eitaa logo
منهاج
117 دنبال‌کننده
5.9هزار عکس
5.9هزار ویدیو
95 فایل
👈 ارائه مباحث سیاسی و فرهنگی 👈 تحلیل مطالب روز ایران و دنیا توسط کارشناسان خبره 👈 پاسخگویی به شبهات روز. 👈 لطفا مطالب این کانال را در گروهها و کانالهای دیگر نیز منتشر نمایید! @mmenhaj 👈راه ارتباطی: @montazer888
مشاهده در ایتا
دانلود
💢نشانگرهای خیره‌کننده نفوذ فرا سرزمینی ایران
. ‍نشانگرهای خیره‌کننده نفوذ فرا سرزمینی ایران 🔹نشانگر "عمق راهبردی و فرا سرزمینی ایران"، فقط موشک ها و پهپاد هایی نیستند که از مسافت ۱۵۰۰ کیلومتری شلیک شدند، از پدافند چند لایه آمریکا، انگلیس، فرانسه و اسرائیل گذشتند و در قلعه نظامی نواتیم فرود آمدند. (پایگاهی که اسکات ریتر، حفاظت شده تر از کاخ سفید و کرملین می داند). 🔹نشانگر های دقیق تر این عمق فراسرزمینی: 🔻تظاهرات ضد صهیونیستی است که پایتخت های غربی و دانشگاه های بزرگ آمریکا را با وجود سرکوب پلیس فرا گرفته است؛ 🔻تجمعاتی است که در کشور های مختلف، برای تبریک به ایران به خاطر هدف قرار دادن به پایگاه های نظامی جنایتکاران صهیونیست شکل گرفت؛ 🔻تصاویر امام خمینی (ره)، آیت الله خامنه ای و شهید سلیمانی است که از کشمیر و هند و پاکستان، تا کشور های مسلمان منطقه، و آفریقا و آمریکای لاتین، سر دست گرفته می شود؛ 🔻پالایشگاه فرا سرزمینی است که مهندسان و فناوران ایرانی ۲۱ هزار کیلومتر دور تر، در ونزوئلا ساختند؛ ساخت ۴ کشتی به ارزش جمعا ۹۶۰ میلیون دلار است که هر یک توانایی حمل ۷۵۰ هزار بشکه نفت را داراند؛ و نیز کشت فراسرزمینی در وسعت یک میلیون هکتاری؛ 🔻و... 🔹یکی از این نشانگر ها، ساخت پروژه "اومااویا" به عنوان بزرگترین سد و نیروگاه در سریلانکاست؛ دو هزار کیلومتر دور تر از ایران. تامین ۱۲۰ مگاوات برق، تأمین آب مورد نیاز ۵ هزار هکتار زمین کشاورزی، و انتقال ۱۴۵ میلیون مترمکعب آب، از جمله دستاورد های این اَبَر پروژه است. 🔹در این پروژه ترکیبی کم نظیر، ضمن حفر تونل‌ عمودی به طول ۶۱۸ متر، پوشش فلزی به وزن تقریبی ۱۰۰۰ تن به اجرا در آمده، و با وجود فشار شدید آب، نیروگاه در عمق ۷۵۰ متری زمین ساخته شده است. 🔹در اهمیت کار، همین بس که دو شرکت ایتالیاییِ طرف همکاری سریلانکا، پس از اطلاع از جزئیات پروژه، در سال ۲۰۱۰ از انجام آن انصراف دادند. این، یکی از ۵۰ پروژه بزرگ آب و برق و فاضلاب است که مهندسان توانمند ایرانی، در ۲۰ کشور جهان به انجام رسانده و یا در حال اجرا هستند. 🔻عمق راهبردی و فرا سرزمینی ایران، فقط موشک ها و پهپاد هایی نیستند که از مسافت ۱۵۰۰ کیلومتری شلیک شدند و ناظران را در حیرت و شگفتی فرو بردند. 🔻ایران در نقطه مقابل این شلیک دوران ساز و اقتدار آفرین، قدرت سازندگی و آبادگری خود را به نمایش گذاشت و اگر همین دیپلماسی گسترش پیدا کند، نه تنها کمر تحریم ها را می شکند، بلکه فرصتی ذی قیمت برای رونق اقتصادی و نفوذ راهبردی در جهان خواهد بود، ان شاء الله.