هدایت شده از محبین
دریا تا وقتی توش غرق نشدی میخوادت
اما به محض اینکه غرقش شدی
پست میزنه
من فقط راجبه دریا حرف نمیزنم
@ir_mohebin
هدایت شده از محبین
اما عزیزمن
قرار نیست چون
دریا رو دوست داری
خودتو توش غرق کنی…
@ir_mohebin
هدایت شده از از نسلِ حیدریم🇮🇷
✍🏻ادمین نوشت
#نورا
.
.
چند خط از دِل مینویسم 🙌🏻
و اما از امشب که میشه گفت جونی واسمون نموند بابت ضبط تیزر امسال ..🥲
اما در کنار عصبانیت هامون ، بازیگوشی بچه ها ، کامل نشدن کارمون و گاهی اوقات سرپیچی بچه ها از حرفامون و ...😬💔
لحظات خوبیم داشتیم مثل وقتی که :👇🏻
بچه ها شوخی میکردن و لبخند به لبمون می آوردن !🥹
وقتی که دیالوگ شون رو اشتباهی میگفتن و همه باهم میزدیم زیر خنده ..😅
وقتی که کنارهم دیگه استراحت کردیم 🧘🏻♀️
وقتی که شادی بچه ها موقع بازی کردنو میدیدیم 👀🥲
کاش میشد تمام این موقعیت هارو به تصویر کشید که تا ابد یادمون بمونه واسه ی عیدغدیر هرسال چقدر زحمت کشیدیم و قدر باهم بودنمون رو بدونیم ..🥺❤️✨️
کار رسانه بنظرم سخت ترین مرحله است نه بخاطر اینکه امثالی مثل منِ ادمین توش کار میکنیم ..!
بخاطر اینکه ما داریم گلچین میکنیم برای شما مخاطبانی که برای چشم هاتون ارزش قائلیم ..🥺✨️
ما از یه زاویه ی دیگه ای به شما آثار رو نشون میدیم ..👀
ما تو تمام سختی هاش هستیم؛حتی موقع ای که همه ی بچه ها پرونده ی اون برنامه رو بستن ما تازه بازش میکنیم تا بتونیم بهترین اثری که بلدیم رو نشونتون بدیم ..🥲
ما خستگی و سختی زیادی داریم اما وقتی کلیپ مون منتشر میشه و بازدید خوب و خاصی میگیره ، تماام خستگی از وجودمون بیرون میره ..🥺😍
ما اینجاییم ؛ دست به دست هم 🤝
از کوچیکترین فرد امشب که ۳ ساله اش بود 🤏🏻
تاا آدمایی که ما کنارشون درس پس میدیم ..🤌🏻
بماند به یادگار از ..؟!🫠✨️
شنبه/19 اردیبهشت سال 1405
#دل_نوشته
وقتی تو تجمعات چالش میگیری و از دوستت میخوای که بیاد کمک 😅
واکنش دوستت:
پن: چون من تو تجمعات کار رسانه ای هم انجام میدم به جای شبی دوتومن قراره شبی ۵ تومن باهام حساب کنن😐😂
گفتم برم باهاش یه ماشین بخرم🧑🦯
شما با پول تجمعات چی میخرید؟🥸
(شوخی)
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_azlpb24&btn=پیام.های.شما…
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
وقتی تو تجمعات چالش میگیری و از دوستت میخوای که بیاد کمک 😅 واکنش دوستت: پن: چون من تو تجمعات کار ر
+کجای کارییی من پول اجتماعات هرشب رو گرفتم الان داخل ویلای شمالم هستم 😂
- فکر کنم هنوز به ما نرسیده پس😢
ایشون خیلی جلو تر از ماعه😔😂
هدایت شده از فاطمه ... :)🇮🇷
اصل جنسه ...
بوی اربعین... موکب عراقی... چای ذغالی ...
عجیب دلتنگیم
یا اباعبدالله
اربعینتو ازمون نگیر ؛
دل به مشایه بستیم ...
هدایت شده از فاطمه ... :)🇮🇷
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه حس عجیبی داره
شنیدن نوای هله هله هله..
وسط خیابونای تهران !
دلم اربعین میخواد🥲
غم اربعین…
اصلا یه چیزیه که هیچوقت، هیچ جای دیگه نتونستم توصیفش کنم
یا دوباره حسش کنم...
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
اگر دلتون شکست برای منم دعا کنید ❤️🩹 تو پیاده روی مدام اینو گوش میدادم:) با حال مناسب گوش کنید 🎧
تو پیاده روی اربعین شبا راه میرفتیم
از نماز مغرب تا نماز صبح معمولاً…
استراحت بینش هم بود
ولی یه موقعی ساعت ۲ و ۳ نصف شب که مسیر دیگه خیلی خلوت بود و خودت بودی و آسمون بالاسرت و ستاره ها :)
این صوت رو شاید بالای ۱۰ بار گوش میدادم
هربار که حس میکردم دارم اذیت میشم (بدن درد و پا درد ) به رقیه خاتون فکر میکردم...
میگفتم یعنی اون چقدر اذیت شد؟
تازه من چند نفر همراهم هستن کمکم میکنند
یه وقتایی کمک میکنند کوله مو برام میارن یا وقتی میگم استراحت کنیم میگن باشه یا هرچیز دیگه ای...
ولی رقیه خاتون ۴ ساله چی؟😭
غم اسرای شام رو خیلی بیشتر تو مسیر پیادهروی کربلا حس میکنم
و کاش با همین غم هم معروف بشیم...
چون این غم شرف داره به هرچی غم و اندوه دنیاییه🙃
#نجوای_درون
#روایت_اربعین_حسینی🖤
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
آمریکا به معنای واقعی کلمه فقط شکل و ظاهرش خیلی زیادی بزرگه از درون هیچ و پوچه... الحمدلله برای ای
از سایهٔ سر میگفتیم…
که دیگر نداریمش:)
هدایت شده از گردو مدیا
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥۶۰ شبه که یک بستنیفروش اصفهانی به بچهها بستنی رایگان میدهد.
🍀بعضیها وسط جنگ اینطوری دلِ شهر را گرم نگه میدارند.
📍 اصفهان، منطقه ۸
🔺 اردیبهشت ۱۴۰۵
💌 @GerdooMedia_ad
🎬✧ 𝐆𝐞𝐫𝐝𝐨𝐨𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚 ✧⠀