eitaa logo
قرارگاه مُقام
492 دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
1.6هزار ویدیو
58 فایل
جهت بررسی جنگ ترکیبی(هیبریدی) پیرامون تمدن مهدوی و جبهه مقابل آن تمدن شیطان مباحث این کانال را پیگیری کنید. قرارگاه منتظران قائم آل محمد صلی‌الله‌علیه‌و‌آله : مُقام @sarbazmogham تبادل و تبلیغ نداریم... لطفا دقت فرمایید نشر مطالب به هر شکل مجاز می باشد
مشاهده در ایتا
دانلود
14.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مداحی 🔻شب نوزدهم رمضان۱۴۴۲ 🎤 با نوای 🎥شور | تو مهربونی رو دست تو نیست... 🕌باغ موزه دفاع مقدس اراک 🆔 @mogham
96 وقتی دمارانش به ریاست سرویس رسید، استراتژی‌های جاسوسی آکادمیک و جنگ‌های سیاسی در اوج ناکارآمدی به سر می‌برد و تبدیل به ترورهای آکادمیک و قتل‌های سیاسی شد، در حالی که غربی‌ها برای براندازی ایدئولوژی‌ها و دولت‌های رقیب خود نیاز مبرمی به «قدرت نرم» داشتند. وانگهی، رسوایی قتل‌های مخالفان سیاسی – فکری نیز بازتاب‌های گسترده‌ای در جهان یافت. رئیس سرویس جاسوسی فرانسه در فکر احیاء استراتژی از دست رفته و ارتقاء نقش کشورش بود و مدام از خود می‌پرسید گند کار کجا درآمد؟! سال 1351 که دیدارهای او با محمدرضا پهلوی آغاز گشت، آن‌ها خیلی زود رفاقتی نزدیک با یکدیگر به هم زدند، تا جایی که الکساندر دمارانش لقب مشاور ویژه اعلی حضرت را گرفت. سرویس جاسوسی او به سرعت درگیر مسائل انقلاب اسلامی شد و به عنوان یکی از نخستین سرویس‌ها، ابتدای دهه 1350 به بررسی جامع فعالیت‌های شیعیان در ایران پرداخت. رویکرد اطلاعاتی الکساندر دمارانش به انتخاب یک دستیار ایرانی برای رئیس سرویس جاسوسی فرانسه انجامید که تا سال‌های پس از انقلاب اسلامی نیز در پُست خود ماند. این دستیار که از او با عنوان جوان سرشناس یاد شده است، در همه جلسات تحلیل مسئله ایران کنار دستِ رئیس سرویس، روسای اطلاعاتی فرانسه در خاورمیانه و رئیس ایستگاه جاسوسی ایران می‌نشست و سرپرستی گروه متخصصان ایران را برعهده داشت. دمارانشدر یکی از همین جلسات جمله‌ای کنایه‌آمیز گفت که استراتژی آینده‌ی جهان لیبرال سرمایه‌داری در برابر جهان اسلام را باز می‌تاباند: فکر کنید ما مردان زمان جنگ‌های صلیبی هستیم. 💥💥ویژه 🗳💥💥 🆔 @mogham
دعای روز بیستم 🤲اللَّهُمَّ افْتَحْ لِي فِيهِ أَبْوَابَ الْجِنَانِ، وَ أَغْلِقْ عَنِّي فِيهِ أَبْوَابَ النِّيرَانِ، وَ وَفِّقْنِي فِيهِ لِتِلاوَةِ الْقُرْآنِ، يَا مُنْزِلَ السَّكِينَةِ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ. 🤲خدایا در این ماه درهای بهشت هایت را به رویم باز کن، و درهای آتش دوزخ را به روزیم بربند، و به تلاوت قرآن موفقم بدار، ای فرو فرستنده آرامش در دل مؤمنان. 🆔 @mogham
97 گزارش‌های سرویس از طریق بولتن‌های اطلاعاتی BR به اطلاع شاه می‌رسید و «علائم طغیان در میان روحانیت» را هشدار می‌داد. برپایه‌ی همین علائم «سرهنگ ال» رئیس ایستگاه جاسوسی فرانسه در تهران، مجری «پروژه نفوذ به درون جامعه شیعی ایران» شد و «با استفاده از دام‌های اطلاعاتی کوشید تا به درون مغز و ذهن کسانی که دشمن غرب تعریف می‌شدند، نفوذ کند.» در واقع فرانسوی‌ها فکر می‌کردند که اگر روزی شیعیان در ایران به قدرت برسند، شبکه‌ای