من هروقت کم میارم به خدا و اهل بیت پناه میارم
بعد به شهدا ...
اگه تا الان زنده ام و تونستم تحمل کنم و راه درست رو پیش برم فقط و فقط بخاطر حسین (ع) و اهل آسمون بوده...
پن: طلاییه اسفند ۱۴۰۱
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
من هروقت کم میارم به خدا و اهل بیت پناه میارم بعد به شهدا ... اگه تا الان زنده ام و تونستم تحمل کنم
وقتی برا اولین بار رفتیم طلائیه
حس کردم برگشتم خونه
خونه ای که پر از آرامشه
دیدی وقتی میرسی خونه مامانت ازت استقبال میکنه
بهت میگه خسته نباشی عزیزم
بشین استراحت کن برات یه چیزی بیارم بخوری خستگی در کنی
انگار بعد کلی درگیری و بدو بدو بیرون رفتن رسیده بودم خونه...
رفتیم سه راه مجنون..
همونجا بود که دیگه نمیخواستم برگردم
نمیخواستم برگردم تو هیاهوی زندگی
میخواستم خونه بمونم
خستگی در کنم...
ولی خسته کسیه که برای خدا کار نمیکنه..
اون خسته است..
#دلی
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
پارسال یکماه قبل اربعین به شوهرعمه میگفتم منم باهاتون میام پیاده روی کربلا
و هربار میگفتن ببینیم خدا چی میخواد
تا اینکه روز اعزام فرا رسید و قرار شد با خانواده عمه بریم سمت دیار عشق ...
ولی امسال نشد که پرواز کنیم سمت کربلا
نشد که بریم پا بزاریم جای پای حضرت زینب و رقیه خاتون..
نشد ولی دل و روحم تو مسیر بود تو کربلا بود
از مسیر برام یه تسبیح فرستادن
دادن عمه ی عزیزم و ایشون برام آورد. ؛)
اینکه میگن مادر سهم جامونده رو میزاره کنار
نقل همین داستانه..
#اربعین۱۴۴۶
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
هدایت شده از ف نقطه جعفریان
خیلی حیف شد حالا که...
دلامون پره و دل مون می خواد بنویسیم😢
زنگ انشاء نداریم...
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
خیلی حیف شد حالا که... دلامون پره و دل مون می خواد بنویسیم😢 زنگ انشاء نداریم...
راهنمایی که بودم
دلم پر میکشید واسه موضوع آزاد
تا خودم یه موضوعی رو شروع کنم به نوشتن
بعد هرچی تو دلم و سرم میگذره رو بنویسم
همینم میشد
مینوشتم
یهو میدیدم ۲ صفحه انشا نوشتم
بچه های کلاس همشون تلاش میکردن تا انشاهاشون بشه حداقل ۱۰ تا خط
ولی نمیشد..
ولی من انقد مینوشتم که دیگه نزدیک صفحه سوم بودم ولی جمع میکردم انشارو ..
بعد میرفتم میخوندم جلو ۳۰ نفر همکلاسی و معلم
میشد بهترین متن انشا
آخر سر میگفتم بر اساس واقعیت بود ...
اونجا بود که بچه ها از تعجب نمیدونستن چی بگن 😬🤦♀
ولی اگه آدم ننویسه
پس چطور ذهنش آروم بگیره؟
چطور عاقلانه فکر کنه و تصمیم بگیره ؟
چطور حالش خوب بشه؟🥲🚶♂
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
هدایت شده از ف نقطه جعفریان
با برو بچ رسانه بریم ایستگاه بعدی اجرا .... #پویش_فرشتگان_سرزمین_من_اصفهان
🌸
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
با برو بچ رسانه بریم ایستگاه بعدی اجرا .... #پویش_فرشتگان_سرزمین_من_اصفهان 🌸
اینطرف به اونطرف
از اونطرف به اینطرف 😁
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
خیابان مسجد علی.... پارک بزرگ شهید خوراسگان
وقتی داری شکار میکنی
ولی شکار میشی😁 🦅
هدایت شده از حسینیه، وصیتنامه
نماز شب را ترك نکنید
نماز شب کلید حل همهی مشکلات زندگی است.
مردم خیلی تلاش می کنند اما نتیجه
و مقصود خود را نمی یابند
زیرا کلید را نیافته اند.
نماز شب مستجاب کننده دعای مومن است.
- آیت اللّٰه بهجت
حسین طاهری1_4772078341.mp3
زمان:
حجم:
4.7M
من دردم و تو درمان منی ...
باز اومده ام آقا تو حرم
تا دست بکشی روی سرم ؛)
#پیشنهاد