هم زدید برام خیلی ارزش داره #ناشن
https://eitaa.com/mjholat/33109 راستش جور نشده ولی میترسم یکی آشنا در بیاد بدتر آبروم بره نه چه آشنایی نگران نباش شما شماره کارتتو بده من من کارت خودمو میذارم بچه‌ها بریزن براش، بعد یک‌جا میریزم برا شما❤️
https://eitaa.com/mjholat/33111 خیلی ممنون از لطفتون میشه لطف کنی شماره منو نزاری و اینکه قول میدم تو اولین فرصت برگردونم خواهش میکنم حله عزیزم بچه‌ها هر مبلغی تونستین بزنین به کارت من
6037991549144032
(روش بزنید کپی میشه - به نام عمره) و بعد رسیدش رو برام بفرستین که دوستمون بتونه برگردونه🌱 @ha_jafarii
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/33111 خیلی ممنون از لطفتون میشه لطف کنی شماره منو نزاری و اینکه قول مید
و اینکه باید تا امروز پولش رو برگردونه اگر قصدشو دارید زودتر اقدام کنید لطفا ❤️
هدایت شده از خانقاهِ۫ غزلچه 𓏲࣪ ۫🕌🌱 ۫ 𓍼ִֶָ 𓅪 🏴
اتفاقی داشتم به سخنرانی رفیعی گوش میدادم به دفعه گفت میدونید راز آرامش یاران امام حسین چی بود؟ من و خودم و آماده کردم که یکسری سلوک و بشنوم و در خودم ایجاد کنم که ایشون گفتن چون یاران امام حسین همسر داشتن،آرامش شون به همبن دلیل بود.
سلام یه راهنمایی به من می کنید؟ من با بند اصلاح میکنم و تا چند روز جوش زیرپوستی دارم و صورتم سرخ هست. ایده ای دارید که اینجور نشه؟ من خوشبختانه فعلا ندارم این دغدغه رو دوستان بفرماین
مجهولات
سلام یه راهنمایی به من می کنید؟ من با بند اصلاح میکنم و تا چند روز جوش زیرپوستی دارم و صورتم سرخ هس
https://eitaa.com/mjholat/33116 برای منم همینه و البته التهابی هم میشه،با دستگاه اصلاح صورت یا تیغ میزنم( تیغ یکم سوزش داره و اینکه زودهم درمیاد ولی خب )(دستگاه اصلاح هم معمولا هر۴روز یکبار نیاز میشه چون درمیاد ولی برای من اون سوزش و التهاب و جوش رو نداره)باز باید است کنی ببینی کدوم بهتر از بقیه ست