eitaa logo
مقاومت فرهنگی
105 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
1.7هزار ویدیو
81 فایل
🚩🇮🇷 🚩از فراسوی غدیرخم تا دیار قم. 🚩قیام قم زمینه‌ساز قیام امام زمان (عج) در جهان.🕊 🕌 قم شناسی و پیشینه و پسینه انقلاب اسلامی ایران🕊 💎 https://eitaa.com/joinchat/390266891C10773c79d4 ▪️◽️ ✍ سندپژوه و ایده‌پرداز فرهنگی @meshkati14
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از شبکه رهنمون|مشکاتی
🏷 📝 💠 زنان عاشورایی، معیار و شاخص حجاب و عفاف اسلامی ▪️بدون شک زنان عاشورایی را می‌توان معیار و سنجه‌ی فرهنگ حجاب و عفاف نامید. ۱۴ دلیل برای اثبات این موضوع، مطرح می کنم که آن بزرگوارن را معیار و شاخص شایسته در عرصه فرهنگ حجاب و عفاف می نمایاند: ۱. پایبندی به حجاب در سخت‌ترین شرایط: زنان عاشورایی در شرایطی که در محاصره دشمن بودند و جان خود و عزیزانشان در خطر بود، حجاب خود را حفظ کردند. این امر نشان‌دهنده تعهد و اعتقاد عمیق آنها به حجاب و عفاف به عنوان یک فریضه دینی بود. ۲. حفظ عفاف و پاکدامنی: علاوه بر حفظ حجاب ظاهری، زنان عاشورایی در حفظ عفاف و پاکدامنی خود نیز کوشا بودند. آنها با رفتار و گفتار خود، عزت نفس و ارزش‌های والای انسانی و زیست عفیفانه را به نمایش گذاشتند. ۳. الگوی ایثار و فداکاری: زنان عاشورایی در راه حفظ حجاب و عفاف خود و دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی،ایثار و فداکاری از خود نشان دادند. آنها حاضر بودند سختی‌ها و مصائب را به جان بخرند، اما از حریم عفاف و حجاب خود عبور نکنند. ۳. ترویج فرهنگ حجاب و عفاف: زنان عاشورایی با رفتار و منش خود، فرهنگ حجاب و عفاف را در جامعه ترویج می‌کردند. آنها الگویی برای سایر زنان بودند و به آنها نشان می‌دادند که چگونه می‌توان با حفظ حجاب و عفاف، به مقامات والای انسانی دست یافت. ۵. حفظ حریم خانواده: حجاب و عفاف، نقش مهمی در حفظ حریم خانواده و تحکیم بنیان آن دارد. زنان عاشورایی با حفظ حجاب و عفاف خود، به حفظ حریم خانواده و تربیت فرزندان صالح اهتمام می‌ورزیدند. ۶. حجاب به عنوان سلاح فرهنگی: در واقعه عاشورا، حجاب برای بانوان نه تنها یک پوشش ظاهری، بلکه سلاحی برای دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی بود. آنها با حفظ حجاب خود، در برابر ظلم و ستم یزیدیان ایستادگی می‌کردند و عفاف و پاکدامنی خود را حفظ می‌کردند. ۷.‌ حجاب به عنوان تجلی تقوا: حجاب برای بانوان عاشورایی، تجلی تقوا و پرهیزگاری آنها بود. آنها با حفظ حجاب، به خداوند متعال تقرب می‌جستند و خود را از گناه و معصیت دور نگه می‌داشتند. ۹. حجاب به عنوان عامل عزت و اقتدار: حجاب برای بانوان عاشورایی، عزت و اقتدار به ارمغان می‌آورد. آنها با حفظ حجاب، خود را از نگاه هوس‌آلود مردان حفظ می‌کردند و کرامت و ارزش‌های انسانی خود را پاس می‌داشتند. ۱۰. حجاب به عنوان عامل وحدت و انسجام: حجاب برای بانوان مسلمان، عامل وحدت و انسجام است. زمانی که همه زنان در جامعه با حفظ حجاب، عفاف و پاکدامنی خود را حفظ می‌کنند، جامعه به سمت آرامش و امنیت بیشتر سوق پیدا می‌کند. ۱۱. عفاف و پاکدامنی در کنار حضور اجتماعی: بانوان عاشورایی علاوه بر حفظ حجاب، در واقعه عاشورا نقش‌های مهمی ایفا کردند. آنها در کنار مردان در میدان مبارزه حضور داشتند، از مجروحان پرستاری می‌کردند و پیام امام حسین (ع) را به دیگران می‌رساندند. این نشان می‌دهد که حجاب و عفاف مانعی برای حضور فعال زن در جامعه نیست، بلکه ابزاری برای حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی اوست. ۱۳. الگوی صبر و استقامت: بانوان عاشورایی در طول این واقعه مصائب و سختی‌های بسیاری را تحمل کردند. آنها عزیزان خود را از دست دادند و شاهد جنایات هولناکی بودند. با این حال، صبر و استقامت خود را حفظ کردند و به وظایف دینی و انقلابی خود عمل نمودند. این بانوان الگوی صبر و استقامت برای تمام زنان مسلمان هستند. ۱۳. تبیین پیام عاشورا: بعد از واقعه عاشورا، بانوان این واقعه، به ویژه حضرت زینب کبری (س)، نقش مهمی در تبیین پیام عاشورا ایفا کردند. آنها با سخنرانی‌ها و خطبه‌های خود، ظلم و ستم یزیدیان را آشکار کردند و پیام حق و عدالت‌خواهی امام حسین (ع) را به گوش جهانیان رساندند. ۱۴. معرفت و بصیرت: بانوان عاشورایی به خوبی حق و باطل را تشخیص می‌دادند و در دفاع از حق و حقیقت، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کردند. ۱۶. ولایت‌مداری: بانوان عاشورایی مطیع اوامر الهی و امام زمان خود بودند و در راه اطاعت از ولی خدا از جان خود گذشتند. و لذا با ملاک ولایتمداری نیز الگوی شایسته هستند. بنابراین، زنان عاشورایی معیار و شاخص شایسته‌ای برای فرهنگ حجاب و عفاف هستند. امروزه نیز زنان مسلمان در سراسر جهان می‌توانند با الگوگیری از این زنان بزرگوار، حجاب و عفاف خود را حفظ کرده و به ترویج این فرهنگ ارزشمند در جامعه کمک کنند. البته حجاب و عفاف در دین اسلام، صرفاً به پوشش ظاهری محدود نمی‌شود، بلکه شامل حجاب چشم، گوش، زبان و سایر جوارج انسان و افکار و گفتار و رفتار نیز می‌شود. زنان عاشورایی در تمام ابعاد زندگی خود، حجاب و عفاف را رعایت می‌کردند و این امر، آنها را به الگوهایی کامل و بی‌نقص در این زمینه تبدیل کرده است. 🔖 ادامه دارد... . ✍ محمدباقر مشکاتی https://eitaa.com/meshkati14📲 رهنمون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰پاسخ به ادعای حضور همه جور آدم در عزاداری امام حسین علیه السلام توسط استاد حاج شیخ حسین انصاریان 🔹مجلس عزای امام حسین(ع) پذیرای همه نوع افکار است، اما نه همه نوع ابزار. 🔹شراب‌خوار هم شاید به مجلس امام حسین بیاید اما نه با شیشه شراب، قمارباز هم می‌تواند به مجلس امام حسین بیاید اما نه با آلات قمار. 🔹آن سگ‌باز و میمون‌باز هم می‌توانند به مجلس امام حسین بیایند اما نه با سگ و میمون. 🔹طبیعتا آن کسی هم که است و در خیابان‌ها تن‌نمایی می‌‌کند هم می‌تواند به مجلس امام حسین بیاید اما وقتی به مجلس امام حسین وارد شد حق ندارد با ابزار گناه و با تظاهر به گناه یعنی با سر لخت و یا تن لخت وارد شود. پس حتماً باید را رعایت کند. 🔹بله دستگاه امام حسین بزرگ است ‌و پذیرای همه افکار و ادیان است. ولی و قانون دارد، دارد. 