eitaa logo
منهاج
117 دنبال‌کننده
5.9هزار عکس
5.9هزار ویدیو
95 فایل
👈 ارائه مباحث سیاسی و فرهنگی 👈 تحلیل مطالب روز ایران و دنیا توسط کارشناسان خبره 👈 پاسخگویی به شبهات روز. 👈 لطفا مطالب این کانال را در گروهها و کانالهای دیگر نیز منتشر نمایید! @mmenhaj 👈راه ارتباطی: @montazer888
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴هتل محل اقامت شرکت کنندگان در گردهمایی سراسری نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه کشور!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 اسپوتنیک تصاویری از کشتی آمریکایی که در خلیج عدن هدف حمله قرار گرفته را منتشر کرد 🔴
👓 هم اکنون شاهد بارش موشک از مبدا ایران به هرجایی از منطقه که یکی غلط اضافی کرده باشه هستیم😁 💬 کمیل
👓 برای دختر گوشواره قلبی👌 اینم تصویر قشنگیه... آتیش بازی واسه شادی روح دختر پیراهن صورتی و گوشواره قلبی .
🔴 به چه مناطقی در سوریه حمله شد؟ 🔹‌«المیادین» به نقل از منابع محلی در «ادلب»: موشک های «بالستیک» ایران مناطق تحت سیطره هئیت «تحریر الشام» (جبهه النصره) را هدف قرار داد. 🔹‌این حمله پادگان های آموزشی، مقرهای لجستیک و یک نقطه پزشکی وابسته به مسلحان تروریست ترکستان را هدف گرفت. 🔹‌همچنین مواضع گروهک تروریستی تحریر الشام در سوریه توسط موشک های بالستیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منهدم شده است. 🔴 ایران محل آموزش نیروهای «داعش خراسان» را هدف قرار داد 🔹‌«المیادین»: منطقه هدف قرار گرفته محل آموزش نیروهای «داعش خراسان» بود. این نیروها توسط آمریکایی ها به افغانستان ترانسفر و از آنجا به ایران منتقل میشدند. 🔹‌در حمله ایران از موشک‌های «بالستیک» بسیار دقیق استفاده کرده و توانسته به دقت مقرهای اساسی گروه تروریستی حزب ترکستانی را هدف قرار دهد.
👓 نمی‌دونستم با فوتوشاپ می‌شه ۱۳۰۰کیلومتر اونطرف تر را با خاک یکسان کرد😂 ❗️ پایگاه‌های خبری امریکایی چندسال قبل می‌گفتند توان موشکی ایران فوتوشاپ است😂 ❌ دیشب با نوع جدیدی از فوتوشاپ آشنا شدند که ارواح پدرشان را جلوی چشمشان می‌آورد😊 .
🔴طرح جدید دیوارنگاره میدان فلسطین به زبان فارسی عبری پس از موشک باران شب گذشته پایگاه‌های داعش و موساد توسط سپاه: تابوت‌هایتان را آماده کنید!
🔴پیشرو دیزایی کیست؟ 🔹‌️پیشرو دیزایی، مسئولیت صادرات نفت از کردستان عراق به اسرائیل را به عهده داشت که در حملات امشب سپاه کشته شد. 🔹‌️پیشرو دیزایی صاحب گروه ساختمان‌سازی فالکون بود. 🔹‌️این تاجر کُرد از نزدیک با موساد و رهبری کردستان در ارتباط بود. 🔹‌️او همچنین مالک مجموعه شرکت‌های امپایر بود که در حوزه تجارت نفت فعال بود. این مجموعه در سال ۲۰۰۳ و پس از حوادث عراق تأسیس شد و به تولید نفت مشغول بود. 🔹‌️طبق اخبار موثق، گروه SB Falcon، یک ارتش خصوصی کوچک نیز داشت که پرسنل نظامی سابق ایالات متحده را استخدام می‌کرد.
💢پیش‌بینی دلار ۸۰ تومانی توسط ۵ وزیر روحانی 🗣وزیر اقتصاد: 🔹سال آخر دولت قبل ۵ عضو کابینه در مجمع تشخیص مصلحت حضور یافته و خاطر نشان کردند که اگر گشایش مورد انتظار دولت در حوزه FATF رخ ندهد، در یکسال آینده قیمت دلار به ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت. 🔸اگرچه این بخشی از این اظهارات با هدف تأثیرگذاری بر مجمع و جلب نظر آنها به صورت اغراق آمیز مطرح شده است، اما همچنان در دولت نسبت به اداره امور جاری، اظهار نگرانی می کردند. 🔹با وجود اینکه از ابتدای امسال، حداقل دو حمله ارزی صورت گرفت که نرخ ۵۰ هزار تومان سال گذشته را افزایش دهند، اما به موفقیت نرسیدند.
