♨️ شروط ایران برای پایان دادن به جنگ
بقائی درباره شروط ایران برای پایان دادن به جنگ گفت:
🔹جنگ را باید آنها متوقف کنند. جنگ را ما شروع نکردیم. انتخاب ما دیپلماسی بود. در داخل هم دستگاه دیپلماسی با انتقاداتی مواجه بود و میگفتند با سابقه قبلی نباید وارد میشدید.
🔹حاکمیت از روند دیپلماتیک حمایت کرد و ما تلاش کردیم وارد جنگ نشویم اما طرف مقابل جنگ را انتخاب کرد. راه توقف جنگ این است که دشمنان متوقف کنند. جامعه جهانی باید تصمیم بگیرد بیشتر از اینکه دیر شود وظیفه خود را انجام دهد.
✍بگذارید صریح حرف بزنیم.
در دور اول مذاکره گفتیم با سابقه برجام، اساسا پذیرش اصل اینمذاکره غلطست. تجربه ای که طرف مقابل زیر میز زد، تعهداتش را پاره کرد و تحریم را چند برابر کرد. گوش نکردید و شد آن خسارت.
در دور دوم دهها بار گفتیم آزموده را آزمودن خطاست. گفتیم وقتی دشمن حمله ترکیبی اقتصادی و امنیتی را جلو میبرد، نشستن پشت میز بدون تضمین واقعی بدون هیچ شرطی یعنی ارسال پیام ضعف. گفتیم سایه جنگ با این مدل ادبیات، سنگین تر میشود. باز هم گوش نکردید. نتیجه چه شد؟ دوباره وسط مذاکره حمله.
دشمن وقتی بوی تردید حس کند...
ادامه در پست بعد👇
مبصر
♨️ شروط ایران برای پایان دادن به جنگ بقائی درباره شروط ایران برای پایان دادن به جنگ گفت: 🔹جنگ را
ادامه مطلب از پست قبل👆
✍دشمن وقتی بوی تردید حس کند جسورتر میشود. وقتی احساس کند شما هنوز دنبال آتش بس به هر قیمت هستید، ضربه اش را سنگین تر میکند به امید اینکه مقاومت بشکند. این همان خطای محاسباتیست که بارها تکرار شده و مجدد دارید تکرار میکنید.
حتی اگر هدف، توقف جنگ باشد، راهش این ادبیات نیست. راهش بالا بردن هزینه دشمنست. راهش اینست که بداند ادامه درگیری برایش غیرقابل تحمل میشود.
مگر آمریکا در هیچ نقطه ای بدون تحمیل هزینه عقب نشسته؟
الان نفس های دشمن به شماره افتادهست. اختلافات داخلی شان عمیق تر از همیشهست. فشار اقتصادی و سیاسی بر آنها واقعیست.
اگر این مقطع با این پیام های دوپهلو و نرم هدر برود، فرصت تاریخی از دست میرود.
جنگ را ما شروع نکردیم، درست. اما پایانش را هم با ادبیات التماسی نمیشود نوشت. پایان جنگ را موازنه قدرت می نویسد، نه بیانیه های دیپلماتیک.
این لحظه، لحظه اقتدار در بیان و عملست. هر پیام غلط، چند موشک اضافه روی سر مردم می آورد.
📌 خبر فوری سراسری
#مجازات_سخت #وعده_صادق۴ #مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریگا
#مرگ_بر_منافق
#انتقام_ملی
#مذاکره_با_شیطان #غیرشرافتمندانه #دلیل_تجربه
🇮🇷 eitaa.com/Mobser 🇮🇷
🇮🇷 @MobserChannel 🇮🇷
16.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🥀همه دانش آموزان حاضر در این فیلم در مدرسه شجره طیبه میناب به شهادت رسیدند
#مجازات_سخت #وعده_صادق #مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریگا
#مرگ_بر_منافق
#انتقام_ملی
#انتقام_سخت
#مذاکره_با_شیطان #غیرشرافتمندانه #دلیل_تجربه
🇮🇷 eitaa.com/Mobser 🇮🇷
🇮🇷 @MobserChannel 🇮🇷
یا حیدر کراررررررررررررر
آژیرهای هشدار در تل آویو فعال شد
🔹منابع خبری رژیم صهیونیستی از فعال شدن آژیرهای هشدار در تل آویو خبر دادند.