🔹همه نوع آدمی حق دارد وارد مجلس امام حسین شود،حتی آن گنهکار هم حق دارد، اما هیچ‌کس حق ندارد آداب این مجلس را به سخره گرفته و کند. 🔹هیچ کس حق ندارد با ابزار گناه و با تظاهر به گناه وارد این مجلس شود و حرمت این مجلس را بشکند و قبح زدایی کند. 🔹مهمان حرمت دارد به شرط اینکه حرمت صاحب خانه را حفظ کند. 🌴🇮🇷🌱 همگام با و دیگر جهان اسلام؛💎 https://eitaa.com/joinchat/2752577748Cbc63201b45
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆زنگ عبرت 🔴این روزها و شب ها ایستگاه های صلواتی و برخی مجالس که به اسم امام حسین علیه السلام است. خانمهای بدحجاب و بی حجاب را میبینی ♦️از اون طرف آهنگ مداحیها جوریه که بعضاً میشه باهاش رقصید. ♦️ هرچی هم میای حرفی بزنی، پیش خودت میگی حالا اشکالی نداره بذار بیان روضه، شاید اصلاح بشن ♦️ولی رهبرمعظم انقلاب با بیان یک خاطره از سید قطب و ماجرای کلیسایی که کاباره شده بود ،جوابمون را زیبا میدهند. 🚩🇮🇷 🕌 پیشینه و پسینه انقلاب اسلامی ایران🕊 💎 https://eitaa.com/joinchat/390266891C10773c79d4 ▪️◽️
هدایت شده از شبکه رهنمون|مشکاتی
🔖 🏷 "چالش‌های فریضه‌ی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ایران" 📌مشاهده متن یادداشت در پایگاه خبری آستان بهارستان👇 https://astanebaharestan.ir/?p=20480 ✍ محمدباقر مشکاتی ‌ •┈┈••✾••┈┈• 🦋    🌱 ▪️ أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج ◽️     /🇮🇷 شبکه رهنمون🔰 https://eitaa.com/joinchat/1851064322Cf085d61f5c
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
با سلام و ادب و تسلیت به شما فرهیخته گرامی انتشار این یادداشت در رسانه یا کانال متبوع به شیوه صلاحدید شما بلامانع است.. با نشر آن در اجر این جهاد تبیین و ایجاد گفتمان امربه معروف و نهی از منکر در جامعه سهیم باشیم... التماس دعای فرج 📌 https://news.amfm.ir/?p=189956 کمترین مشکاتی
🏴 امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر مهمترین راهبرد امام حسین علیه السلام در قیام کربلا ▪️با توجه به شواهد قرآنی و روایی، سخنان و اقدامات امام حسین (ع) و شرایط جامعه در آن زمان، می‌توان گفت که امر به معروف و نهی از منکر نقشی اساسی در قیام امام حسین (ع) داشته است؛ اگرچه که امام حسین (ع) اهداف دیگری از جمله "حفظ دین اسلام"، "مبارزه با ظلم و ستم" ، "احیای عدالت و قسط"، "ایجاد حکومت اسلامی" و "فداکاری در راه حق" را نیز دنبال می کردند اما امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از مهم‌ترین راهبردهای امام حسین (ع) در واقعه کربلا جایگاه ویژه ای داشته است. 📎برای مشاهده متن یادداشت اینجا کلیک کنید ▪️◾️◼️◾️▪️ کانال رسمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها 🆔 @astanqom
منبر و مقتل صبح‌ عاشورا‌1401.حرم عمه جان ..mp3
43.75M
