². رسیدیم دم مدرسه ، شروع کردم کم کم دوربین رو از کیف در آوردم که آماده ی کار بشم...
کمک بقیه وسیله هارو از ماشین آوردیم پایین و رفتیم سمت دفتر مدرسه..
+بفرمایید این هدایا و شیرینی مناسب معلم هاست ، برای روز معلمی که گذشت ، به مناسبت تشکر و قدردانی از این افراد زحمتکش..
قاب دوربین داشت هدایایی که چیده میشد روی میز رو ضبط میکرد..
راهنمایی مون کردن سمت شخصی که باهاشون هماهنگ کرده بودیم
یکی از معلم های اون مدرسه.
ادامه دارد...
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
². رسیدیم دم مدرسه ، شروع کردم کم کم دوربین رو از کیف در آوردم که آماده ی کار بشم... کمک بقیه وسیله
³. به سمت کلاس چهارم رفتیم
من و دوربین زودتر باهم به داخل کلاس رفتیم
بادکنک های رنگی رو میدیدم که بچه ها به میز و صندلی معلم وصل کرده بودن ،
دور تا دور تخته بادکنک های رنگ شاد وصل کرده بود
و روی تخته اسم ۷ تا دختر نوشته بودن
زیر هرکدوم از اسم ها یک شاخه گل طبیعی به تخته وصل کرده بودن
خیلی عجیب بود ،
کل کلاس رو تزئین رو کرده بودن
دوربین به دست وارد کلاس شدم ، با لبخند به بچه ها سلام کردم
ذوق کرده بودم از دیدن کلاسشون
گفتم
چه کلاس قشنگی دارید 😍
معلم گفت : دیده بودین تاحالا انقد کلاس قشنگ باشه؟
گفتم نه واقعا چقدر قشنگه کلاستون :)))))
معلم گفت: پسرای کلاس برای دخترا به مناسبت روز دختر کلاس رو تزئین کردن و براشون هدیه گرفتن
من این حجم از مردونگی پسرا رو جایی ندیده بودم!
ذوق پسرها باور نکردنی بود و چقدر دخترها خوشحال بودن از این اتفاق قشنگ..
من همه ی اینهارو از چشمای بچه ها خوندم ...
ناگفته نماند که آموزش های معلم در روز دختر جواب داده بود✨
نور دوربین رو تنظیم کردم ، قاب رو بستم ، و شروع به ضبط کردم
تا معلم در کلاس رو باز کرد که گروه به داخل بیان ...
ادامه دارد ...
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
هنوز هم فکر میکنم عجیب ترین آدم های تاریخ باشیم در بین اتفاقاتی مختلف..
بین اینهمه فضای مسمومی که تو باید خودت باشی و خودت ، تا که سر بلند از آن امتحان بیرون بیایی..
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
³. به سمت کلاس چهارم رفتیم من و دوربین زودتر باهم به داخل کلاس رفتیم بادکنک های رنگی رو میدیدم ک
⁴. گروه ۴ ، ۵ نفرمون وارد کلاس شدن
• یک نفر سبد گلدون دستش بود
• یکی دیگه فشفشه 🥲
• و نفر آخری که با برف شادی وارد کلاس شد
همونجوری که برف شادی هارو روی سر دخترا گرفته بود بلند گفت
دختــــــــرا روزتــــــــون مبـــــــاررررکـــــــــ 😍
معلم و پسرای کلاس و گروه ما براشون دست زدیم و تبریک گفتیم
تو چشمای دخترا پر از ذوق بود که جایی ندیده بودم ! و اون لبخند خواستنی که روی لب هاشون نشسته بود ؛))))))
یکی یکی هدایا رو به مناسبت #روز_دختر به دخترای کلاس که ۷ نفر بودن هدیه دادیم
براشون عجیب بود!
چی عجیب بود؟!
اینکه یک گروه خانم با روسری صورتی و پوشش چادر ، این مدرسه ی محروم چه کار میکنند؟!
