eitaa logo
مدافعان محیط زیست
2.1هزار دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
2.5هزار ویدیو
112 فایل
مدافعان محیط زیست جهت ارتباط با ما👈 @sidratolmontha
مشاهده در ایتا
دانلود
شعــار مــا ۳ خرداد ۱۴۰۰ هر خانه 🏡 و هر گوشی📱 هر رایانه 🖥 ? یک ستاد انتخاباتی⌨ اقتصادی 🥪 🧀🍞 زیست محیطی💦🌴 " بانو مجتهد نجفی " ?💦🌱💦🌾🌳🍃💦🕊🌺🍃🐑🌿🐓🌾🌱🕊🍃🐓🦃🌿💦🌴🌱🌻🕊🌿💦🕊🌺🕊💦🌿🌸💦 ?🕊 https://eitaa.com/modafezist
🍃ان شاءالله با پرداختن به محیط زیست اسلامی🌾🌿🌱🕊🍃🌸 🍃 شاهد فقر فرهنگی و اقتصادی و بیماری و جهالت و فساد نباشیم 🙏 🍃 و پیرو راه شهدا وجب به وجب خاک ایران اسلامی را آزاد و آباد خواهیم نمود 🤲🤲🤲 ?🕊 https://eitaa.com/modafezist
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاک و پاکیزه زندگی پر تلاش برای روزی حلال و خدمت به خلق خدا و قدردانی از نعمت های خداوند با چشمانی نابینا ?🕊 https://eitaa.com/modafezist
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ تزربق واکسن فایزر برای کرونا مربوط به چند ماه پیش است. آیا واقعاً واکسن‌های خارجی کرونا بدون عارضه شدند که وزیر بهداشت و رئیس جمهور نامحترم ایران آقای حسن روحانی اینقدر اصرار به آوردن واکسن کرونای آسترازنکا دارد و همچنان دارد با این واکسن و بعضی واکسن‌های کرونای خارجی دیگر قربانی می‌گیرد یا عوارض وحشتناک درازمدت آنرا باید انتظار کشید که در هر حال می‌دانیم هیچ ایمنی نمیدهد یا حداکثر برای ۴۵ روز ایمنی نسبی می‌دهد !@@ دکتر ضیائی ۳۱۳ این کانال برای آموزش و اخبار طب اسلامی با دلایل علمی ایجاد شده است. https://eitaa.com/drziaee ?🕊 https://eitaa.com/modafezist
دکتر ضیائی ۳۱۳ این کانال برای آموزش و اخبار طب اسلامی با دلایل علمی ایجاد شده است. https://eitaa.com/drziaee
⚡️متأسفانه عادت کرده ایم به جای امام علیه السلام از اسناد بین المللی استنطاق کنیم! ❓دریافت نسخه با کیفیت: http://nro-di.blog.ir/1400/03/07 ?🕊 https://eitaa.com/modafezist
ایرانی‌ها به اندازه یک کشور یک و نیم میلیاردی دارو مصرف می‌کنند مدیرعامل سازمان بیمه سلامت: 🔹مصرف بی‌رویه دارو در ایران بسیار بالاست، ایران با جمعیت ۸۰ میلیونی به اندازه کشور 1.5 میلیارد نفری چین مصرف دارو دارد و روابط ناسالم در بازار دارویی ایران زیاد است. ۹ خرداد ۱۴۰۰ 🕊 @modafezist
 شد، جزو عقل معاش است. در كتب حديثىِ اصيل و مهم ما ابوابى وجود دارد به نام «كتاب العشرة»؛ آن كتاب العشرة دربارۀ همين چيزهاست. در خود قرآن كريم آيات فراوانى وجود دارد كه ناظر به اين چيزهاست. ـ اگر ما در اين بخشى كه متن زندگى است، پيشرفت نكنيم، همۀ پيشرفتهائى كه در بخش اول كرديم، نمي تواند ما را رستگار كند؛ نمي تواند به ما امنيت و آرامش روانى ببخشد؛ همچنان كه مى بينيد در دنياى غرب نتوانسته. ـ اصل قضيه اين است كه ما بتوانيم متن زندگى را، اين بخش اصلى تمدن را اصلاح كنيم. البته در انقلاب، در اين بخش، پيشرفت ما چشمگير نيست؛ در اين زمينه، ما مثل بخش اول حركت نكرديم، پيشرفت نكرديم. خب، بايد آسيب شناسى كنيم؛ چرا ما در اين بخش پيشرفت نكرديم؟ ـ بعد از آنكه علتها را پيدا كرديم، آن وقت بپردازيم به اين كه چگونه مي توانيم اينها را علاج كنيم. اينها به عهدۀ كيست؟ به عهدۀ نخبگان - نخبگان فكرى، نخبگان سياسى - به عهدۀ شما، به عهدۀ جوانها. اگر در محيط اجتماعى ما گفتمانى به وجود بيايد كه ناظر به رفع آسيبها در اين زمينه باشد، مي توان مطمئن بود با نشاطى كه نظام جمهورى اسلامى و ملت ايران دارند، با استعدادى كه وجود دارد، ما در اين بخش پيشرفتهاى خوبى خواهيم كرد؛ آن وقت درخشندگى ملت ايران در دنيا و گسترش انديشۀ اسلامىِ ملت ايران و انقلاب اسلامى ايران در دنيا آسانتر خواهد شد. بايد آسيب شناسى كنيد و بعد علاج كنيد. ـ نخبگان موظفند، حوزه موظف است، دانشگاه موظف است، رسانه ها موظفند، تريبون دارها موظفند؛ مديران بسيارى از دستگاه ها، بخصوص دستگاه هائى كه با فرهنگ و تربيت و تعليم سروكار دارند، موظفند؛ كسانى كه براى دانشگاه ها يا براى مدارس برنامه ريزى آموزشى مي كنند، در اين زمينه موظفند؛ كسانى كه سرفصلهاى آموزشى را براى كتابهاى درسى تعيين مي كنند، موظفند. اينها همه يك وظيفه اى است بر دوش همه. بايد ما همگى به خودمان نهيب بزنيم. در اين زمينه بايد كار كنيم، حركت كنيم. ـ بنابراين بايد آسيب شناسى كنيم؛ يعنى توجه به آسيبهائى كه در اين زمينه وجود دارد و جستجو از علل اين آسيبها. البته ما اينجا نمي خواهيم مسئله را تمام شده فرض كنيم؛ فهرستى مطرح مي كنيم: چرا فرهنگ كار جمعى در جامعۀ ما ضعيف است؟ اين يك آسيب است. با اينكه كار جمعى را غربیها به اسم خودشان ثبت كرده اند، اما اسلام خيلى قبل از اينها گفته است: ]تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَ التَّقْوى، يا: وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعاً وَ لا تَفَرَّقُوا. « امام خامنه ای ۹۱/۷/۲۳» ?🕊 https://eitaa.com/modafezist
🌸🍃🕊چرا ⁉️ فرهنگ كار جمعی در جامعۀ ما ضعيف است⁉️ ‼️ اين يك آسيب است‼️ با اينكه كار جمعى را غربیها به اسم خودشان ثبت كرده اند، اما اسلام خيلى قبل از اينها گفته است: 🌱 تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَ التَّقْوى🌱 يا: 🌱 وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعا وَ لا تَفَرَّقُوا🌱 « امام خامنه ای ۹۱/۷/۲۳»?🕊 https://eitaa.com/modafezist
🌸🍃🕊چرا ⁉️ فرهنگ كار جمعى درجامعۀ ما ضعيف است⁉️ اين يك آسيب است‼️ با اينكه كار جمعى را غربیها به اسم خودشان ثبت كرده اند، اما اسلام خيلى قبل از اينها گفته است: ]تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَ التَّقْوى[[1]، يا: ]وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعاً وَ لا تَفَرَّقُوا [2]. « امام خامنه ای ۹۱/۷/۲۳» ?🕊 https://eitaa.com/modafezist
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃🕊 برای برون رفت از آلودگی هوا حرکت ملی و جهادی باید ایجاد شود ‼️ «حکیم خیر اندیش» 🌱🌱 باغ مزرعه مرتع قرانی روائی 🌱🌱 🌴🌾🕊🍎🍃🍇🍃🌸🍃🐣🌱🦆🕊🌿🐝🐥☘🐐🌾🐑🌳🐏🐎🍒🌱🦃🌱🐓🌾🐂🌱🌻🍃🌺🌱🍋🍃🍊🍃🍑🌽☘🌶🥒🍆🌴🐎 https://eitaa.com/modafezist
  🌱«تعاونوا علی البرّ و التّقوی»  🌱 «و اعتصموا بحبل اللّه جمیعا»  یعنی حتّی اعتصام به حبل‌اللّه هم باید دسته‌جمعی باشد؛ «و لا تفرّقوا» چرا در برخی از بخشهای کشورمان طلاق زیاد است؟ چرا در برخی از بخشهای کشورمان روی آوردن جوانها به مواد مخدر زیاد است؟ چرا در روابط همسایگی‌مان رعایتهای لازم را نمیکنیم؟ چرا صله‌ی رحم در بین ما ضعیف است؟ 1391/07/23 ?🕊 https://eitaa.com/modafezist
1391/07/23 بیانات در دیدار جوانان استان خراسان شمالی در مصلی امام خمینی بجنورد بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌  و الحمد للّه ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا و نبیّنا ابی‌القاسم المصطفی محمّد و علی ءاله الأطیبین الأطهرین المنتجبین سیّما بقیّةاللّه فی الأرضین.  جلسه، یک جلسه‌ی کاملاً جوان، با همه‌ی ویژگی‌های مثبت جوانی است. امید هم به شما جوانهاست؛ هم برای امروز، و هم بیشتر برای آینده. مطالبی که این جوانان عزیز در اینجا بیان کردند، با دقت آنها را گوش کردم. قضاوت من در مورد این بیانات این است که بسیار خوب بود. این، همان نظر قبلی بنده را در مورد تعالی سطح فکر و اندیشه در این استان تأیید میکند. در این چند روز، هر جا کسانی از این استان - از جوانان، از خانواده‌های شهدا، از معلمان و اساتید - در اینجا بیاناتی کردند، لحظه لحظه‌ی گفته‌های آنها برای بنده شادی‌آفرین و خرسند کننده بود. این نشان‌دهنده‌ی این است که بحمداللّه شهر بجنورد و استان خراسان شمالی از سطح راقىِ فکر و فرهنگ برخوردار است؛ این را باید حفظ کنید، و باید این تعالی را روزبه‌روز افزایش دهید؛ و البته ما هم - هم بنده، هم دیگر مسئولین - وظیفه داریم که از این نعمت بزرگ خداداد، به شکل درستی به نفع انقلاب و به نفع نظام استفاده کنیم؛ که امیدوارم این توفیق نصیب ما شود.  بحثی که امروز میخواهم برای شما جوانهای عزیز عرض کنم، در توضیح و تبیین مسئله‌ای است که روز اول مطرح کردم: مسئله‌ی پیشرفت. موضوع بسیار مهمی است که باید مطرح کنیم. البته با طرح این موضوعات، خودمان را قانع نمیکنیم که قضیه تمام شد؛ این یک شروع است. عرض کردیم که آن مفهومی که میتواند اهداف نظام اسلامی را تا حدود زیادی در خود جمع کند و به ما نشان دهد، مفهوم پیشرفت است. توضیحی هم بعداً عرض کردیم که پیشرفت، تداعی‌کننده‌ی حرکت است، راه است. چطور ما میگوئیم پیشرفت هدف است؟ عرض کردیم علت این است که پیشرفت هرگز متوقف نخواهد شد. بله، پیشرفت، حرکت است، راه است، صیرورت است؛ اما متوقف‌شدنی نیست و همین طور ادامه دارد؛ چون انسان ادامه دارد، چون استعدادهای بشری حد یقف ندارد. گفتیم پیشرفت دارای ابعادی است؛ و پیشرفت در مفهوم اسلامی، با پیشرفت یک بُعدی یا دو بُعدی در فرهنگ غربی متفاوت است؛ چند بُعدی است.  یکی از ابعاد پیشرفت با مفهوم اسلامی عبارت است از سبک زندگی کردن، رفتار اجتماعی، شیوه‌ی زیستن - اینها عبارةٌ اخرای یکدیگر است - این یک بُعد مهم است؛ این موضوع را میخواهیم امروز یک قدری بحث کنیم. ما اگر از منظر معنویت نگاه کنیم - که هدف انسان، رستگاری و فلاح و نجاح است - باید به سبک زندگی اهمیت دهیم؛ اگر به معنویت و رستگاری معنوی اعتقادی هم نداشته باشیم، برای زندگی راحت، زندگی برخوردار از امنیت روانی و اخلاقی، باز پرداختن به سبک زندگی مهم است. بنابراین مسئله، مسئله‌ی اساسی و مهمی است. بحث کنیم درباره‌ی اینکه در زمینه‌ی سبک زندگی چه باید گفت، چه میتوان گفت. عرض کردیم؛ این سرآغاز و سرفصل یک بحث است.  ما اگر پیشرفت همه‌جانبه را به معنای تمدن‌سازی نوین اسلامی بگیریم - بالاخره یک مصداق عینی و خارجی برای پیشرفت با مفهوم اسلامی وجود دارد؛ اینجور بگوئیم که هدف ملت ایران و هدف انقلاب اسلامی، ایجاد یک تمدن نوین اسلامی است؛ این محاسبه‌ی درستی است - این تمدن نوین دو بخش دارد: یک بخش، بخش ابزاری است؛ یک بخش دیگر، بخش متنی و اصلی و اساسی است. به هر دو بخش باید رسید.  آن بخش ابزاری چیست؟ بخش ابزاری عبارت است از همین ارزشهائی که ما امروز به عنوان پیشرفت کشور مطرح میکنیم: علم، اختراع، صنعت، سیاست، اقتصاد، اقتدار سیاسی و نظامی، اعتبار بین‌المللی، تبلیغ و ابزارهای تبلیغ؛ اینها همه بخش ابزاری تمدن است؛ وسیله است. البته ما در این بخش در کشور پیشرفت خوبی داشته‌ایم. کارهای زیاد و خوبی شده است؛ هم در زمینه‌ی سیاست، هم در زمینه‌ی مسائل علمی، هم در زمینه‌ی مسائل اجتماعی، هم در زمینه‌ی اختراعات - که شما حالا اینجا نمونه‌اش را ملاحظه کردید و این جوان عزیز برای ما شرح دادند - و از این قبیل، الی ماشاءاللّه در سرتاسر کشور انجام گرفته است. در بخش ابزاری، علی‌رغم فشارها و تهدیدها و تحریمها و این چیزها، پیشرفت کشور خوب بوده است.  اما بخش حقیقی، آن چیزهائی است که متن زندگی ما را تشکیل میدهد؛ که همان سبک زندگی است که عرض کردیم. این، بخش حقیقی و اصلی تمدن است؛ مثل مسئله‌ی خانواده، سبک ازدواج، نوع مسکن، نوع لباس، الگوی مصرف، نوع خوراک، نوع آشپزی، تفریحات، مسئله‌ی خط، مسئله‌ی زبان، مسئله‌ی کسب و کار، رفتار ما در محل کار، رفتار ما در دانشگاه، رفتار ما در مدرسه، رفتار ما در فعالیت سیاسی، رفتار ما در ورزش، رفتار ما در رسانه‌ای که در اختیار ماست، رفتار ما با پدر و مادر، رفتار ما با همسر، رفتار ما با فرزند، رفتار ما با رئیس، رفتار ما با مرئوس، رفتار ما با پلیس، رفتار ما
با مأمور دولت، سفرهای ما، نظافت و طهارت ما، رفتار ما با دوست، رفتار ما با دشمن، رفتار ما با بیگانه؛ اینها آن بخشهای اصلی تمدن است، که متن زندگی انسان است.  تمدن نوین اسلامی - آن چیزی که ما میخواهیم عرضه کنیم - در بخش اصلی، از این چیزها تشکیل میشود؛ اینها متن زندگی است؛ این همان چیزی است که در اصطلاح اسلامی به آن میگویند: عقل معاش. عقل معاش، فقط به معنای پول در آوردن و پول خرج کردن نیست، که چگونه پول در بیاوریم، چگونه پول خرج کنیم؛ نه، همه‌ی این عرصه‌ی وسیعی که گفته شد، جزو عقل معاش است. در کتب حدیثىِ اصیل و مهم ما ابوابی وجود دارد به نام «کتاب‌العشرة»؛ آن کتاب‌العشرة درباره‌ی همین چیزهاست. در خود قرآن کریم آیات فراوانی وجود دارد که ناظر به این چیزهاست.  خب، میشود این بخش را به منزله‌ی بخش نرم‌افزاری تمدن به حساب آورد؛ و آن بخش اول را، بخشهای سخت‌افزاری به حساب آورد. اگر ما در این بخشی که متن زندگی است، پیشرفت نکنیم، همه‌ی پیشرفتهائی که در بخش اول کردیم، نمیتواند ما را رستگار کند؛ نمیتواند به ما امنیت و آرامش روانی ببخشد؛ همچنان که می‌بینید در دنیای غرب نتوانسته. در آنجا افسردگی هست، ناامیدی هست، از درون به هم ریختن هست، عدم امنیت انسانها در اجتماع و در خانواده هست، بی‌هدفی و پوچی هست؛ با اینکه ثروت هست، بمب اتم هست، پیشرفتهای گوناگون علمی هست، قدرت نظامی هم هست. اصل قضیه این است که ما بتوانیم متن زندگی را، این بخش اصلی تمدن را اصلاح کنیم. البته در انقلاب، در این بخش، پیشرفت ما چشمگیر نیست؛ در این زمینه، ما مثل بخش اول حرکت نکردیم، پیشرفت نکردیم. خب، باید آسیب‌شناسی کنیم؛ چرا ما در این بخش پیشرفت نکردیم؟  بعد از آنکه علتها را پیدا کردیم، آن وقت بپردازیم به این که چگونه میتوانیم اینها را علاج کنیم. اینها به عهده‌ی کیست؟ به عهده‌ی نخبگان - نخبگان فکری، نخبگان سیاسی - به عهده‌ی شما، به عهده‌ی جوانها. اگر در محیط اجتماعی ما گفتمانی به وجود بیاید که ناظر به رفع آسیبها در این زمینه باشد، میتوان مطمئن بود با نشاطی که نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران دارند، با استعدادی که وجود دارد، ما در این بخش پیشرفتهای خوبی خواهیم کرد؛ آن وقت درخشندگی ملت ایران در دنیا و گسترش اندیشه‌ی اسلامىِ ملت ایران و انقلاب اسلامی ایران در دنیا آسانتر خواهد شد. باید آسیب‌شناسی کنید و بعد علاج کنید.  نخبگان موظفند، حوزه موظف است، دانشگاه موظف است، رسانه‌ها موظفند، تریبون‌دارها موظفند؛ مدیران بسیاری از دستگاه‌ها، بخصوص دستگاه‌هائی که با فرهنگ و تربیت و تعلیم سروکار دارند، موظفند؛ کسانی که برای دانشگاه‌ها یا برای مدارس برنامه‌ریزی آموزشی میکنند، در این زمینه موظفند؛ کسانی که سرفصلهای آموزشی را برای کتابهای درسی تعیین میکنند، موظفند. اینها همه یک وظیفه‌ای است بر دوش همه. باید ما همگی به خودمان نهیب بزنیم. در این زمینه باید کار کنیم، حرکت کنیم.  بنابراین باید آسیب‌شناسی کنیم؛ یعنی توجه به آسیبهائی که در این زمینه وجود دارد و جستجو از علل این آسیبها. البته ما اینجا نمیخواهیم مسئله را تمام‌شده فرض کنیم؛ فهرستی مطرح میکنیم: چرا فرهنگ کار جمعی در جامعه‌ی ما ضعیف است؟ این یک آسیب است. با اینکه کار جمعی را غربی‌ها به اسم خودشان ثبت کرده‌اند، اما اسلام خیلی قبل از اینها گفته است: «تعاونوا علی البرّ و التّقوی» ، (۱) یا: «و اعتصموا بحبل اللّه جمیعا» .(۲) یعنی حتّی اعتصام به حبل‌اللّه هم باید دسته‌جمعی باشد؛ «و لا تفرّقوا».(۳) چرا در برخی از بخشهای کشورمان طلاق زیاد است؟ چرا در برخی از بخشهای کشورمان روی آوردن جوانها به مواد مخدر زیاد است؟ چرا در روابط همسایگی‌مان رعایتهای لازم را نمیکنیم؟ چرا صله‌ی رحم در بین ما ضعیف است؟ چرا در زمینه‌ی فرهنگ رانندگی در خیابان، ما مردمان منضبطی به طور کامل نیستیم؟ این آسیب است. رفت‌وآمد در خیابان، یکی از مسائل ماست؛ مسئله‌ی کوچکی هم نیست، مسئله‌ی اساسی است. آپارتمان‌نشینی چقدر برای ما ضروری است؟ چقدر درست است؟ چه الزاماتی دارد که باید آنها را رعایت کرد؟ چقدر آن الزامات را رعایت میکنیم؟ الگوی تفریح سالم چیست؟ نوع معماری در جامعه‌ی ما چگونه است؟ ببینید چقدر این مسائل متنوع و فراگیرِ  ?🕊 https://eitaa.com/modafezist
🌴🌾🕊🍎🍃🍇🍃🌸🍃🐣🌱🦆🕊🌿🐝🐥☘🐐🌾🐑🌳🐏🐎🍒🌱🦃🌱🐓🌾🐂🌱🌻🍃🌺🌱🍋🍃🍊🍃🍑🌽☘🌶🥒🍆🌴🐎 https://eitaa.com/modafezist
هر کسی که به ایران و امنیت آن علاقه مند است باید در انتخابات شرکت کند " امام خامنه ای ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ " 🌱🌱 باغ مزرعه مرتع قرانی روائی 🌱🌱 🌴🌾🕊🍎🍃🍇🍃🌸🍃🐣🌱🦆🕊🌿🐝🐥☘🐐🌾🐑🌳🐏🐎🍒🌱🦃🌱🐓🌾🐂🌱🌻🍃🌺🌱🍋🍃🍊🍃🍑🌽☘🌶🥒🍆🌴🐎 https://eitaa.com/modafezist