eitaa logo
گروهان سایبری پایگاه شهید اصغر محمد حسن
81 دنبال‌کننده
51.6هزار عکس
25.3هزار ویدیو
258 فایل
🔸️ارسال گزارشات ( تصویری و ...) ♦️ارسال بیانات مقام معظم رهبری و حدیث 🔹️اعلام مراسمات ، برنامه های پایگاه و مسجد
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 با همان منطق کمپین مخالفت با حجاب اجباری، می توان به مخالفت با دستگیری دزدان و قاتلان رسید 🔻روزنامه همشهری نوشت: کمتر از ۲۴ ساعت بعد از کارزار «من محجبه‌ام و مخالف گشت ارشادم» به کارزار «مخالف حجاب اجباری هستیم» رسیده‌اند. 🔹مطالبه‌ای که توسط جمعی از اصلاح‌طلبان کلید خورد، با همراهی برخی زنان محجبه ادامه یافت و مورد استقبال براندازان، معاندان و دشمنان قسم‌خورده این کشور قرار گرفت. 🔹مهم‌ترین سؤال این است: حالا که این کمپین‌ها را داریم چرا مثلا کارزار‌های «من با همجنس‌گرایی یا ازدواج سفید موافقم» راه نیفتد؟ چه فرقی دارد؟ اصلا بگویید من با دستگیری دزدان و قاتلان مخالفم، با پشت چراغ‌قرمز در خیابان ایستادن مخالفم، با جداسازی زنان و مردان در سواحل مخالفم، با ممنوعیت فروش مشروبات الکلی و موادمخدر مخالفم. 🔹حقیقت امر این است که با همان منطقی که می‌توان موافق قانون حجاب نبود، می‌توان همه این قوانین و خطوط قرمز یک کشور اسلامی را به چالش کشید و از یک امر به ظاهر منطقی به بی‌قانونی و بی‌نظمی رسید؛ که مکروه هر جامعه‌ای، اعم از اسلامی و غیراسلامی است. 🔹اول از حذف گشت‌ارشاد حرف می‌زنند، بعد بلافاصله کارزار مخالفت با قانون حجاب کلید می‌خورد. همان کسانی که سال‌هاست به‌دنبال تحریم مردم ایران هستند خوب می‌دانند که اگر دیوار اول این دومینو فرو بریزد، دیوار‌های بعدی مثل آب خوردن روی سر مردم آوار می‌شود. 🔹وقتی قانونی را در مسئله‌ای خاص زیرپا گذاشتیم، ساده‌انگاری است که فکر کنیم فقط یک قانون نقض شده است، بلکه یک راهی برای زیر پا گذاشتن باقی قوانین باز شده و این ادامه خواهد داشت. پس خطای عدم‌تشخیص محجبه‌ها، بسیار خطرناک‌تر از نقص برخی از زنان در رعایت حجاب اسلامی است. 💠کانال (ایتا ، تلگرام) :👇 🌐 @pelakdez
🔴ترور یک کشاورز در روستای ‌سرخه‌توت‌ سروآباد 🔺 فرماندار سروآباد: 🔹فردی به نام «قهرمان شهیدی» کشاورز اهل روستای سرخه‌توت (سوره تو) که فردی بسیجی و رزمنده دوران دفاع مقدس بود، ناجوانمردانه توسط پژاک؛ گروهک ضد انقلاب به شهادت رسید. 🔹این‌گروه پژاک ابتدا با همسر این فرد بسیجی در روستا صحبت کرده و سراغ همسرش را گرفته‌اند و درخواست راهنمایی یک آدرس کرده‌اند. 🔹مزدوران ضدانقلاب پس از سوار بر خودرو شخصی و طی مسافتی کوتاه، دستور توقف و پیاده شدن داده که بلافاصله، جلوی چشم همسرش بی‌رحمانه این بسیجی را با ضرب چندین گلوله به شهادت رسانده و متواری می‌شوند. 💠کانال (ایتا ، تلگرام) :👇 🌐 @pelakdez
