eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
814 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
پی ویتو میشه چک کنی 😂🙂
مجهولات
پی ویتو میشه چک کنی 😂🙂 #ناشناس
به قول داداشم آخر به خاطر همین دیر سین کردنا میرم قعر جهنم:))))
هدایت شده از خانقاهِ۫ غزلچه 𓏲࣪ ۫🕌🌱 ۫ 𓍼ִֶָ 𓅪 🏴
سعید تو بزن،تو باید بزنی اصن بزن که خوب میزنی واسه تو دلیلشم به خودم و حمیده مربوطه.
الحمدالله!
الحمدالله!
بچه‌ها راستی جلسه قبل تو کم عمق موفق شدم رو آب بخوابم و کل عرض استخرو تنهایی کورال برم و برگردم. این جلسه این اتفاق تو عمیق افتاد:) تونستم رو آب بمونم بالاخره. دور اول کل عرض‌و بدون کمک دوچرخه رفتم. و برگشت مربی‌مون چالش‌ها رو شروع کرد. از جمله آب پاشیدن تو صورتم (چون خیلی آب میخوردم) و چندبار وسط استخر و شنا گفت بخوابم کورال برم/بشینم دوچرخه برم. که خب؛ رفتم:))))) پتانسیل اینو داشتم که از ذوق گریه کنم وسط استخر. فقط نکته‌اش اینه که با نودل بودم😔😂 ایشالا قراره از جلسه بعد بدون هیچی برم🤌 و حس می‌کنم اگر بشه، اگر بتونم رو آب لعنتی تنها بمونم، دیگه هیچی نمی‌تونه بترسوندم:)))) آب و خفگی یکی از عمیق‌ترین ترسای من بود.
مجهولات
به قول داداشم آخر به خاطر همین دیر سین کردنا میرم قعر جهنم:))))
بالاخره موفق شدم این عدد رو به ۷ برسونم خیلی‌ها پیام‌هاشون رو پاک یا ویرایش کرده بودن. ولی بهرحال پیش پیش خونده بودم. البته حق میدم. و خیلی دلم میخواد به پیام‌های پاک شده‌شون که حتی تو ذهنم هست کاملا جواب بدم ولی خب هر جور راحتن😔😂 و حالا شاید بپرسی تو که با این جزئیات خوندی، چرا سین نمی‌کردی و جواب نمی‌دادی؟ که باید عرض کنم نوعی بازدارندگی درونی بود که هنوزم تعریف مشخصی براش ندارم. سر یه پروژه پیوی مارکتینگ کمپین محرم بودم که روزانه حدودا ۱۰ ساعت متمرکز، +۵۰۰ پیوی رو سین و تعامل می‌کردم. خوش و بش، تعامل، قربون صدقه، و فروش. و چون چنل بلاگری بود، خیلی از پیام‌ها همون صرفا خوش و بش بود... و انگار انرژی روانیم برای چت، و حتی یه احوالپرسی ساده ته می‌کشید آخر روز... ثانیا فرو رفته بودم تو نقش اون بلاگر برای تعاملم ‌و دوست داشتم به ورژن خودم بازیابی بشم و جواب بدم✨ خلاصه اون‌که تجربه خیلی سخت و جالبی بود، ولی خب گفتم توضیح بدم که دلخوری پیش نیاد و شاید نرم قعر جهنم❤️‍🔥
هیچ خبر حقیقتا امسالم مثل هرسال محروم از روضه و هیأت ماام امسال خیلی محروم بودیم:)))