باید به سپاه پاسداران عزیز دستمریزاد گفت که همیشه کار رو با دقت و در زمان دقیق و به بهترین شکل انجام میده. هر چند بعید میدونم اما عده ای با نام انقلابی، الان باید سرافکنده و شرمسار از عذرخواهی کنن https://virasty.com/Omidiaan_hossein/1705379499925602813 •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• ✍️ خاکریز بصیرت🇮🇷🇮🇷🇮🇷 eitaa.com/Omidiaan_hossein 🕊الّلهُـمَّ احفظ قائدنا🕊     🌷الّلهُـمَّ ؏جـِّل‌ لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فرمانده رشید اسلام سردار حاجی زاده: ۴ فروند خیبرشکن از جنوب خوزستان به مقصد گروه تکفیری در ادلب شلیک شد 🔹از کرمانشاه ۴ فروند و ۷ فروند از آذربایجان شرقی به مقر صهیونیستی شلیک شد.
🔴️بازتاب گسترده خبر حمله سپاه به مقر جاسوسان رژیم‌صهیونیستی در عراق و تروریست‌ها در سوریه 🔹‌خبرنگار شبکه العربی قطر در تهران با برقراری ارتباط مستقیم با بخش خبری این رسانه گفت که پیش از این جمهوری اسلامی ایران به مقامات کردستان عراق درخصوص حضور جاسوسان وابسته به موساد در این اقلیم هشدار داده بود. 🔹‌️شبکه ۹۴+ عراق گزارش داد که حملات موشکی بامداد امروز سپاه در واکنش به عملیات انتحاری (تروریستی) در شهر کرمان در نزدیکی مزار سردار شهید قاسم سلیمانی بود. 🔹‌️العربی الجدید گزارش داد: در این حمله موشکی چهار نفر کشته و ۶ نفر زخمی شدند. 🔹‌️بغداد الیوم نوشت که مقر فرماندهی تروریست‌ها در سوریه در پاسخ به مشارکت آن‌ها در عملیات تروریستی کرمان توسط سپاه پاسداران هدف قرار گرفت. 🔹‌شبکه المیادین به اهمیت این حمله اشاره و تاکید کرد:‌ موشک‌هایی که شب گذشته توسط سپاه پاسداران به سمت مواضعی در شمال غرب سوریه شلیک شد، اولین موشک‌های بالستیک با برد هزار و ۲۳۰ کیلومتری بود که تهران از آن‌ها برای هدف قرار دادن مواضع دشمنان خود استفاده کرد. 🔹‌️شبکه کردستان ۲۴ اعلام کرد: وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) گفته است که واشنگتن از این حمله مطلع شده و در حال ارزیابی وضعیت است. بنابر اعلام پنتاگون، این حمله موشکی هیچ نهاد آمریکایی در اقلیم کردستان را هدف قرار نداده و هیچ شهروند آمریکایی نیز در اثر این اقدام کشته نشده است. 🔹‌شبکه‌های العربیه و الحدث عربستان سعودی گزارش دادند که حملات موشکی ایران در بحبوحه نگرانی از افزایش درگیری در منطقه در پی ورود متحدان ایران به جنگ رژیم‌صهیونیستی و حماس و گسترش آن به مناطقی از خاورمیانه از جمله سوریه، عراق و یمن، انجام شد. 🔹‌️شبکه «i۲۴ » رژیم‌صهیونیستی ادعا کرد که شب گذشته (دوشنبه شب) کنسولگری آمریکا در اربیل مورد حمله پهپادی قرار گرفت.