منابع صهیونی از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در قدس اشغالی خبر میدهند
✊🏻 #الله_اکبر
✊🏻 #خیبر_خیبر_یا_صهیون
✊🏻 #جیش_محمد_قادمون
✊🏻 #سنصلی_فی_القدس
💔 #مسجد_الأقصی
✊🏻 #طوفان_الأقصی
✊🏻 #وعده_صادق۴
✊🏻 #مرگ_بر_اسرائیل
✊ #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷 eitaa.com/Mobser 🇮🇷
🇮🇷 @MobserChannel 🇮🇷
کارن همایونفرمارش۳.mp3
زمان:
حجم:
7.6M
اولین مارش کاملا ایرانی وعده صادق 4 ساخته شد
کاری از کارن همایونفر
🇮🇷 eitaa.com/Mobser 🇮🇷
🇮🇷 @MobserChannel 🇮🇷
حزبالله: صبرمان تمام شده
معاون رئیس شورای سیاسی حزبالله:
صبر ما تمام شده است و راهی جز بازگشت به مقاومت نداریم.
پ ن : مقاومت
بلند شو و بکش
خامنه ای را کشتنددددددددددددددددددددددد
😭😭😭
✊🏻 #الله_اکبر
✊🏻 #خیبر_خیبر_یا_صهیون
✊🏻 #جیش_محمد_قادمون
✊🏻 #سنصلی_فی_القدس
💔 #مسجد_الأقصی
✊🏻 #طوفان_الأقصی
✊🏻 #وعده_صادق۴
✊🏻 #مرگ_بر_اسرائیل
✊ #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷 eitaa.com/Mobser 🇮🇷
🇮🇷 @MobserChannel 🇮🇷
18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✊✊✊۶۰ ساعت اول جنگ تحمیلی سوم
📌همه تصاویر منتشرشده از اصابت موشک های ایرانی به اهداف در منطقه
🚨بعضی ها فقط اخبار منفی از تلگرام رو دنبال کردن و شکست ایران براشون تداعی شده...
✊این کلیپ دستاورد ۶۰ ساعت اول نیروهای مسلح ماست، هم ببینید و هم براشون بفرستید...
✌️ما پیروزیم ان شاءالله
#نشرحداکثری
✊🏻 #الله_اکبر
✊🏻 #خیبر_خیبر_یا_صهیون
✊🏻 #جیش_محمد_قادمون
✊🏻 #سنصلی_فی_القدس
💔 #مسجد_الأقصی
✊🏻 #طوفان_الأقصی
✊🏻 #وعده_صادق۴
✊🏻 #مرگ_بر_اسرائیل
✊ #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷 eitaa.com/Mobser 🇮🇷
🇮🇷 @MobserChannel 🇮🇷
💔💔آقاجون 💔💔
۱۵ اسفند داره میاد
کی امسال واسمون درخت میکاره ...
