eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
814 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/33237 من دیگه عادت دارم به این شرایط فقط حسرته هست همیشه.چیکار میشه کرد ب
https://eitaa.com/mjholat/33239 برای خودمم این ایمان بزرگ ترین چیزه و واقعا حس میکنم توان ندارم با یکی زندگی کنم که مثل خانوادم نسبت به این مسائل بیخیال باشه ایمان یه مسئله جداست من همین اخیرا یه نفرو که آدم مومنی هم بود ولی مومن خونه ای.. نه چندان اهل هیئت و راهیان و تجمع و... رد کردم. چون من آدمی ام که به اینجور فضاها نیاز دارم و زهد در منزل برام کافی نیست
مجهولات
فکر می‌کردم فقط ما محرومیم از روضه #ناشناس تازه بدتر از محروم وضعیت امشب منه که بماند.
https://eitaa.com/mjholat/33241 از وضعیتی که من توشم مگه بدتر هم هست؟ :)) چی شده مگه؟ شما که ناشناسی دوست داشتی بگو چطوره مگه وضعیتت؟
هیئت آقای محمدی‌پناه (باید برخاست) مراسمات‌ امسال‌شونو عصرها می‌گیرن، که شب‌ها تجمعات و سنگر خیابون رو حفظ کنن:)✨
الحمدالله!
از این آزادی بیان فعلی که تو صدا و سیما در انتقاد به مذاکرات وجود داره واقعا خوشم میاد. کاش همیشه باشه‌. در همه دوره‌ها. و مسائل گسترده‌تر. حتی به اقتصاد و رانت و... هم با همین جدیت افشاگری و انتقاد می‌شد.
ان‌شاءالله که توفیق دارید و سرتون گرم عزاداری هاست ولی اگر مایل بودین چادر یا عبای مشکی با تخفیف و ارسال رایگان و قاب فرش متبرک حرم بگیرید بیاید چنلشون نگاه کنید https://eitaa.com/meshkinmod
امشب شهادت‌نامه عشاق امضا می‌شود:)🖤🍃
https://eitaa.com/MyEmptyMinded/42793 https://eitaa.com/MyEmptyMinded/42793 اینو دیدم یاد تو افتادم خیلی لطف کردی عزیزم🥲🫂
دوستان اگه یه روز ماشین خریدید حواستون باشه این ماشینه که در خدمت ماست،نه ما در خدمت ماشین😑خداشاهده بلوکه کردن ماشین تو پارکینگ و نبردن خانواده بیرون جزو باکلاسی نیست،قرارم نیست با یه دور زدن ماشین کامل از بین بره😑🚶 بمولا🤝
ای کاش مثل آن شب دوباره برگردی :)
ما امسال روضه‌ها را می‌فهمیم... قبلا نمی‌فهمیدیم مگر می‌شود مردمی ولی عصرشان را که حقانیتش اثبات شده این‌چنین ضایع کنند؟ مگر می‌شود مردمی از کتک زدن و سوزاندن و آسیب به کودکان بی‌گناه راضی شوند؟ مگر می‌شود موقع جان دادن امامی، مردمی هلهله کنند؟ مگر می‌شود کسی دلش بیاید گلوی کودک ۶ ماهه را بدرد؟ مگر می‌شود کسی دلش بیاید و بخواهد زن و دختر ۳ ساله را کتک بزند؟ مگر می‌شود دشمنی به چنان قساوتی برسد که آب را بر مردم عادی و زن و کودکان ببندد؟ مگر می‌شود لشکری ۷۲ نفره جرعت ایستادن مقابل لشکری عظیم و چندین هزار نفره تا دندان مسلح را داشته باشند؟ مگر می‌شود عمر سعدی به وعده ملک ری از دشمن، با لشکرکشی به هم‌کیشان خود همراهی کند؟ مگر می‌شود مردی پس از آن‌که تمام خویشانش و فرماندهان سپاهش را از دست داد، چون ققنوس از خاکستر خویش برخیزد و باز زمامداری امتی را در دست گیرد؟ مگر می‌شود فقط کینه از امیرالمؤمنین علی (علیه الاسلام) این همه شقاوت و دشمنی را باعث شود؟ و چطور بعد از چنین حماسه‌ای مردم مبعوث می‌شوند قیام‌هایی عظیم و پیاپی شکل می‌گیرد؟.. حالا ما دیگر عاشورا را زیسته‌ایم. حالا بهتر می‌فهمیم که عزای اباعبدالله(علیه السلام) از ابتدا هم تماما سیاسی بود! و جدایی دین از سیاست یعنی عاقبت به شری... و حالا کاملا درک می‌کنیم؛ در کرب و بلا بی‌طرفان، بی‌شرفانند تاریخ همان است حسینی و یزیدی..! (ح.جعفری)