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قاتل کودکان ⚠️🚨اگر واتس اپ دارید بدانید در حال سود رسای مستقیم به رژیم کودک کش هستید ! شرکت که مالک فیس‌بوک، و اینستاگرام است، از طریق گروه‌های خانوادگی واتس‌اپ اطلاعاتی در مورد تحرکات فلسطینی‌ها برای هدف قرار دادن آنها و خانواده‌هایشان در اختیار ارتش اسرائیل قرار میدهد. این اختصاصی به غزه ندارد در ایران هم اطلاعات خانواده های ایرانی در واتس اپ، اینستا و تلگرام بصورت تحلیل شده و دسته بندی شده در اختیار رژیم صهیونیستی قرار میگیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🚨 هم اکنون شورش سراسری در آمریکا 🔻وضعیت دانشگاه های آمریکا در حمایت از فلسطین عجیب و آخر زمانی شده این حالت انقلابی ،داره دومینو وار به تمام دانشگاه‌ها یکی پس از دیگری سرایت میکنه. 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بازتاب تنبیه موشکیِ صهیونیست‌ها در سفر رئیس‌جمهور به پاکستان 🔹استاد دانشگاه کراچی خطاب به رئیسی: شما ایرانی‌ها پادشاه و شیر جهان اسلام هستید. 🔴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبتهای شنیدنی مرحوم طالب‌زاده در خصوص مسجد تراز 🔻👇 🔵هیأت امنای مساجد باید رویکردشان را عوض کنند 🔵مسجد باید جذاب باشد 🔵چرا مساجدکشورهای جهان اسلام مثل ترکیه و مالزی مساجد شون صبح تاشب بازهست؟ @mmenhaj
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 با تبلیغ دهندگان به پیج‌ها و کانال‌های خارج از کشور برخورد می‌شود 🔹‌سالانه میلیون ها دلار هزینه تبلیغ به پیج ها و کانال های خارج از کشور داده میشود و ارز بسیار زیادی از کشور خارج میشود. 🔹‌این در حالیست که بسیاری از این پیج ها نیز مروج فساد و فحشا و ابتذال بین جوان ها هستند. 🔹‌از این پس با تبلیغ دهندگان برخورد خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امسال هم اگر بانکی مقررات را رعایت نکنند منحل می‌شود 🗣رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب تهران: 🔹تمام تلاش دولت این بوده که کثر بودجه نداشته باشیم زیرا کثر بودجه یکی از عوامل تورم است. رشد نقدینگی عامل دوم تورم است و رشد نقدینگی در دولت کنترل شده است. 🔸ما امروز در جمع شما خانواده‌های محترم اعلام می‌کنیم دولت هدف گذاری کرده است که کنترل رشد نقدینگی به۲۵ درصد برسد و شکرخدا در حال حاضر در کنترل رشد نقدینگی به طرف ۲۳ درصد حرکت می‌کنیم. 🔹سومین عامل تورم موسسات بانکی هستند و در سال گذشته ۳ موسسه متخلف را منحل کردیم و امسال هم بنای دولت بر این است که بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سردار رادان: من اینجا در حرم حضرت معصومه در برابر همۀ شما قسم یاد می‌کنم که حتی اگر آبرویی در میان داریم تماما برای احیای دین و ارزش‌های میهن اسلامی خواهیم گذاشت و از این راه عقب‌نشینی نخواهیم کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میخواید ایران واقعی و ایرانی اصیل رو بدونید چجوریه؟ اینطوریه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سوال خبرنگار آلمانی :شما اغلب صدای خود را علیه اسرائیل بلند می کنید ! در عین حال روابط تجاری فشرده با اسرائیل را حفظ می کنید علت این تناقض را چگونه توضیخ می دهید؟ 