😭😭😭😭😭😭😭
#عزیز_شهیدم
#الله_اکبر
#اللﮩـمعجـللولیـڪالفـرج
#لبیک_یا_خامنه_ای🥀😭
#وطنم_ایران
#وعده_صادق۴
#نابودی_اسرائیل #نابودی_آمریکا
#مرگ_بر_منافق #مرگ_بر_سازشگر #مجازات_سخت
#انتقام_ملی #مذاکره_با_شیطان #غیرشرافتمندانه #دلیل_تجربه
🇮🇷 eitaa.com/Mobser 🇮🇷
🇮🇷 @MobserChannel 🇮🇷
24.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✊🏻 جهاد تمام شدنی نیست... 😭
✊🏻 #مجاهد_باشیم
🤲🏻 با تجهیز و استفاده از #دعا، این سلاح نورانی مؤمن، و با قرائت
#دعای_توسل
#دعای_۱۴_صحیفه_سجادیه
#دعای_مرزداران
#حدیث_کسا
و
#سوره_فتح و
#سوره_فیل
و دعای مستجاب #صلوات
در این جنگ آخرالزمانی، در دفاع از شیعیان و محبین عترت علیهم السّلام و کیان ایران اسلامی امام رضا علیه السّلام، در زدن ضربات مهلک به نظام و سپاهیان شیطان، در کنار رزمندگان و مجاهدین خط مقدم باشیم
✊🏻 #الله_اکبر
✊🏻 #مرگ_بر_اسرائیل
✊🏻 #مرگ_بر_آمریکا
✊🏻 #مرگ_بر_منافق
🇮🇷 eitaa.com/Mobser 🇮🇷
🇮🇷 @MobserChannel 🇮🇷
✍ قطعا اکنون که دشمن سایتهای هستهای را میزند،دیمونا میتواند یکی از بانک اهدافمان باشد.
سئوال مهم اینست که؛
"چرا نباید بیمارستانهای نظامی یا دیمونا بانک اهداف نباشد؟!"
وضعیت تصاعدی اهداف کور توسط دشمن و بخصوص بمبگذاری در مراکز بی ربط و غیرنظامی در کشورهای عربی، نشان میدهد شرایط برای دشمن بسیار وخیم شدهست.
نتانیاهو خواستار تغییر جغرافیای غرب آسیا بود.
بهترست زودتر آنرا تقدیمش کنیم.
وَكَتَبْنَا عَلَيْهِمْ فِيهَا أَنَّ النَّفْسَ بِالنَّفْسِ وَالْعَيْنَ بِالْعَيْنِ وَالْأَنْفَ بِالْأَنْفِ وَالْأُذُنَ بِالْأُذُنِ وَالسِّنَّ بِالسِّنِّ وَالْجُرُوحَ قِصَاصٌ ۚ
و ما در تورات بر بنی اسرائیل لازم و مقرّر داشتیم که [در قانون قصاص] جان در برابر جان، و چشم در مقابل چشم، و بینی به عوض بینی، و گوش به جای گوش، و دندان در برابر دندان، و زخم ها را قصاصی است.
📌 خبر فوری سراسری
🇮🇷 eitaa.com/Mobser 🇮🇷
🇮🇷 @MobserChannel 🇮🇷
12.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای اولین بار
اثری بسیار زیبا و ماندگار از «پرواز همای»
🔘پرواز همای برای کودکان میناب خواند.
🔘از پخش برخی تصاویر عذر خواهی میکنیم؛
#مجازات_سخت #وعده_صادق۴ #مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریگا
#مرگ_بر_منافق
#انتقام_ملی
#مذاکره_با_شیطان #غیرشرافتمندانه #دلیل_تجربه
🇮🇷 eitaa.com/Mobser 🇮🇷
🇮🇷 @MobserChannel 🇮🇷
هدایت شده از کانال کمیل.زهیر معصومی
سلام وقت بخیر
به استان مازندران شهرستان کلاردشت رفتیم
جنگنده های اسرائیلی مدام با خیال راحت بدون هیچ مزاحمتی از آسمان این منطقه عبور میکنه و میره تهران میزنه و به راحتی برمیگرده
از کجا بلند میشه !؟
فقط از خاک آذربایجان
چرا با این کشور خائن عوضی ایران ....کاری نداره
ازشون میترسن ؟؟خب بگن مردم بدونن آذربایجان هرغلطی کرد چون ترک هستن وبرادر دولتمردان ما
ایران کاریش نداره
درست در جنگ ۱۲ روزه هم هروقت جنگندهاشون ازمنطقه جنگلی کلاردشت عبور میکرددو دق بعد میگفتن فلان جای تهران زدن
چرا کاری نمیکنن
شمارو بخدا اینو رسانه ای کنید
اگر کوتاهی کنیم در خون هموطنانمان شریکیم
یاعلی
ارسالی یکی از همراهان کانال
#خیانت_توطئه_فتنهاکبر
@zohe72.کانال کمیل