🔸روضه حرم 🔸منبر و مقتل خوانی 🌒 صبح عاشورا ⛔️ فقط با حال عاشورایی 🌴مجمع البحرین: فی حَدیثِ مُناجاةِ موسی(ع) وقَد قالَ: یا رَبِّ، لِمَ فَضَّلتَ اُمَّةَ مُحَمَّدٍ(ص) عَلی سائِرِ الاُمَمِ؟ فَقالَ اللّهُ تَعالی: فَضَّلتُهُم لِعَشرِ خِصالٍ. قالَ موسی: وما تِلک الخِصالُ الَّتی یعمَلونَها حَتّی آمُرَ بَنی إسرائیلَ یعمَلونَها؟ قالَ اللّهُ تَعالی: الصَّلاةُ، وَالزَّکاةُ، وَالصَّومُ، وَالحَجُّ، وَالجِهادُ، وَالجُمُعَةُ، وَالجَماعَةُ، وَالقُرآنُ، وَالعِلمُ، وَالعاشوراءُ. قالَ موسی(ع): یا رَبِّ، ومَا العاشوراءُ؟ قالَ: البُکاءُ وَالتَّباکی عَلی سِبطِ مُحَمَّدٍ، وَالمَرثِیةُ وَالعَزاءُ عَلی مُصیبَةِ وَلَدِ المُصطَفی. یا موسی، ما مِن عَبدٍ مِن عَبیدی فی ذلِک الزَّمانِ بَکی أو تَباکی وتَعَزّی عَلی وَلَدِ المُصطَفی، إلّا وکانَت لَهُ الجَنَّةُ ثابِتا فیها، وما مِن عَبدٍ أنفَقَ مِن مالِهِ فی مَحَبَّةِ ابنِ بِنتِ نَبِیهِ طَعاما وغَیرَ ذلِک دِرهَما أو دینارا، إلّا وبارَکتُ لَهُ فی دارِ الدُّنیا؛ الدِّرهَمَ بِسَبعینَ دِرهَما، وکانَ مُعافی فِی الجَنَّةِ، وغَفَرتُ لَهُ ذُنوبَهُ. وعِزَّتی وجَلالی، ما مِن رَجُلٍ أوِ امرَأَةٍ سالَ دَمعُ عَینَیهِ فی یومِ عاشوراءَ وغَیرِهِ قَطرَةً واحِدَةً، إلّا وکتَبتُ لَهُ أجرَ مِئَةِ شَهیدٍ.[۱] [۱]. مجمع البحرین: ج ۲ ص ۱۲۱۹، دانشنامه قرآن و حدیث، ج ۷، ص ۱۵۰. 😭😭😭 @ToroSina
💠 مورخ و پژوهشگر فقید، دکتر علی ابوالحسنی (منذر): ...فقیه اندیش بزرگ عصر ما، (مرجع شهید علامه شیخ فضل الله نوری اعلی الله مقامه) که تقدیر، سرنوشت برایش رقم زده بود، در فصل پایان زندگی-کشاکش سخت مشروطه-همواره صحنه های را پیش چشم داشت و یاد آور حوادث شگفت آن بود...فرجام سرخ شیخ نیز، بی شباهت به سرگذشت خونبارِ مولایش علیه السلام نبود.../ بر گرفته از کتاب، خانه بر دامنه آتشفشان 🚩🇮🇷 🕌 پیشینه و پسینه انقلاب اسلامی ایران🕊 💎 https://eitaa.com/joinchat/390266891C10773c79d4 ▪️◽️
هدایت شده از شبکه رهنمون|مشکاتی
گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا" درباره راهبرد ویژه امام حسین علیه السلام در حماسه کربلا📍 isna.ir/xdRw2J ‌ •┈┈••✾••┈┈• 🌱 ▪️ أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج ◽️     /🇮🇷 شبکه رهنمون🔰 https://eitaa.com/joinchat/1851064322Cf085d61f5c
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از ●۩میراث بان۩●
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شهید ایرانی در کربلا اسلم بن عمر ترکی قزوینی؛ فرزند ایران که در صحرای کربلا شهید شد... 🚩🇮🇷 🕌 🎯 احیاء تمدن ایرانی اسلامی🌱 . ♻حامیان میراث فاطمی 💎 https://eitaa.com/joinchat/3991666692Cd1fcdb2425
با سلام و تسلیت.. لطفا جهت پیشبرد این راهبرد و گفتمان حسینی در جامعه، ضمن بازنشر این یادداشت، چالش ها و راهکارهای امربه معروف و نهی از منکر را به ادمین کانال شبکه رهنمون ارسال بفرمایید..📌 https://eitaa.com/meshkati14
هدایت شده از شبکه رهنمون|مشکاتی