🔹‌اردوغان شریک‌ جرم نسل کشی با کمال بی شرمی می گوید دیگر روابط تجاری فشرده را حفظ نمی کنیم اون کار تمام شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دومینوی اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا| پلیس تعدادی از دانشجویان را دستگیر کرده است 🔹‌️ پلیس لس‌آنجلس 93 دانشجو در دانشگاه کلمبیا و چندین معترض دیگر در دانشگاه کاليفرنيا را دستگیر کرده است. 🔹‌️ مقامات دانشگاه با توجه به حجم اعتراضات در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، محوطه دانشگاه کاليفرنيا را برای ورود دانشجویان مسدود کرده‌اند. 🔹‌️ سوای از کلمبیا و کاليفرنيا، دانشجویان دانشگاه هاروارد نیز به این اعتراضات پیوسته و در محوطه دانشگاهدست به تظاهرات زدند. 🔹‌️ همچنین در دانشگاه تگزاس و در واکنش به این اعتراضات، تا کنون 34 نفر دستگیر شده‌اند. 🔹‌️ شورای امور اسلامی آمریکا حمله به دانجشویان را موضوعی بسیار خطرناک تلقی کرده است. 🔹‌️ شبکه ان بی سی نیز در گزارشی اعلام کرد، با وجود اینکه در این اعتراضات هیچ خشونتی وجود نداشته شاهد دستگیری دانشجویان هستیم و در اعتراض به این اقدامات، بسیاری از اساتید دانشگاه‌ها امروز سر کار خود حاضر نشده‌اند. 🔹‌در این کلیپ، تصاویر تظاهرات در دانشگاه‌های متعدد آمریکا را می‌توانید مشاهده کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کتک‌زدن خبرنگاران در تجمعات ضدصهیونیستی در آمریکا 🔹‌این‌روزها علاوه بر سرکوب و دستگیری دانشجویان و استادان در آمریکا خبرنگاران نیز به‌دلیل پوشش تظاهرات، مورد تعرض و دستگیری قرار می‌گیرند. 🔹‌حالا آمریکایی ها از نزدیک می ببیند که وقتی میگن اسرائیل خبرنگارها رو از عمد هدف میگیره یعنی چی و چرا؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴یکی از دلایلی که به دنبال حذف تیک تاک در آمریکا هستند همین فیلم هاست! 🔹‌اگر کار بیخ پیدا کند توئیتر و فیس بوک و اینستاگرام به یک ندای دولت آمریکا همه‌ به خط می‌شوند و اخبار را بایکوت می‌کنند اما تیک تاک شاید نه.
🔴 حمله به ۱۰۲ کشتی در ۲۰۲ روز 🔹‌رهبر انقلاب یمن در بخش پایانی سخنان خود به عملیات‌های ارتش یمن علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و کشتی‌هایی که به سمت بندر «ایلات» (ام الرشراش) حرکت می‌کنند پرداخت و گفت که در ۲۰۲ روز گذشته ۱۰۲ کشتی مورد هدف قرار گرفته‌اند. 🔹‌«سید عبدالملک الحوثی» تأکید کرد: تا زمان ادامه جنگ و محاصره در غزه این حملات نیز ادامه خواهد یافت؛ عملیات‌های نظامی ما ادامه می‌یابد و تلاش می‌کنیم تا اقیانوس هند این عملیات‌ها را گسترش دهیم. 🔹‌او همچنین گفت که در پی عملیات یمنی‌ها عبور کشتی‌های آمریکایی از دریای سرخ به میزان ۸۰ درصد کاهش یافته است و در این میان هزینه بیمه کشتی‌های آمریکایی که بخواهند از دریای سرخ بگذرند در مواقعی حتی تا ۵۰ میلیون دلار نیز افزایش یافته است. 🔹‌الحوثی تأکید کرد که بندر ایلات به شکل کامل تعطیل شده و رژیم صهیونیستی در واردات کالا در تنگنای شدیدی قرار گرفته است.