2.29M
؛﷽ 🔵 ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ✅️ موضوع : نکاتی پیرامون حمله موشکی سپاه به اهداف مهمی در اقلیم کردستان و سوریه پیامهای این حمله درگیر انتخابات و درگیر اعتراضات داخلی ی ها و باز هم حمله به @Andishkadeh_1414 •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• ✍️ خاکریز بصیرت🇮🇷🇮🇷🇮🇷 eitaa.com/Omidiaan_hossein 🕊الّلهُـمَّ احفظ قائدنا🕊     🌷الّلهُـمَّ ؏جـِّل‌ لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج🌷
بدون شرح💓 بدون شرح💓 بدون شرح💓
🚨 پیشرو دیزایی کیست؟ 🔹پیشرو دیزایی، مسئولیت صادرات نفت از کردستان عراق به اسرائیل را به عهده داشت که در حملات دیشب سپاه کشته و به درک واصل شد. 🔹پیشرو دیزایی صاحب گروه ساختمان‌سازی فالکون بود. 🔹این تاجر کُرد از نزدیک با موساد و رهبری کردستان در ارتباط بود. گفته می شود او تامین کننده منابع مالی عملیات های تروریستی در ایران از جمله حادثه کرمان بود. 🔹او همچنین مالک مجموعه شرکت‌های امپایر  بود که در حوزه تجارت نفت فعال بود. این مجموعه در سال ۲۰۰۳ و پس از حوادث عراق تأسیس شد و به تولید نفت مشغول بود. 🔹طبق اخبار موثق، گروه SB Falcon، یک ارتش خصوصی کوچک نیز داشت که پرسنل نظامی سابق ایالات متحده را استخدام می‌کرد.
۷ سال؛ ۷ عملیات موشکی سپاه 🔹عملیات موشکی بامداد امروز، هفتمین عملیات موشکی سپاه از سال ۱۳۹۶ تاکنون است که طی آن مقر جاسوسی موساد در اربیل اقلیم کردستان عراق و برخی مقرهای حزب تروریستی الترکستانی و داعش در ادلب سوریه و شرق فرات مورد حمله موشکی قرار گرفته است.
🔴 انهدام مقر گروهک جیش‌الظلم در پاکستان با پهپاد و موشک 🔸به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم دقایقی پیش دو مقر مهم گروهک تروریستی جیش الظلم( جیش العدل) در خاک پاکستان منهدم شد. 🔸پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از آن است که این مقرها توسط موشک و پهپاد مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شده است./تسنیم
شبکه ۴ دادگاه لاهه داره محاکمه اسرائیل نشون میده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آقای هاشمی در این کلیپ میگه برای ارتباط با آمریکا ۲ ساعت با رهبر بحث کردم اما ایشون قبول نکرد آخرش ایشون رو حواله دارم به روز قیامت....🤔
👓 جیش الظلم هم طعم موشک‌های ایران را چشید. انهدام مقر گروهک جیش‌الظلم در پاکستان با پهپاد و موشک 🔹دقایقی پیش دو مقر مهم گروهک تروریستی جیش‌الظلم در خاک پاکستان هدف قرار گرفت. این مقرها توسط موشک و پهپاد منهدم شده است. .
! 📌چه خبری است! آن از اربیل عراق آن از ادلب سوریه این هم از جیش الظلم در پاکستان... از آن طرف هم مقاومت سوریه جولان اشغالی رو زده مقاومت عراق آمریکایی میزنه می‌ره جنوب اسراییل رو میزنه مقاومت لبنان هم شمال اسراییل مقاومت یمن هم اسراییل رو می زنه، آمریکا هم دم به تله داده و آمریکا میزنه چه بزن بزنی شده! ✍ محمود باقری .
