eitaa logo
💠 حاج قاسمی ها 🇮🇷
1.9هزار دنبال‌کننده
32.1هزار عکس
24.9هزار ویدیو
291 فایل
حاج قاسمی ها جهاد تبیین https://eitaa.com/joinchat/446562498C9c8111dcda کانال https://eitaa.com/modafeanharmim https://t.me/modafe انقلاب و نهضت امام حسین علیه السلام.... با پیام رسانی مجاهدان ادامه دارد... ملتزم به قانون و مسئول در برابر خدا
مشاهده در ایتا
دانلود
پشت ماشین عروس نوشته شده: امنیت مراسم ما مدیون حاج قاسم و همرزمان اوست . . . بیایین برای خوشبختی همه جوانها و این زوج عزیز دعا کنیم •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
6.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بازی‌ نوزاد‌ با محاسن رهبری... هرکاری دلت خواست با ما کردی😅
✅ محمد بن سلمان: حزب الله یک حزب لبنانی است و باید به خواست مردم احترام گذاشت؛ سیدحسن نصرالله یک دولتمرد است @ ✅ حضور ۱۴۵ هزار نفر در تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو ‌ خبرنگار شبکه خبری المیادین نیز اعلام کرد که دست کم ۵۰ هزار نفر در شهر حیفا در تظاهرات علیه نتانیاهو حضور داشتند. @ ✅ رهبر طالبان: برای جهاد برون مرزی آماده شوید ملاهبت‌الله رهبرگروه طالبان به اعضای نهادهای تحت کنترل خود دستور داد که برای پیش‌برد جنگ در خارج از کشور آماده‌ شوند. @ ✅ بیانیه وزارت کشور: دستگیری بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر مسمومیت دانش آموزان @ ✅ مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تمدید شد اطلاعیه سازمان سنجش آموزش پرورش: زمان ثبت نام در این آزمون تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ تمدید شد. @ ✅ ایران ۲۵ فروند سوخو۳۵ را تحویل گرفته است برخی منابع می گویند @ ✅ نتانیاهو: ایران به رهبری آیت الله خامنه‌ای یک امپراطوری تشکیل داده است @
یک سرباز هزار وچهارصدی رهبرم ایت الله خامنه ای😍👏👏 ┄┅┅❅🏴🍂🍃🔳🍃🍂🏴❅┅┅                   
مقایسه جنگنده‌های روسی و اف 35 آمریکایی 🔹به بهانه نهایی شدن قرار داد خرید سوخو 35 های روسی توسط ایران. ـــــــــــــــــــــــ 🚨
☑️این تصاویر را به احتمال زیاد ندیده‌اید👆 ⭕️‏پروژه دلار و مسمومیت باعث شد کدام پروژه‌ها دیده نشوند: 👈-پروژه رسیدن آب به دریاچه ارومیه. 👈-پروژه بهره‌برداری ایرانی‌ترین پالایشگاه کشور. 👈-پروژه رسیدن آب‌شیرین به خانه بوشهری‌ها. 👈-پروژه افتتاح بیمارستان هزار تخت‌خوابی مهدی. ⭕️هدف‌شان دقیقا این است که مردم همین‌ها را نبینند. 🌍 🌐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥شهاب حسینی در حمایت از داعشی‌های وطنی، رفته بوده خونه پدر شهید عجمیان و از خانواده شهید خواسته خون بچه‌شون را نادیده بگیرن، اما حالا ببینید همین فرد درباره زخمی شدن پیشونی بچه‌ خودش چی می‌گه ⭕️چطوری هست برای بچه مردم که چهل نفری با هرچی دم دستشون بود تعرض کردند برای بچه خودتون که فقط پیشانیش خونی شده نفهمیدی تا بیمارستان پابرهنه رفتی 🌍
مقایسه اف ۳۵ امریکی و سوخو ۳۵ روسی https://eitaa.com/modafeanharmim/13910 احتمالا این تصاویر را ندیده اید https://eitaa.com/modafeanharmim/13911 پشت تامین عروس نوشته شده: https://eitaa.com/modafeanharmim/13906 یاد اوری 😁 https://eitaa.com/modafeanharmim/13904 چهره هایی که۱۴۰۱رفتند https://eitaa.com/modafeanharmim/13903 پلیس نوزاد ربوده شده توسط... آزاد نمود https://eitaa.com/modafeanharmim/13889 هر ۵ ثانیه آیفون یک عکس از شما می گیرد https://eitaa.com/modafeanharmim/13886 سناریویی که احمق ها ساختند https://eitaa.com/modafeanharmim/13883 و گذشت و رمضان نزدیک است... دریابمان