از ایرانیان مسلمان و نخبگان شیعه به کارشان می‌آید. برای همین، یک «شبکه اطلاعاتی در مساجد و هیئت‌های مذهبی» تشکیل دادند و مدام به گسترش آن می‌اندیشیدند. این شبکه از نیمه‌ی دهه 1360 با سرویس‌های جاسوسی موساد و سیا پیوند خورد تا «طرح براندازی تشیع تا سال 1388» را پیش ببرد. گرچه «پروژه نفوذ» را سازمان جاسوسی سیا نیز در گستره‌ای وسیع‌تر با صدها عامل اجرایی تعقیب می‌کرد و مسئله ایران چنان اهمیتی یافت که در اسفند 1351 ریچارد هلمز، رئیس سابق CIA در مقام سفیر آمریکا به همراه همسر انگلیسی‌اش وارد تهران شد، اما روش تحلیل کُنت دمارانش با هلمز سراسر متفاوت بود. او می‌گفت آمریکایی‌ها اطلاعات خود را از درون فیلتر «ذهنیت غربی» رد می‌کنند و سپس به تفسیر آن می‌پردازند؛ در حالی که باید اطلاعات را براساس «ذهنیت روحانیون» و «انقلابیون شیعه» تفسیر کرد و به تصویری روشن از انگیزه‌ها و اهداف آنان رسید. 💥💥ویژه 🗳💥💥 🆔 @mogham
98 از دیگر سو، روش تحلیل سیاسی رهبران ایالات متحده در تقسیم جهان به 2 بلوک دوستان و دشمنان را نمی‌پسندید و معتقد بود «آن‌ها به تفاسیر مخالف با این قاعده کلی جغرافیایی – سیاسی، تمایلی نشان نمی‌دهند.» دمارانش همین نگاه را سبب شکل‌گیری «بزرگ‌ترین تعابیر غلط اطلاعاتی» در قرن بیستم می‌دانست که کار را به «جنگ جهانی چهارم» رساند؛ چون هیچ تلقی درستی درباره نیروهای مذهبی در حال جوشش از درون جامعه ایران وجود نداشت، بنابراین، پس از به قدرت رسیدن آنها نیز استراتژی مطلوبی برای مهارشان تدوین نگشت. تخمین‌ها و تحلیل‌های اشتباه به سیاست‌ها و تصمیمات ناکارآمد انجامید و این، یک «حلقه اطلاعاتی گمشده» بود که دمارانش پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز برای جستجویش حتی تا پشت جبهه‌های دفاع مقدس و اردوگاه اسیران جنگی در عراق رفت. همراه با اجرای «پروژه نفوذ» و «شبکه‌سازی در مساجد»، دمارانش پیشنهاد مشارکت در چندین عملیات مخفی سیاسی را به شاه ایران داد که یکی از آن‌ها تأسیس دانشگاه جهانی سوئیس در سال 1352 بود. دمارانش می‌گفت که چون حکومت سلطنتیپشتوانه تئوریک لازم را ندارد، نیازمند یک «پشتوانه‌ی معرفتی» است. کُنت به شاهان ایران و عربستان پیشنهاد داد که روشنفکران و دانشگاهیان «راست‌گرا» تربیت کنند؛ یعنی جمعی از نخبگان که هم گرایش‌های محافظه‌کارانه به سود رژیم سلطنتی داشته باشند و هم فضای «روشنفکری مارکسیستی» را بشکنند. هر 2 شاه شیفته‌ی طرح شدند. 💥💥ویژه 🗳💥💥 🆔 @mogham
99 امتیاز این پیشنهاد، «پوشش امنیتی» آن بود، چون سوئیس را همواره نماد یک «کشور بی‌طرف» می‌شناختند که خیلی دشوار به مشارکت در پروژه‌های بزرگ جاسوسیتن می‌دهد. با این حال، دو پادشاه پول کلانی را برای تاسیس دانشگاه جهانی خود کنار گذاشتند و سرانجامدمارانش در مذاکراتش، موافقت دولتمردان این کشور بی‌طرف را برای مشارکت در یک «جنگ علمی» به نفع سلطنت‌طلبان گرفت. سال 1353، او نظر مساعد شاه را برای سرمایه‌گذاری در یکی از بخش‌های بزرگترین عملیات جاسوسی قرن بیستم (عملیات سری PSB) در حوزه «علوم انسانی» و «روشنفکری» با اسم رمز کیوکپریا (Qkopera) جلب کرد که رفیق مشترکشان، ریچارد هلمز نیز در کادر رهبری آن حضور داشت. یکی از اهداف عملیات، انتشار مجلات روشنفکری ضد کمونیستی بود و از دل آن ده‌ها ژورنال فکری برای ساختن فضای گفتمان‌های لیبرالی درآمد؛ مانند مجله معروف اینکانتر که یهودیانسرشناسی چون سِر آیزایا برلین و ریمون آرون رهبری می‌کردند، اما سال 1966 ارتباطات گسترده‌ی آنان با سازمان سیا فاش گشت و آبروی بزرگترین تئوریسین‌های جهان لیبرال سرمایه‌داری رفت. شاه که از جنون ضدکمونیستی کم‌نظیری رنج می‌برد، پیشنهاد دمارانش را پذیرفت و به ساواک دستور داد تا سالی 600 هزار دلار به سرویس جاسوسی فرانسه برای حمایت از این پروژه بپردازد. بعدها می‌بینیم این تصمیم شاه نیز، وصلت با شکستی سهمگین بود. 💥💥ویژه 🗳💥💥 🆔 @mogham
02.mp3
3.53M
(جلسه 2) 🌤اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 در دعا کنیم برای ظهور و انتخابات را به نفوذی ها نبازیم...آمین یا رب العالمین🤲 🆔 @mogham
امشب دومین شب قدر هست ✨ ✨🌼✨ "دعا"کنیم چشمانی داشته باشیم که بهترینهاراببیند قلبی که"خطاها"را ببخشد ذهنی که"بدیها"رافراموش کند و روحي که"عاشق خالق"باشد🌼 🌼تقدیم با بهترین آرزوها حاجت روا باشید 🌼 🆔 @mogham
حاج‌مهدی_رسولی_رو_بستر_افتاده_ببین_.mp3
7.19M
رو بستر افتاده ببین... ▪️ ایام شهادت امیرالمومنین (علیه السلام) 🆔 @mogham
4_5794402136368351866.mp3
17.61M
⭕️اگه در شب های قدر بیشترین و بهترین دعامون رو باحال ترین دعامون رو خرج مولامون کردیم.... 🌻و برای ظهورش دعا کردیم 🤲 🍀یقین بدانیم که مولا هم برای ما دعا میکند 🥀 🤲 🆔 @mogham
81.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥🔥 💥💥(بخش62) ⭕️ در انیمشن مشکوک چه برنامه پنهانی وجود دارد؟؟؟ وَ مَكَرُوا وَ مَكَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَيْرُ الْماكِرِينَ‌ ⭕️حتما ببینید...⭕️نشر حداکثری دهید... 🌙جهت تعجیل ظهور در ، دعا با حالت اضطرار...🤲 🆔 @mogham
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️افشاگری از پشت پرده مذاکرات و سفرهای به کشورهای حاشیه خلیج فارس 🔻نیّت ظریف و روحانی از پخش برملا شد. 🆔 @mogham
لیله القدر 2.mp3
6.65M
⭕️پادکست 🔹 ارتباط لیلة القدر و حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها 🔰 چگونه شب قدر را درک کنیم؟ 🥀 🌙 🆔 @mogham
زهد یعنی....mp3
3.6M
⭕️صوت_مهدوی 🎵 پادکست «زهد یعنی» 👤 حجت‌الاسلام کاشانی 👈 اگه می‌خواهیم ببینیم برای ظهور چقدر آماده‌ایم، ⁉️باید ببینیم چقدر آماده‌ایم دل بکَنیم؟ 🌴 🆔 @mogham
4_5798692516639279993.mp3
8.12M
تو مهربونی رو دست تو نیست 🥀 🌙 🆔 @mogham
بعَلی . . 🆔 @mogham
دعای روز بیست و یکم 🤲اللَّهُمَّ اجْعَلْ لِي فِيهِ إِلَى مَرْضَاتِكَ دَلِيلاً، وَ لا تَجْعَلْ لِلشَّيْطَانِ فِيهِ عَلَيَّ سَبِيلاً، وَ اجْعَلِ الْجَنَّةَ لِي مَنْزِلاً وَ مَقِيلاً، يَا قَاضِيَ حَوَائِجِ الطَّالِبِينَ. 🤲خدایا در این ماه برای من به سوی خشنودی ات دلیلی قرار ده، و برای شیطان راهی به سوی من قرار مده، و بهشت را منزل و آسایشگاهم قرار ده، ای برآورنده حاجات خواهندگان. 🥀 (علیه‌السلام) مولای متقیان تسلیت 🌙 🆔 @mogham
03.mp3
4.46M
(جلسه 3) 🌤اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 در دعا کنیم برای ظهور و انتخابات را به نفوذی ها نبازیم...آمین یا رب العالمین🤲 🆔 @mogham
