از نگاه مؤذنی 🇮🇷
¹. ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ رفته بودیم تهران یه خوابگاهی که تو نیاوران تهرانه و حالتی داره که انگار تو سراشیبی
².
گذشت تا اجراهای مترو تموم شد
شاید یکی از بهترین اجراهایی بود که همگی تجربه اش میکردیم
خیلی سخت بود ولی پر از حس و حال خوب بود
خیلی سخت بود ولی پر از عشق و امید بود برای تک تکمون🥲🥲
•
خلاصه برای برگشت یکسری گروه ها وعده کردن بیان همون جایی که از اتوبوس پیاده شده بودن .
وقتی که میخواستیم به خوابگاه برگردیم ،تهران به شلوغ ترین حالت ممکن تبدیل شده بود 😶
چون سر شب بود و همه جا ترافیک شدید بوجود اومده بود 😑
•
از سراسر ایران همگی جمع شده بودیم رفته بودیم برای #ریحانه_های_تمدن_ساز۲
و اکثرا تحمل شلوغی رو نداشتیم 🤯
ولی تو مسیر رفت و حتی برگشت حدود ۱ ساعت شاید بیشتر تو راه بودیم...
•
خیلی وضعیت سختی بود مخصوصا کسایی که بچه کوچیک همراه خودشون داشتن
•
رسیدیم خوابگاه ، کمک کردیم وسایل رو به اتاق بخصوصی بردیم ، کمی استراحت کردیم و رفتیم سمت سالن همایش که برنامه ای برگزار شد .
•
داخل سالن همایش اعلام کردیم کسایی که مسئول رسانه بودن تو هر ایستگاه مترو ،
بیان و فیلم و عکس هایی که زحمت کشیدن گرفتن رو بریزن روی سیستم 😎
•
و بعد شام اونجا بود که کار اصلی تیم رسانه شروع شده بود 🥱
و همچنان تیم رسانه داشت عکس و فیلم جمع میکرد 🚶♂😢
(تصور کنید داری شام میخوری ، یه قاشق غذا میخوری ، قاشق بعدی داری زنگ میزنی فلان عزیز فیلم و عکسارو بیار 🥲 میخوایم تدوین کنیم 🧐😁)
ادامه داره ...
#روایت_مترو_تهران۱۴۰۱
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
هدایت شده از ناشناس 🍃
📪 پیام جدید
حقیقتا شیرینی داستان و حس افتخار و اقتدار رو برای مایی که تجربهش کردیم دوباره تکرار کردی...
سختی و آسانی دو روی متفاوت سکه هستن که همیشه کنار همدیگه هستن و به هم معنا میدن
و همینم باعث دلنشینی میشه
#دایگو
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
📪 پیام جدید حقیقتا شیرینی داستان و حس افتخار و اقتدار رو برای مایی که تجربهش کردیم دوباره تکرار کر
دقیقا حرف شما درسته
چقدر کنار سختی هاش لذت داشت🥲
هدایت شده از ناشناس 🍃
📪 پیام جدید
دمت گرم:)
یادش بخیر چقدر خوب بود. خیلی خسته شدیمااا ولی اون خستگیه شیرین بود اون یه ذره ای که میخوابیدیم میچسبید دم خودمون گرم :)♡
#دایگو
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
📪 پیام جدید دمت گرم:) یادش بخیر چقدر خوب بود. خیلی خسته شدیمااا ولی اون خستگیه شیرین بود اون یه ذر
دلم اون لذت نیم ساعت خواب تو ماشین و خواست 🥲🥲
این اجرا خستگی هاش بیشتر
به دل نشست ، لبخند مخاطب
خیلی برای هممون شیرین و قشنگ بود 🥲🥺✨
هدایت شده از ناشناس 🍃
📪 پیام جدید
ما تو اتوبوسمون تا دم خوابگاه اسپیکرایی که بهمون دادن رو روشن کردیم اینقدر سرو د خوندیم اینقدر سلام فرمانده خوندیم که صدامون درنمیومد
#دایگو
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
📪 پیام جدید ما تو اتوبوسمون تا دم خوابگاه اسپیکرایی که بهمون دادن رو روشن کردیم اینقدر سرو د خون
این دوستمون چقدر خوب بودن😍😂
ما برای برگشت همه داشتیم حرف میزدیم
اون آخرا دیگه تک و توک بیهوش شده بودیم😭🤣
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
﷽
مدتی هست که سهم حرمم کم شدهاست رحم کن بر من و یک صحن گوهرشاد بده…
#چهارشنبه_های_امام_رضایی
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
سلام ✨
خوبین؟! 🥲
۱۰ روزی نبودم
نیاز به استراحت داشتم 🚶♂
•
الان دیگه تصمیم گرفتم
بیام و به #روایت_مترو_تهران۱۴۰۱ ادامه بدم😅
چون چیز مهمی رو میخوام نتیجه گیری کنم🥲🚶♂
ممنون که تا اینجا همراه بودید❤️
ولی قبلش یه مشورتی میخواستم باهاتون کنم😁
👇