♦️ نبرد من / نوشته ی آدولف هیتلر / سخت ترین کار آنها این بود که وانمود کنند انسان ها را دوست دارند 🔸 اگر مو شکاف شوید خواهید دید که آنها چه جنایاتی علیه بشر کرده اند 🔸 چرا جدید الاسلام ها بهائی و یا نویسنده کتاب های مروج بی خدایی شدند؟ (قسمت ۱۳) 🔻 در روزهای قبل بخش هایی از کتاب نبرد من را مرور کردیم. در بخش هایی از این کتاب دو جلدی آدولف هیتلر به آنچه توسط یهودی‌ها در اروپا رخ داده اشاره میکند. البته لازم به ذکر است که از آنچه در کتاب آمده و آنچه در اروپا رخ داده و آنچه در دیگر نقاط دنیا از جمله ایران دیدیم میتوان دریافت که آنچه مسئله ی ماست نه یهود، که صهیونیسم جهانی است. شبکه ای که در هر کشوری عناصری با اهدافی خاص، انگیزه های خاص و برای رسیدن به مقاصدی خاص دارد که در راستای یک هدف جهانی و فرا سرزمینی تعریف میشود. 🔻‌در ادامه بخش هایی از متن کتاب را مرور خواهیم کرد. و اینگونه بود که یهود لباس آلمانی به تن کرد و زبان ما را یاد گرفت و در حکومت نفوذ کرد. به طور مسلم یهود مانند سابق می تواند خود را بین صاحب قدرت های آلمان نگاه دارد و باز هم با حرارت زیاد میخواهد خود را به وسط اجتماع بکشاند و در همان حال نمایندگان دیگر یهود خود را مانند راهنمایان مقدس در بین ملت ها جا داده اند، اگر کسی دقیق و مو شکاف شود خواهد دید که در جریان قرن های متوالی یهودیان در بین ملت چه جنایاتی کرده اند. 🔻 چگونه با بی رحمی تمام ملت را استثمار کرده و چگونه ملت بر اثر طول زمان این قوم ستمکار را شناخته و نسبت به آن در دل احساس نفرت نموده و وجود آنها را مانند یکی از بلاهای آسمانی مکافات اعمال گذشته دانسته و در آن وقت است که خواهند دانست یهود با چه مشقاتی برای تغییر جبهه های خود متحمل زحمت و مشقت شده اند. آری این کار بسیار پر مشتقی برای آنها بو که با وجود این شرایط بتوانند خود را دوست دار و دلسوز به ملتی که رنج داده اند نشان دهند. البته کار بسیار مشکلی بود. آنها برای جلوگیری از هر پیشامد نامساعد ابتدا شروع به ظاهر سازی نموده و در برابر چشمان مردم به گناهان و خطاهای خویش اعتراف کردند و خود را به صورت یک گروه نیکوکار و خدمتگزار بشریت درآوردند. 🔻 همان طور که در کتاب خواندیم پس از شبیه شدن آنها به مردم حالا فعالیت هایشان با اهداف مختلف در ان سرزمین ها آغاز میشده است. بگذارید برگردیم به ایران؛ ما در ایران شاهد یک اتفاق مشکوک و قابل تامل در تاریخ خود بوده ایم. بابیت و بهائیت در ایران شکل میگیرد. فردی به نام امیرکبیر میکوشد با آنها مقابله کند که در نهایت داستان زندگی اش به شکل تلخ پایان می یابد. 🔻 پیرامون بهائیت دو اتفاق قابل تامل می‌افتد. اتفاق اول اینکه از همان ابتدا بهائیت به شدت به یهود گره میخورد. به طوری که آنها در جنگ یهود با کشورهای اطرافش برای صهیونیست ها پول میفرستند و از انها حمایت میکنند. کمی بعد پایگاه اصلی خود را در سرزمین های اشغالی تاسیس میکنند که تا امروز هم پا برجاست. مسئله اما به همینجا ختم نمیشود. در گسترش بهائیت نام هیپولیت دریفوس که یک یهودی بوده اما باورِ خود را پنهان میکرده دیده میشود. 🔻 این همه ی ماجرا نیست ما به یکباره در بین یهودی ها و جدید الاسلام ها (یهودی های مخفی) شاهد گرایششان به بهائیت هستیم. ماجرا به همینجا نیز ختم نمیشود و در گام سوم شاهد سیطره ی بهائیت بر بخش قابل توجهی از ساختار حاکمیتی ایران در دوره ی پهلوی میشویم. نکته ای قابل تامل که نباید آن را فراموش کرد این است که آن بخش از شبکه ی صهیونیسم جهانی که در ایران فعال بوده بعد از مدتی عناصری را به جامعه تقدیم میکند که پس از گرایش به اسلام یا در دین تشکیک ایجاد کرده و کتبی در این خصوص می نویسند یا با ترویج بهائیت میکوشند مسلمانان را به طرفی دیگر بکشانند. 🔻 رفتاری که این پیام را با در نظر گرفتن الگوی رفتاری یهود در سر تا سر دنیا به ذهن میرسد که ظاهرا آنها در فکر هزار تکه و هزار پاره کردن ایران و در نهایت تضعیف باورمندی مردم و به حاشیه بردن آن بوده اند. این فقط مربوط به ایران و اسلام نیست. بررسی رفتار یهودیان مسیحی شده در غرب هم همین را نشان میدهد. صبور باشید در این خصوص بیشتر خواهیم نوشت. ✍آقای تحلیلگر ‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | رهبر انقلاب، صبح امروز: همه دنیا قبول دارند، مردم غزه مظلوم و پیروزند...