کتاب شهید مطهری افشاگر توطئه.pdf
5.99M
🔴 نسخه pdf 📙 کتاب کمیاب و افزای "شهید مطهری افشاگر توطئه؛ تأویل «ظاهرِ» دیانت به «باطنِ» الحاد و مادیّت" ✍ تألیف: مورخ و پژوهشگر فقید، استاد علی ابوالحسنی(منذر) 🔸ناشر: دفتر انتشارات اسلامی ✍ کتاب حاضر مجموعه ای است تحلیلی، تاریخی و افشاگرانه از بینش و تفکر استاد شهید مرتضی مطهری در مواجهه با خطر و انحراف در دین، که در آثار قلمی، کلامی و رفتار انقلابی آن متفکر شهید، تبلور یافته بود و سر انجام نیز جانش را در راه مبارزه با این خطر از دست داد. ✍ مؤلف، این پرسش را مطرح می نماید که، ما به عنوان رهیاران آن شهید سعید و ادامه دهندگان راه پر افتخارش چه کرده ایم؟ در جواب می گوید: اگر به راستی از مطهری دم می زنیم و به حق، خواهان تداوم راه او هستیم، بایستی درست، همچون بسیج عمومی ملت در روزهای نخست اشغال لانه جاسوسی و قطع ارتباط با آمریکا، بازو در بازوی هم در جهت آفت زدایی، التقاط زدایی فکر و اندیشه نسل انقلاب از زنگار گرایشات منحرف، بسیج گردیم و این حساس ترین بعد از مبارزه را به انجام برسانیم... 🔸 در بخشی از این کتاب، نویسنده به ستیز علامه شیخ فضل الله نوری (ره) با جریان استعماری - وارداتی ((پروتستانتیسم اسلامی)) می پردازد. 🔸 چاپ دوم کتاب شامل ۴۶ موضوع و ۷ ضمیمه است (که احتمالاً مغایرت هایی با نسخه pdf از چاپ اول آن داشته باشد) 🔸 ضمیمه معروف این اثر نیز، نقد تند استاد مطهری بر اسلام شناسی علی شریعتی است. ✅ مطالعه این اثر ارزشمند به محققان، مورخان و فعالین عرصه فرهنگ، دین و سیاست توصیه می شود. 🌙 🆔 @mogham
100 علیرغم همه این پروژه‌ها و راهبردها، هیچ‌یک از رؤسای سرویس‌های جاسوسی اروپا و آمریکا که در مقام «مشاوران ویژه اعلیحضرت» عمل می‌کردند، چاره‌ای برای «بی‌ثباتی سیاسی» رژیم سلطنتی خود او نیافتند. از نگاه اغلب این سرویس‌ها، مسئله فقط سقوط شاه ایران نبود، بلکه کابوس آن‌ها «اقتدار سیاسی شیعیان» بود. به ویژه در نگاه کُنت الکساندر دمارانش، «نژاد جدیدی از ابرقدرت‌های سرکش» زاد و ولد می‌کردند که «ایران» در مرکزشان قرار داشت؛ دقیقاً همان جایی که «مسلمانان اصول‌گرا می‌خواهند از گوشه و کنار دنیا، هر نوع مذهب دیگری به جز اسلام را برچینند.» این، همان ذهنیتی است که تئوریسین‌های سرویس‌های جاسوسی موساد و سیا نیز دارند و نامش را «سکولار زدایی از جهان» گذاشته‌اند. از نگاه لیبرال‌های یهودی، اساساً وقوع انقلاب اسلامی برابر با پیروزی ایران در نخستین صحنه‌های سهمگین «جنگ جهانی چهارم» بود، چون دست‌کم با وقوع این انقلاب، شالوده‌ی فلسفی «فکر مدرنیته» شکست و به قول جرج ویگل، آمریکا در اوج ناباوری مجبور گشت تا «روند سکولار – زدایی از جهان» را به رسمیت بشناسد. جف هینس این روند را یکی از پیامدهای بُهت‌آور سال‌های پایانی قرن بیستم می‌داند و آن را به مرگ تئوری «نوسازی و توسعه اجتماعی لیبرال» تعبیر می‌کند. او می‌گوید انقلاب 1979.م در ایران نادرستی این تئوری‌ها را نشان داد، چون «نوسازی» و «توسعه مدرن» اگرچه به «بی‌هویتی بشر» انجامید، اما به «سکولاریسم محض» و «دین‌زدایی اجتماعی» نرسید، بلکه بشر را به سوی جستجوی هویت، معنا و حقیقت زندگی‌اش کشاند.  💥💥ویژه 🗳💥💥 🆔 @mogham