💢ترامپ ملعون چه ذلت و خواری داره میکشه
اول
🔸کلی کشورها رو قطار کرد وساطت کنند که آتش بس انجام بشه و تنگه هرمز باز بشه
🔸خدا رو شکر، آتش بس دوزاری انجام نشد.
دوم
🔹درخواست کمکش برای همکاری نظامی در خلیج فارس و بازگشایی تنگه هرمز داره چپ و راست رد میشه (۷ کشور دست رد زدند)😁
اسپانیا دست رد زد❌
آلمان دست رد زد❌
ژاپن دست رد زد❌
فرانسه دست رد زد❌
کره جنوبی دست رد زد❌
لوکزامبورگ دست رد زد❌
استرالیا دست رد زد❌
✔️ چی شد: کشورها دارند یاد می گیرند مثل ایران در مقابل قلدر دنیا یعنی آمریکا بایستند.
🔴 دارند بهش میگن بابا تو که ارباب ما هستی، تو که بزرگترین ناوگان دریایی جهان داری
✔️ وقتی تو نتوانی تنگه هرمز باز کنی از ما چه توقعی دارید😂
#مرگ_بر_آمریکا