9.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 کلیپ " از قاسم تا ماتيس " ۷۰ میلیون در مقابل ۷ تریلیون درود خدا بر شیر مرد استراتژیک ایران✌️✌️✌️👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
💢‏ای بن سلمان نامرد، قلب ‎ رو‌ بعد این همه مذاکرات محرمانه پشت درهای بسته شکستی!😂🔱 ‎
خادم گروه: گلایه‌های عبدالله گنجی از رئیس دولت اصلاحات در نامه‌ای سرگشاده آخرین خبر/ عبدالله گنجی از فعالان سیاسی در نوشته ای خطاب به رئیس دولت اصلاحات همزمان با بیان سبق وی به بیان گلایه هایی پرداخت. حضور سیدمحمد خاتمی عضو محترم مجمع روحانیون مبارز تهران با سلام با احترام، بیانیه غریبه‌وار جنابعالی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین سخنان کوتاه‌تان در حرم امام(ره) را چند بار خواندم. به عنوان کسی که جوان امروزی نیستم و لحظه ‌لحظه انقلاب اسلامی از خطوط مقدم نبرد تا دانشگاه را با حوادث و پدیده های کشور زندگی کرده ام و همچنین برای امور پژوهشی حداقل سه بار صحیفه امام را ختم کرده‌ام، نتوانستم سکوت کنم و این نامه را خدمت شما ننویسم . البته اعتماد کنید که به دور ازعرف سیاست‌بازان و سیاسی‌کاران می‌نویسم، زیرا نه حقیر تعلق جناحی و میلی به قدرت داشته و دارم و نه شما بهاری دیگر برای سیاست‌ورزی عملی دارید. حقیقت داستان این است که من سه خاتمی می‌شناسم. اول خاتمی دهه60 و حتی 70، دوم خاتمی‌ای که در بیان امام «فاضل» است و در بیان رهبری معظم انقلاب «خاتمی عزیز» و «خاتمی نجیب» است .سوم خاتمی بعداز 88 و نسبت آن با اندیشه سیاسی امام. اکنون نمی‌توانم این سه را جمع کنم. می‌خواهم خاتمی قبل 1388 را با خاتمی صادرکننده بیانیه اخیر روبه‌رو کنم. می‌خواهم خاتمی را نه با شخصیت امام (که حتماً‌ برای شما محترم است) که با خط و مبانی امام مواجه کنم. تا سال 1388 شما را منتسب به انصاف می‌دیدم اما احساس می‌کنم شما (نه الزاماً شخص شما) به مرحله دیگی که برای من نمی‌جوشد، رسیده‌اید. به لطف الهی ذره‌ای حب و بغض و تنفرنسبت به شما ندارم. لذا آنچه می‌فهمم، می‌نویسم و حق هم همین است. من خاتمی‌ای را می‌شناسم که برایش مهم است غرب او را فهیم و پذیرنده استانداردهای حیات سیاسی-اجتماعی غرب به عنوان استانداردهای جهانشمول بداند، اپوزیسیون حتی اگر شده یک سانتیمتر او را با نظام فاصله‌دار ببیند. اصلاح‌طلب او را نماد اعتراض بشناسد و نیروهای سیاسی جریان مقابل او را داخل نظام ببینند. شاید همین خصلت مانع پذیرش عضویت در مجمع تشخیص مصلحت از سوی شما بعد از خروج از قدرت بود. این مشی شما همیشه برایم آزاردهنده بوده است، زیرا در تفکر دینی صف‌ها شفاف است که" اشداء علی الکفار و رحماء بینهم" یا"تولی و تبری "یا "سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم "...نماد های مرزبندی و شفافیت هستند.