10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ تصاویر جدید از شلیک موشکهای دوربرد قدر و عماد بهسمت اسرائیل از مرکز ایران
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
✊🏻 #الله_اکبر
✊🏻 #خیبر_خیبر_یا_صهیون
✊🏻 #جیش_محمد_قادمون
✊🏻 #سنصلی_فی_القدس
💔 #مسجد_الأقصی
✊🏻 #طوفان_الأقصی
✊🏻 #وعده_صادق۴
✊🏻 #مرگ_بر_اسرائیل
✊ #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷 eitaa.com/Mobser 🇮🇷
🇮🇷 @MobserChannel 🇮🇷
♨️اورژانس رژیم: گزارشهایی از اصابت مستقیم در مرکز اسرائیل دریافت کردهایم و تیمهای خود را اعزام کردهایم
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
♨️الجزیره به نقل از رسانههای اسرائیلی: انفجاری عظیمی در مرکز اسرائیل رخ داده است
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
♨️منابع عبری: ایران در این حمله، موشکهایی با سرجنگیهای جداشونده شلیک کرد
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
♨️کانال ۱۲: موشکی با کلاهک چندگانه در پتاح تیکوا در مرکز اسرائیل منفجر شد.
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
✊🏻 #الله_اکبر
✊🏻 #خیبر_خیبر_یا_صهیون
✊🏻 #جیش_محمد_قادمون
✊🏻 #سنصلی_فی_القدس
💔 #مسجد_الأقصی
✊🏻 #طوفان_الأقصی
✊🏻 #وعده_صادق۴
✊🏻 #مرگ_بر_اسرائیل
✊ #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷 eitaa.com/Mobser 🇮🇷
🇮🇷 @MobserChannel 🇮🇷
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ نمایی دیگر از لحظات انهدام سفارت رژیم تروریستی آمریکا در ریاض
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
✊🏻 #الله_اکبر
✊🏻 #خیبر_خیبر_یا_صهیون
✊🏻 #جیش_محمد_قادمون
✊🏻 #سنصلی_فی_القدس
💔 #مسجد_الأقصی
✊🏻 #طوفان_الأقصی
✊🏻 #وعده_صادق۴
✊🏻 #مرگ_بر_اسرائیل
✊ #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷 eitaa.com/Mobser 🇮🇷
🇮🇷 @MobserChannel 🇮🇷
❤️ فرازی از دعای امام سجاد علیه السّلام برای مرزداران و رزمندگان اسلام
🤲🏻 اللَّهُمَّ افْلُلْ بِذَلِكَ عَدُوَّهُمْ ، وَ اقْلِمْ عَنْهُمْ أَظْفَارَهُمْ ، وَ فَرِّقْ بَيْنَهُمْ وَ بَيْنَ أَسْلِحَتِهِمْ ، وَ اخْلَعْ وَثَائِقَ أَفْئِدَتِهِمْ ، وَ بَاعِدْ بَيْنَهُمْ وَ بَيْنَ أَزْوِدَتِهِمْ ، وَ حَيِّرْهُمْ فِي سُبُلِهِمْ ، وَ ضَلِّلْهُمْ عَنْ وَجْهِهِمْ ، وَ اقْطَعْ عَنْهُمُ الْمَدَدَ ، وَ انْقُصْ مِنْهُمُ الْعَدَدَ ، وَ امْلَأْ أَفْئِدَتَهُمُ الرُّعْبَ ، وَ اقْبِضْ أَيْدِيَهُمْ عَنِ الْبَسْطِ ، وَ اخْزِمْ أَلْسِنَتَهُمْ عَنِ النُّطْقِ ، وَ شَرِّدْ بِهِمْ مَنْ خَلْفَهُمْ وَ نَكِّلْ بِهِمْ مَنْ وَرَاءَهُمْ ، وَ اقْطَعْ بِخِزْيِهِمْ أَطْمَاعَ مَنْ بَعْدَهُمْ .
🔅 امام سجاد علیهالسلام:
خدایا! به سبب آن امور، دشمنانشان را در هم شکن و دست قدرت آن نابکاران را از ایشان جدا ساز و بین دشمن و جنگ افزارشان فاصله انداز و بندهای دلشان را از جا بر کن و میان آنان و آذوقههایشان دوری انداز و در فنون جنگیشان سرگردانشان ساز و از مقصدشان گمراهشان کن و کمک را از آنان بِبُر و از تعدادشان بکاه و دلشان را از بیم و ترس پر کن و قدرتشان را از فعّالیّت برضد مرزداران باز دار و زبانشان را از سخن علیه آنان ببند و با شکست خوردنشان، گروه پشت سرشان را پراکنده ساز و شکست آنان را مایۀ عبرت دیگران کن و با خواری و زبونی آنان، آرزوهای کسانی را که پس از آنهایند قطع کن.
📚صحیفه سجادیه دعای ۲۷
✊🏻 با تجهیز و استفاده از #دعا، این سلاح نورانی مؤمن، و با قرائت
#دعای_توسل
#دعای_۱۴_صحیفه_سجادیه
#دعای_مرزداران
#حدیث_کسا
و
#سوره_فتح و
#سوره_فیل
و دعای مستجاب #صلوات
در این جنگ آخرالزمانی، در دفاع از شیعیان و محبین عترت علیهم السّلام و کیان ایران اسلامی امام رضا علیه السّلام، در زدن ضربات مهلکی به نظام و سپاهیان شیطان، در کنار رزمندگان و مجاهدین خط مقدم باشیم
✊🏻 #الله_اکبر
✊🏻 #مرگ_بر_اسرائیل
✊🏻 #مرگ_بر_آمریکا
✊🏻 #مرگ_بر_منافق
🇮🇷 eitaa.com/Mobser 🇮🇷
🇮🇷 @MobserChannel 🇮🇷
♨️سخنگوی ارتش اسرائیل: به حملات علیه ایران ادامه میدهیم.