این همه راه اومدند که فقط به دخترها هدیه بدهند و بروند؟!
همین؟!!!
شاید کار دیگری دارند !
ادامه دارد ...| رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
⁴. گروه ۴ ، ۵ نفرمون وارد کلاس شدن • یک نفر سبد گلدون دستش بود • یکی دیگه فشفشه 🥲 • و نفر آخری ک
⁵. بعد از اینکه تلفنی ساعت و روز رفتن به مدرسه رو هماهنگ کردیم
در عرض دو روز برنامه ریزی کردیم، ۶ نفری جمع شدیم، هدایا رو آماده کردیم و رفتیم به سمت مدرسه
تا که دخترای این مدرسه در روز ولادت حضرت معصومه(س) احساس خوبی داشته باشند.. !
ما فقط رفته بودیم بگیم که ارزش دختر بودن خودتون رو بدونید
از اینکه دختر هستین خوشحال باشید😍
ما رفتیم که بگیم #روز_دختر به مناسبت روز ولادت خانم حضرت معصومه (س) هست
خواهری که یک برادری به اسم رضا (ع) داره
ما برای این خواهر و برادر رفتیم ؛)
که بعد رفتن ما، از معلم پرسیدن : حضرت معصومه(س) کیه که در موردش صحبت میکردن؟!
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
³. به سمت کلاس چهارم رفتیم من و دوربین زودتر باهم به داخل کلاس رفتیم بادکنک های رنگی رو میدیدم ک
قسمت تخته کلاس رو خوندین؟
فردا میخوام عکسشو بزارم ببینید ؛)
خیلییییی قشنگ بود..🥲
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
قسمت تخته کلاس رو خوندین؟ فردا میخوام عکسشو بزارم ببینید ؛) خیلییییی قشنگ بود..🥲 | رسانه خط مقدم |
زوم کنید اسم دخترا رو ببینید 🥲
هرچقدر یاد جذابیت کلاس میوفتم اکلیلی میشم✨
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
یکی از افتخاراتی که تو زندگیم دارم و همیشه هم همه جا گفتم
اینه که
وقتی که رأی اولی بودم
تو دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری ، به آقای رئیسی رأی دادم
و هیچوقت پشیمون نشدم
و چقدر امروز دل نگرون ایشون هستیم ...
انشاءالله که خدا ، حافظ ایشون و همراهاشون باشن
دلم روشنه...
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
هدایت شده از مهدی پورعسکری|خوشنویسی
در تاریخ بنویسید رییس جمهوری بود
شب را در کوه های صعبالعبور، زیر
بارش شدید باران و دمای منفی ۱۶ درجه
و در حین انجام مأموریت سپری کرد و
مردمانش در خانه هایشان در سلامت و
امنیت کامل برای سلامتی او دعا کردند...
خط: پورعسکری
@mahdipouraskari
هدایت شده از ف نقطه جعفریان
به نام خدا
سلام آقای رئیسی
خواستم بگم....
هر چی براتون رفتیم تو پارک های محله ها ....
سی و سه پل ... پل خواجو
با خانم ها حرف زدیم
تحقیرمون کردن
شما رو بی سواد خوندن
سرمون داد زدن
کنایه زدن و رفتن
گفتن اینم مثل بقیه شونه😭
گفتن امیدی نیست
ما رو #ساندیس_خور و #جیره_خوار خطاب کردن
همش حلال تون باشه #شهید_جمهور 😭
فقط شما هم شفاعت کنید ما رو ...
دست مون رو بگیرین که خیلی آشفته ایم 😭😭😭
برای حال دل مون و صبوری مون دعا کنید😭😭😭
#شهید_جمهور
#آیت_الله_رئیسی
📝 تجارب و ایده نوشته های یک فعال فرهنگی
❗️ ف نقطه جعفریان
👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3149922437C26432d609b