🏷 📝 ♦️چالش‌های فریضه‌ی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ایران 🔻 امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه دینی و اجتماعی در ایران اسلامی، با چالش ها و مسائلی متعددی روبرو است که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود: 🔹۱. برداشت‌های مختلف از معروف و منکر: عدم وجود تعریف واحد و مشخص از معروف و منکر، زمینه را برای سوء برداشت ها و اختلاف نظرها فراهم می کند. این امر می تواند منجر به اعمال سلیقه های شخصی و رفتارهای تفریطی و افراطی در امر به معروف و نهی از منکر شود. ▪️۲. روش‌های نامناسب: برخی افراد در انجام امر به معروف و نهی از منکر از روش های تند، خشن و توهین آمیز استفاده می کنند که نه تنها تاثیر مثبتی ندارد، بلکه می تواند موجب عکس العمل منفی و ضدیت افراد با این فریضه شود. در عین حال شیوه های ملتمسانه و خواهش مدارانه در نهی از منکر نیز ممکن است در مواردی نه تنها نتیجه‌بخش نباشد بلکه شیوه های متعادل و منطقی را نیز دچار تردید و چالش نماید. ▪️۳. عدم تخصص و دانش کافی: امر به معروف و نهی از منکر نیازمند آگاهی و تخصص در زمینه های مختلف دینی، اخلاقی، اجتماعی و روانشناسی است. عدم تسلط بر این علوم و مهارت ها می تواند منجر به ارائه راهکارهای غلط و غیرموثر در ترویج معروفات و زدودن منکرات شود. 🔹۴. سوء استفاده های سیاسی: برخی افراد و گروه ها از امر به معروف و نهی از منکر کردن به عنوان ابزاری برای پیشبرد اهداف سیاسی خود استفاده می کنند. و در مقابل برخی گروه های سیاسی از عدم انجام این فریضه، به عنوان وسیله ای برای اغراض سیاسی و غیر دینی بهره می جویند. این امر موجب خدشه دار شدن این فریضه و بی اعتمادی مردم به این امر شرعی و عقلایی می شود. ▪️۵. عدم وجود حمایت قانونی کارآمد: در حال حاضر، چارچوب قانونی و سازمانی کارآمد و موثر برای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر وجود ندارد. این امر می تواند منجر به احساس ناامیدی و بی انگیزگی این افراد فعال در انجام این فریضه شود. 🔹۶. چالش‌های فرهنگی و اجتماعی: برخی از رفتارها و آسیب های اجتماعی ریشه در فرهنگ و ساختار اجتماعی جامعه دارند. تغییر این رفتارها و آسیب ها نیازمند تلاش های بلندمدت و جامع در سطوح مختلف جامعه است چراکه برای حل یا عبور از چالش های فرهنگی و اجتماعی گوناگون، امر به معروف و نهی از منکر به تنهایی در این عرصه کافی نیست. ▪️۷. ضعف در آموزش و ترویج: به طور کافی روی آموزش مفاهیم و روش های صحیح امر به معروف و نهی از منکر کار نشده است. این امر موجب شده تا بسیاری از مردم با اهمیت و ضرورت این فریضه آشنا نباشند و یا مهارت های لازم برای انجام آن را نداشته باشند. 🔹۸. تمرکز بر مسائل ظاهری و غفلت از مسائل باطنی: توجه برخی افراد در امر به معروف و نهی از منکر بیشتر معطوف به مسائل ظاهری و سطحی مانند پوشش و رفتار است و به مسائل باطنی و درونی انسان ها کمتر توجه می شود. این در حالی است که هدف اصلی از امر به معروف و نهی از منکر، رشد و کمال انسان ها و ایجاد جامعه ای صالح و با فضیلت است. ▪️۹. محدودسازی قلمرو فریضه: محدود کردن امر به معروف و نهی از منکر به حوزه های شکلی و ظاهری مثل پوشش و حجاب وعدم نگرش و عملکرد فراگیر و جامع به حوزه های مشمول این فریضه مثل حوزه های اقتصادی، سیاسی، محیط زیست و بهداشت و درمان، فضای مجازی، اخلاق و معنویت، آموزش و پرورش، سبک زندگی و حوزه خانواده، حوزه تولید و مصرف، حوزه کار و درآمد، معظلات اجتماعی و مانند اینها، موجب رشد نامتوازن این کنش اجتماعی در قلمرو خاصی شود و عملا مقبولیت و کارایی و اثرگذاری خود را از دست بدهد. 