این پروژه ام به نظرم جوریه که شاید بعضی از شما تمایل داشته باشید و بتونید از پسش بر بیاید
اگر مایل بودین پیام بدید براتون بفرستم❤️
@ha_jafarii
مجهولات
این پروژه ام به نظرم جوریه که شاید بعضی از شما تمایل داشته باشید و بتونید از پسش بر بیاید اگر مایل ب
https://eitaa.com/mjholat/33225
سلام پر شد؟
#ناشناس
من اطلاع ندارم
باید به خودش پیام بدین
مجهولات
پی ویتو میشه چک کنی 😂🙂 #ناشناس
به قول داداشم آخر به خاطر همین دیر سین کردنا میرم قعر جهنم:))))
هدایت شده از خانقاهِ۫ غزلچه 𓏲࣪ ۫🕌🌱 ۫ 𓍼ִֶָ 𓅪 🏴
سعید تو بزن،تو باید بزنی
اصن بزن که خوب میزنی واسه تو
دلیلشم به خودم و حمیده مربوطه.
بچهها راستی جلسه قبل تو کم عمق موفق شدم رو آب بخوابم و کل عرض استخرو تنهایی کورال برم و برگردم.
این جلسه این اتفاق تو عمیق افتاد:)
تونستم رو آب بمونم بالاخره. دور اول کل عرضو بدون کمک دوچرخه رفتم. و برگشت مربیمون چالشها رو شروع کرد. از جمله آب پاشیدن تو صورتم (چون خیلی آب میخوردم) و چندبار وسط استخر و شنا گفت بخوابم کورال برم/بشینم دوچرخه برم. که خب؛ رفتم:)))))
پتانسیل اینو داشتم که از ذوق گریه کنم وسط استخر.
فقط نکتهاش اینه که با نودل بودم😔😂
ایشالا قراره از جلسه بعد بدون هیچی برم🤌
و حس میکنم اگر بشه، اگر بتونم رو آب لعنتی تنها بمونم، دیگه هیچی نمیتونه بترسوندم:))))
آب و خفگی یکی از عمیقترین ترسای من بود.
مجهولات
به قول داداشم آخر به خاطر همین دیر سین کردنا میرم قعر جهنم:))))
بالاخره موفق شدم این عدد رو به ۷ برسونم
خیلیها پیامهاشون رو پاک یا ویرایش کرده بودن. ولی بهرحال پیش پیش خونده بودم. البته حق میدم. و خیلی دلم میخواد به پیامهای پاک شدهشون که حتی تو ذهنم هست کاملا جواب بدم ولی خب هر جور راحتن😔😂
و حالا شاید بپرسی تو که با این جزئیات خوندی، چرا سین نمیکردی و جواب نمیدادی؟ که باید عرض کنم نوعی بازدارندگی درونی بود که هنوزم تعریف مشخصی براش ندارم. سر یه پروژه پیوی مارکتینگ کمپین محرم بودم که روزانه حدودا ۱۰ ساعت متمرکز، +۵۰۰ پیوی رو سین و تعامل میکردم. خوش و بش، تعامل، قربون صدقه، و فروش. و چون چنل بلاگری بود، خیلی از پیامها همون صرفا خوش و بش بود...
و انگار انرژی روانیم برای چت، و حتی یه احوالپرسی ساده ته میکشید آخر روز...
ثانیا فرو رفته بودم تو نقش اون بلاگر برای تعاملم و دوست داشتم به ورژن خودم بازیابی بشم و جواب بدم✨
خلاصه اونکه تجربه خیلی سخت و جالبی بود، ولی خب گفتم توضیح بدم که دلخوری پیش نیاد و شاید نرم قعر جهنم❤️🔥
مجهولات
🩵 برای آشنایی بیشتر؛ تو ایتا تأویل صدام میکنن؛ که این واژه تخلص شعرامه (@manzome_man) دانشجوی رشت
شما چه خبر؟
عزاداریاتون قبول