eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
814 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خانقاهِ۫ غزلچه 𓏲࣪ ۫🕌🌱 ۫ 𓍼ִֶָ 𓅪 🏴
سعید تو بزن،تو باید بزنی اصن بزن که خوب میزنی واسه تو دلیلشم به خودم و حمیده مربوطه.
الحمدالله!
الحمدالله!
بچه‌ها راستی جلسه قبل تو کم عمق موفق شدم رو آب بخوابم و کل عرض استخرو تنهایی کورال برم و برگردم. این جلسه این اتفاق تو عمیق افتاد:) تونستم رو آب بمونم بالاخره. دور اول کل عرض‌و بدون کمک دوچرخه رفتم. و برگشت مربی‌مون چالش‌ها رو شروع کرد. از جمله آب پاشیدن تو صورتم (چون خیلی آب میخوردم) و چندبار وسط استخر و شنا گفت بخوابم کورال برم/بشینم دوچرخه برم. که خب؛ رفتم:))))) پتانسیل اینو داشتم که از ذوق گریه کنم وسط استخر. فقط نکته‌اش اینه که با نودل بودم😔😂 ایشالا قراره از جلسه بعد بدون هیچی برم🤌 و حس می‌کنم اگر بشه، اگر بتونم رو آب لعنتی تنها بمونم، دیگه هیچی نمی‌تونه بترسوندم:)))) آب و خفگی یکی از عمیق‌ترین ترسای من بود.
مجهولات
به قول داداشم آخر به خاطر همین دیر سین کردنا میرم قعر جهنم:))))
بالاخره موفق شدم این عدد رو به ۷ برسونم خیلی‌ها پیام‌هاشون رو پاک یا ویرایش کرده بودن. ولی بهرحال پیش پیش خونده بودم. البته حق میدم. و خیلی دلم میخواد به پیام‌های پاک شده‌شون که حتی تو ذهنم هست کاملا جواب بدم ولی خب هر جور راحتن😔😂 و حالا شاید بپرسی تو که با این جزئیات خوندی، چرا سین نمی‌کردی و جواب نمی‌دادی؟ که باید عرض کنم نوعی بازدارندگی درونی بود که هنوزم تعریف مشخصی براش ندارم. سر یه پروژه پیوی مارکتینگ کمپین محرم بودم که روزانه حدودا ۱۰ ساعت متمرکز، +۵۰۰ پیوی رو سین و تعامل می‌کردم. خوش و بش، تعامل، قربون صدقه، و فروش. و چون چنل بلاگری بود، خیلی از پیام‌ها همون صرفا خوش و بش بود... و انگار انرژی روانیم برای چت، و حتی یه احوالپرسی ساده ته می‌کشید آخر روز... ثانیا فرو رفته بودم تو نقش اون بلاگر برای تعاملم ‌و دوست داشتم به ورژن خودم بازیابی بشم و جواب بدم✨ خلاصه اون‌که تجربه خیلی سخت و جالبی بود، ولی خب گفتم توضیح بدم که دلخوری پیش نیاد و شاید نرم قعر جهنم❤️‍🔥
هیچ خبر حقیقتا امسالم مثل هرسال محروم از روضه و هیأت ماام امسال خیلی محروم بودیم:)))
مجهولات
هیچ خبر حقیقتا امسالم مثل هرسال محروم از روضه و هیأت #ناشناس ماام امسال خیلی محروم بودیم:)))
https://eitaa.com/mjholat/33237 منم همینطور:) واقعا هر شب محرم روضه رفتن نعمتیه که تا صلب نشه نمی‌فهمی چقدر ارزشمند بوده...
مجهولات
هیچ خبر حقیقتا امسالم مثل هرسال محروم از روضه و هیأت #ناشناس ماام امسال خیلی محروم بودیم:)))
https://eitaa.com/mjholat/33237 من دیگه عادت دارم به این شرایط فقط حسرته هست همیشه.چیکار میشه کرد بابام هیچ جا نمیبره😄 واقعا از امسال جز معیارهای خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی مهم ام برا ازدواج قرار گرفت اهل روضه و هیئت بودن
هدایت شده از همطاف
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امسال بازیگرای مختار رو عوض کردن
فکر می‌کردم فقط ما محرومیم از روضه تازه بدتر از محروم وضعیت امشب منه که بماند.
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/33237 من دیگه عادت دارم به این شرایط فقط حسرته هست همیشه.چیکار میشه کرد ب
https://eitaa.com/mjholat/33239 برای خودمم این ایمان بزرگ ترین چیزه و واقعا حس میکنم توان ندارم با یکی زندگی کنم که مثل خانوادم نسبت به این مسائل بیخیال باشه ایمان یه مسئله جداست من همین اخیرا یه نفرو که آدم مومنی هم بود ولی مومن خونه ای.. نه چندان اهل هیئت و راهیان و تجمع و... رد کردم. چون من آدمی ام که به اینجور فضاها نیاز دارم و زهد در منزل برام کافی نیست