🔹۱۰. عدم وجود الگوی مناسب: کمبود الگوهای مناسب در جامعه برای انجام صحیح امر به معروف و نهی از منکر نیز از جمله چالش های این فریضه است. مردم نیاز دارند تا افرادی را در جامعه ببینند که با رفتار و گفتار خود، نمونه و اسوه حسنه ای از امر به معروف و نهی از منکر را به نمایش می گذارند و به صورت کاربردی، قابل الگوبرداری هستند. ✍ محمدباقر مشکاتی 🔖 خبرگزاری آستان بهارستان📍 https://astanebaharestan.ir/?p=20480 📌دیگر چالش ها و موانع احیا و فراگیری امربه معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی را لطفا به ما ارسال نمایید👇 @chelcheraagh26 ‌ •┈┈••✾••┈┈• 🌱 ▪️ أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج ◽️     /🇮🇷 بفرمایید شبکه رهنمون🔰 https://eitaa.com/joinchat/1851064322Cf085d
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دوستان همت کنند کانال ایتای آیت الله را از 30 هزار نفر برسانیم به 100 یا علی وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ﴿۵۴﴾ و نقشه کشیدند؛ و خداوندچاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است.👇 https://eitaa.com/mirbaqeri_ir
هدایت شده از شبکه رهنمون|مشکاتی
🖼 📍مصاحبه اختصاصی با روزنامه سراسری شاخه سبز با عنوان "بانوان عاشورایی؛ الگوی حجاب و عفاف" 🔹 فایل اصلی روزنامه در پست قبلی 🔖برای مشاهده متن در قالب در پایگاه خبری آستان مقدس فاطمی📍https://news.amfm.ir/?p=189375 ‌ •┈┈••✾••┈┈• 🌱 ▪️ أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج ◽️     /🇮🇷 شبکه رهنمون🔰 https://eitaa.com/joinchat/1851064322Cf085d61f5c
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ نقد:ما را به لاک ‌ناخن‌ بی‌حجاب عقب هیئت ببخش ⁉️ ❌حجاب و مبارزه با بی‌حجابی در کربلا❌ ⛔️ ۲۵ نمونه حجاب و مبارزه با بی‌حجابی در کربلا ⭕️ 🖤کاملترین کلیپ : حجاب در کربلا 🖤 (پاسخ: مرتضی‌ کهرمی ) 📍لطفا نشردهید 🌴🇮🇷🌱 همگام با و دیگر جهان اسلام؛💎 https://eitaa.com/joinchat/2752577748Cbc63201b45
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏴 توجه به معنویت و اهل‌بیت دو تصرف امام سجاد علیه السلام در جامعه بعد از عاشورا ▪️آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری در سخنرانی مراسم عزاداری شب شهادت امام زین‌العابدین (ع) در حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه امام سجاد علیه‌السلام دو تصرف مهم در جامعه بعد از عاشورا انجام دادند، گفت: تصرف اول حضرت توجه دادن امت به معنویت بود که علامت آن صحیفه سجادیه است و تصرف دوم ایشان هم توجه دادن امت به اهل‌بیت (ع) بود که علامت آن گریه‌های ۳۵ساله ایشان در عزای امام حسین (ع) است. 📎برای مشاهده متن خبر اینجا کلیک کنید ▪️◾️◼️◾️▪️ کانال رسمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها 🆔 @astanqom