جوهره روحانی بودن شما ،ما را ملزم به شناخت‌تان با دستگاه معرفتی اسلام ذاتی می‌کند به همین دلیل معتقدیم آخوند نمی‌تواند «اصل رضایت» در مسائل اجتماعی را جایگزین «قبح ذاتی» کند. اما به نظر می‌رسد شما در التقاط بین نگرش برون‌دینی و معرفت درون‌دینی گرفتار شده‌اید. اینجانب مشکل مکلاهای اصلاح‌طلب (اندیشمندان شما) را گرفتار شدن در روش و نظریه‌های پست‌ مدرن علوم انسانی غرب می‌دانم و مشکل روحانیون شما را در فاصله گرفتن از «اسلام فقاهتی» جست‌وجو می‌کنم. دومی همان چیزی است که باعث می‌شود روحانیون چپ در ذهن ما و اجتماع جز تعلق عاطفی به امام، نسبت دیگری از خود بروز ندهند و از همه صحیفه 21جلدی امام جز «میزان، رأی ملت است» نبینند و حتی نگویند این عبارات امام نیز در کانتکسی آمده است که امام می‌گوید این مردم اسلام را می‌خواهند. دوست ندارم خاتمی ای را بشناسم که شخصیت ژله‌ای داشته باشد. بنده سخنرانی سوم‌خرداد 1377 شما در نیروی زمینی سپاه را ستوده‌ام، مواضع اصولی و دیرهنگام شما در 16 آذر 1383 را ستوده ام و در برپایی مراسم مذکور نقش اساسی داشته‌ام. اما گویی جو غالب محیط، جهت‌گیری آنی شما را معلوم می‌کند و بر هیچ فونداسیونی ننشسته‌اید. من از برخی جلسات شما قبل از 1388 (غیرعلنی) مطلع ام؛ سخنان ارزشی، علاقه به رهبری، تأکید بر اصول و.... اما همیشه برایم سؤال بوده است چرا خاتمی در عیان اینگونه نیست؟ ملاحظه‌اش چیست؟ از کدام هزینه می‌ترسد. انتساب حداکثری‌اش به نظام برایش هزینه دارد؟ با انقلاب بودن خجالت‌آور است؟ مورد ملامت قرار می‌گیرد؟ اصلا به یک انقلاب یا جمهوری اسلامی دیگری باور دارد که ما نمی دانیم؟مثلاً نگاهش به موسوی در جلسات محفلی چرا علناً عنوان نمی‌شود؟ مگر مصلحتی بالاتر از تولید سرمایه اجتماعی برای نظام برآمده از اندیشه امام می‌شناسد؟ من خاتمی ای را می‌شناسم که یک خروار مطلب علیه امریکای جهانخوار از او باقی مانده است. اما این سال‌ها هزار و 800 تحریم را می‌بیند و هوا کردن توافق هسته ای را می‌نگرد اما از گل کمتر به امریکا نمی‌گوید و از حال جمهوری اسلامی که در محاصره هزار و 800 تحریم است کشوری با شریط کاملا معمولی را تصویر می‌کند تا بتواند به کاستی های آن حمله کند.
بعضی وقت‌ها می‌پرسم آیا «روحانیون مبارز» یک نام به تاریخ پیوسته است؟ آیا همان کسانی هستند که حج خونین 1366 را برگزار و پیام امام برای حج آن سال را «منشور انقلاب» خواندند؟ یا امروز عنوان «مبارزه» در پسوندشان صرفاً مبارزه با جمهوری اسلامی است؟ فکر می‌کنم خط امام و نام امام صرفاً تابلوی معتبری است که به سرنوشت نهضت آزادی دچار نشوید. یکی از اصلاح‌طلبانی که جنابعالی او را از سپاه به حوزه فرهنگ آوردید و اکنون در دشمنی‌اش با جمهوری خیلی صادق است، می‌گوید: به اصلاح‌طلبان گفتم شما که دنبال دموکراسی هستید، چه اصراری دارید که خط امامی باشید؟ چه نسبتی بین آیت‌الله خمینی و دموکراسی وجود دارد؟ و پاسخ می‌شنود که ارتباطی بین آیت‌الله خمینی و دموکراسی وجود ندارد اما این تابلو معتبر است. انحراف از امام(ه) 1- هم در بیانیه و هم در سخنان خویش در حرم امام آورده اید «معتقدم برخی انحرافات در زمان امام بود ولی بحمدالله در اواخر عمر.... اصلاح کردند.» همین تحریف امام کافی است که بدانیم تاریخ را طوری تفسیر می‌کنید که به جایی که الان ایستاده‌اید، معنا دهد. مصلحت‌ها و اضطرار زمان جنگ را انحراف می‌گویید؟ و معتقدید امام گفت ان‌شاءالله اصلاح می‌کنیم ؟