✍پایگاه های نظامی اسرائیلی در باکو را بزنید
🔺چرا پایگاه های نظامی رژیم باکو مورد هدف قرار نمی گیرند ؟
1_19224400316.ogg
زمان:
حجم:
623.3K
فوری
صوت بسیار مهم ...
پیامی از طرف اطلاعات و نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران
#بازنشر
#نشرحداکثری
🇮🇷 eitaa.com/Mobser 🇮🇷
🇮🇷 @MobserChannel 🇮🇷
نهضت زنده است، چون هنوز شهید میدهد...
#الله_اکبر
#اللﮩـمعجـللولیـڪالفـرج
#لبیک_یا_خامنه_ای🥀😭
#وطنم_ایران
#وعده_صادق۴
#نابودی_اسرائیل #نابودی_آمریکا
#مرگ_بر_منافق #مرگ_بر_سازشگر #مجازات_سخت
#انتقام_ملی #مذاکره_با_شیطان #غیرشرافتمندانه #دلیل_تجربه
🇮🇷 eitaa.com/Mobser 🇮🇷
🇮🇷 @MobserChannel 🇮🇷
🔴دو روز قبل از این که رهبر انقلاب در محل کارش در کنار خانواده و فرماندهان شهید شود/ اینترنشنال اینگونه در مورد پنهان شدن او دروغپردازی میکرد
✊🏻 #الله_اکبر
✊🏻 #مرگ_بر_اسرائیل
✊🏻 #مرگ_بر_آمریکا
✊🏻 #مرگ_بر_منافق
🇮🇷 eitaa.com/Mobser 🇮🇷
🇮🇷 @MobserChannel 🇮🇷
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️به قیافه کریه ترامپ در امروز نگاه کنید.
به سادگی میشه فهمید که خودش فهمیده چه غلطی کرده و حالا مثل خر تو گل گیر کرده؛ نه راه پس داره و نه راه پیش.
این جنگ رو آمریکا و اسرائیل شروع کردند ولی پایانش دیگه دست اونا نیست.
ما اگه داخل رو مراقب کنیم؛ اگه اجازه خیانت برای سازش و تسلیم ندیم؛ و همه حامیان ایران در سراسر منطقه و دنیا رو علیه آمریکا و اسرائیل بسیج کنیم؛ پس از مدتی خواهید دید که بحرانها و چالشهای وحشتناک داخل خود آمریکا و اسرائیل گریبان اونها رو خواهد گرفت.
⭕️ خائنین را بشناسیم!
▪️بقائی(سخنگوی وزارت خارجه):جنگ را باید آنها متوقف کنند.جنگ را ما شروع نکردیم.انتخاب ما دیپلماسی بود.در داخل هم دستگاه دیپلماسی با انتقاداتی مواجه بود و میگفتند با سابقه قبلی نباید وارد میشدید.
حاکمیت از روند دیپلماتیک حمایت کرد و ما تلاش کردیم وارد جنگ نشویم اما طرف مقابل جنگ را انتخاب کرد.راه توقف جنگ این است که دشمن جنگ را متوقف کنند.
🔻در جنگ ۱۲ روزه با همین استدلال های غلط،مانع تنبیه متجاوز شدند و با دشمن به مذاکره نشستند تا با دیپلماسی به نتیجه برسند و به نتیجه هم رسیدند! حمله مجددا رژیم صهیونی و آمریکا به کشور و شهادت رهبر معظم انقلاب دستاورد مذاکرات و دیپلماسی آقایان بود!
🔻اما دیپلماتها هنوز هم به دنبال نیمه تمام گذاردن دفاع هستند!رژیم و آمریکا طی چند ماه برای دومین بار به کشور تجاوز کرده و رهبر بی نظیر انقلاب و جمعی از فرماندهان ارشد و صدها تن از هم وطنان مظلوم ما را به شهادت رسانده اند اما سخنگوی وزیر خارجه به دنبال توقف جنگ است!و این یعنی چند ماه دیگر جناب بقائی و دوستانش در عمان و ژنو با آمریکا مذاکره کنند و برای سومین مرتبه در میانه مذاکرات شاهد حمله آمریکا و رژیم به کشورمان باشیم!
🔻این حجم از نفهمیدن،طبیعی نیست!امروز کودکان ایران اسلامی هم می دانند عامل اصلی حمله مجدد رژیم و آمریکا به کشورمان،توقف جنگ ۱۲ روزه و نیمه کاره ماندن دفاع در برابر متجاوزان اسرائیلی و آمریکایی بود!
🔻آیا طرح مکرر بحث "توقف دفاع" توسط برخی دیپلماتها نشانه خیانت نیست؟
✳️ این جمله رهبر انقلاب را به خاطر داریم:من انقلابی ام،دیپلمات نیستم!
#دکترکوشکی
eitaa.com/Mobser