YEKNET.IR - shoor - safar 1401 - rasouli.mp3
9.76M
🌴شب زیارتی امام حسین(ع) 🍃از سرمم زیاده ... 🍃که به من امام‌حسین محبتش رو داده 🎙 🌷 🌙
مداحی_آنلاین_سر_جسمت_شد_دعوا_استاد_انصاریان.mp3
1.68M
🌙 ♨️سر جسمت شد دعوا !! 👌بسیار دلنشین 🎙حجت الاسلام 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید. 🔴
🔰چرا مقایسه افزایش نرخ ارز در دوره اول رئیسی با دوره اول دولت های گذشته منصفانه نیست؟ 🔹اخیرا نموداری از تغییرات نرخ دلار در دولت‌های اول روسای جمهور منتشر شده که طبق آن «عملکرد دولت رئیسی با رشد ۱۵۳ درصدی نرخ دلار نسبت به دوره اول هاشمی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی به ترتیب با رشد ۲۲، ۷۸، ۳ و ۸ درصد فاجعه نشان داده می‌شود». 🔹قبل از بیان هر نکته ای باید تاکید کنیم که مواضع آقای رئیسی در خصوص نرخ ارز در خلال تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، نشان از اشرافیت ناکافی ایشان به نظام ارزی کشور و موانع پیش روی آن بوده است. نقدهای فراوانی هم بر عملکرد ارزی دولت سیزدهم مترتب می باشد که قابل اغماض نیست. 🔸با این وجود نوع قضاوتی که در آن نمودار القا می شود نیز، حداقل به دو دلیل نادرست است: 1⃣ "رشد نرخ دلار در دوره دوم دولت‌ها. به این دلیل که دولت ها چه چیزی را تحویل گرفتند. طبق نمودار بالا، در هیچ دوره‌ای به جز دولت دوم روحانی شاهد جهش نرخ دلار به میزان ۶۳۷ درصد مواجه نبودیم و درباره عملکرد دولت سیزدهم میراثی که هر دولت از قبلی‌ها به ارث می‌برد نیز در مقایسه عملکردها باید لحاظ شود".(خط انرژی). 2⃣اما نکته دوم سطح انتظارات سیاسی و تورمیِ حاکم بر ارز و اقتصاد است. در هیچگدام از دولت های سابق شاهد اغتشاشات چند ماهه ( به شکل۱۴۰۱)، اصلاحات اقتصادی( قانون حذف ارز ترجیحی) و تصاعد بحران امنیتی در تحولات جهانی و منطقه ای نبوده ایم. 📝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شهیدسیدمرتضۍآوینۍ: زمانہ‌عجیبۍ‌است..! برخۍ‌مردمان،امام‌گذشتہ‌راعاشقند، نہ‌امام‌حاضررا... میدانۍ‌چرا؟! امام‌گذشتہ‌راهرگونہ‌ڪه‌بخواهند؛ تفسیرمیڪنند! اماامام‌حاضررابایدفرمان‌برند! وڪوفیان‌اینگونہ‌عاشورارارقم‌زدند..(: اللّٰھُمَ‌عجلْ‌لِّوَلیڪَ‌الفࢪَج
استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه 🔹شبکه خبری العربیه گزارش داد هالا هاریت، سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجۀ آمریکا برای اعتراض به سیاست‌های دولت بایدن در قبال غزه از سمت خود استعفا کرده است. 🔸استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامۀ موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود. 👈 ارائه مباحث سیاسی و فرهنگی 👈 تحلیل مطالب روز ایران و دنیا توسط کارشناسان خبره 👇👇👇 @mmenhaj
📌من که آمریکا رو بخاطر همین آزادی بیان و دموکراسیش دوست دارم، شمارو نمی‌دونم :)) 🔝اخراج یک دانشجوی معترض ضد اسرائیلی از خوابگاه به گزارش نیویورک تایمز