و سپس حال را می کوبید که: «ما چندان آثاری از تحقق سخنان ایشان را نمی‌بینیم» و می‌فرمایید،" نمی‌دانیم باید به خاطر پیروزی انقلاب جشن بگیریم و خوشحال باشیم یا آنکه به خاطر انحرافی که در مسیر آن ایجاد شده است، عزادار باشیم" بدون تردید انحراف مدنظر شما عدم ورود برخی از همسویان شما به قدرت است و همه معرکه‌گیری برای آن موضوعی است که نظارت استصوابی می‌خوانید. شورای نگهبان خطا می کند و مدعای عصمت ندارد اما اینجانب پارادایم تغییر چپ به اصلاح‌طلبی را بزرگ‌ترین انحراف در مسیر جمهوری اسلامی می‌دانم که هم شما هزینه‌های آن را داده‌اید و هم فرصت‌های زیادی از نظام صرف نور تابانی به آن شد. شما را به قضاوت فرا می‌خوانم، مگر جناب‌عالی و حدود 220 نماینده همسو با جنابعالی با همین نظارت استصوابی وارد مجلس ششم و دولت نشدید؟ چرا دیگر نتوانستید به آن راحتی وارد شوید؟ حقیقت این است که شما بهتر و دقیق‌تر از همه می‌دانید که بعد از ورود به قدرت با استفاده از ابزارهای قانونی، سکولاریسم را فریاد می‌زدید. در جلسات حزب مشارکت که بعضاً مورد اعتراض کروبی هم قرار می‌گرفت، چه می‌گفتند؟ در جلسه خرداد 1381 در چیذر چه مسائلی طرح شد؟ چگونه شد که جنابعالی صدای دشمنان این ملک و مملکت را از اردوگاه خود شنیدید؟ چگونه شد که همسویان فکری جنابعالی بدیل جمهوری اسلامی را در «مشروطه‌خواهی»، «جمهوری‌خواهی» و «دموکراسی‌خواهی» جست‌وجو می‌کردند و صدها مقاله و کتاب در این باره به جای گذاشته‌اند، اما شما دوست ندارید ببینید.آیا اصلاح طلبی تئوریزه کردن بدیل برای جمهوری اسلامی بود؟مگر شما نفرموده بودید فراتر از جمهوری اسلامی سراب است؟بدون تردید حوزه فکری اصلاح‌طلبان 25سال است برای حاکمیت سکولاریسم و عقب‌نشینی دین از سیاست و سیاست از فرهنگ می‌جنگد، حال آنکه امام معتقد بودند هر حکومتی غیر حکومت الهی، طاغوت است و «طاغوتی که در انقلاب‌های دیگر جایگزین طاغوت قبلی می‌شود، ولو اینکه آدم خوبی هم باشد، به یک بعد از انسان توجه دارد و آن بعد مادی است.» اکنون شماها اعتقاد دارید جمهوری اسلامی بر هر دو بعد انسان مسئول است؟ قطعاً خیر؟ سخت معتقدم بخشی از آنچه در چند ماه اخیر گذشت، میوه‌چینی مبارزات دوستان جنابعالی با اسلامیت نظام است اما اکنون دنبال پرتقال فروش می گردید که آقای جمهوری اسلامی این ثمره حکمرانی توست! 2- نوشته‌اید "ولی اسلام در عرصه اجتماعی باید به صورتی باشد که با جمهوریت سازگار شود" و گفته‌اید «جمهوری یعنی همان که در دنیا هست»، نه آقای خاتمی آن جمهوری آرمانی فرانسوی شما، ریشه‌اش در اومانیسم است. مردم‌سالاری امام درون‌دینی است. امام اهل التقاط نبود که اگر بود کلمه دموکراتیک را از مرحوم بازرگان می‌پذیرفت. امام جمهوری‌های غربی را در همان نوفل‌لوشاتو طاغوت و فاسد می‌داند. اگر قرار است جمهوری مثل همه دنیا باشد یا اسلام بتواند با جمهوریت سازگار شود (نه بالعکس) که امام نمی‌فرمود: «اگر حکم رئیس‌جمهور توسط ولی فقیه تنفیذ نشود، حکومتش، حکومت طاغوت است.» امام به اراده مردم باور حتمی داشت اما خطوط قرمز جمهوریت در اندیشه او حدود الهی است و البته منافاتی ندارد، چون مردم مسلمان در امور فراسلیقه‌ای از اصول مشترکی پیروی می کنند. پس تا اینجا انحراف از اندیشه امام محرز است. انحراف آنجا بود که بعد از دوم خرداد شعار توسعه سیاسی را طرح کردید.