🔘 انتقاد آیت الله استادی از کسانی که بدون اجازه عنوان مجتهد به خود می دهند 🔹فلسفه اجازات علما مصونیت از تحریف است و منبر و تبلیغ، مداحی، امور حسبیه و وجوهات نیز اجازه می خواهد که مهم ترین بخش اجازات، اجازه اجتهاد است ♨️امروزه برخی خودشان را بدون اجازه به عنوان مجتهد به جامعه معرفی می کنند. ♨️متاسفانه امروزه برای تبرک اجازه نقل حدیث می هند در حالیکه اجازات در گذشته اینگونه نبود و مجیز و مجاز هر دو کتب حدیثی را به طور کامل مطالعه و فهم کرده بودند. @resalathozehenghelabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
13.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶روایتی از دیدار اخیر رئیس جمهور روسیه با رهبر انقلاب ♦️بی‌اعتمادی به آمریکا و غرب و تاکید بر افزایش همکاری‌های متقابل دو محور مهم دیدارهای گذشته پوتین با رهبر انقلاب بوده است. https://eitaa.com/antisecular_ir
تلنگر حجابیه! در روزهای اخیر در فضای رسانه‌های/ سیاسی کشور، به عنوان داغ‌ترین موضوع بحث مورد توجه قرار گرفته است. اتفاقات عجیبی زیرپوست فضای مجازی در حال رخ دادن است؛ برای نخستین‌بار این موضوع به مسئله اختلافی بین قشر مذهبی و حزب‌اللهی نیز تبدیل شده و کمپین‌هایی در مخالفت با الزام به حجاب از طرف افراد به ظاهر متدین نیز ایجاد شده است. نظر مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید در مورد حجاب مشخص است. قانون نیز نظر دقیق و مشخص در باب عفاف و حجاب دارد. مسئولان اجرایی هر سه قوه و تیم‌های رسانه‌ای وابسته‌شان، نظرات شان در این ایام اوج و فرود و ابهام‌هایی داشته است! ایضا ائمه جمعه نیز نظرات متشتت ارائه کرده‌اند که برآیند مشخصی نمی‌توان از آن گرفت! اما تا کنون پیشه کرده‌ است؛ نه موضع مشخصی از سوی حوزه ارائه شده و نه حتی اقدام منسجمی در پاسخ به شبهات مرتبط با حجاب صورت گرفته است! آیا حوزه علمیه قم، از ساختارهای رسمی گرفته تا بیوت و سایر مجموعه‌ها و کانون‌های حوزوی به مرور از مناسبات اجتماعی و سیاسی کشور در حال شدن یا هستند؟! آیا عدم همراهی حوزه با مسئله ، موجب شده پیش‌بینی رهبری در مورد انزوا و حذف حوزه از مناسبات، رقم بخورد؟! امیدواریم چنین نباشد و حوزه‌ای پویا و گویا و سر زنده را در تحولات اجتماعی شاهد باشیم..... @rozaneebefarda
🔴امام خمینی(ه) : با پناه بردن به‌ نمی‌توانید خود را حل كنيد؛ آنها خودشان گرفتارند ♦️اگر بخواهيد گره‌های كور اقتصادى خود را با پناه بردن به‌ کانون سرمايه‌دارى غرب حل كنيد، نه‌تنها دردى از جامعۀ خويش را دوا نكرده‏ ايد، كه ديگران بايد بيايند و اشتباهات شما را جبران كنند؛ چرا كه امروز دنياى غرب هم در همين مسائل، البته به شكل ديگر، و نيز در مسائل ديگر گرفتار حادثه است. 📚صحیفۀ امام، ج21،ص220
چرا از با حجاب ها تقدیر نمیکنید؟ چرا قیمت چادر و ملزومات حجاب رو پایین نمیاورید؟حتی بودجه بدید مجانی بشه. خوب یک بار از دَرِتشویق بیایید.شاید بیحجاب ها هم دیدند خوششون اومد. 🗣مریم گُلبانو ✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
♨️چهار حدیث معتبر و تکاندهنده پیرامون نجاست سگ و نگهداری آن در خانه بدون رعایت حریم انسان ✍امام صادق(ع): إِنَّ اللَّهَ لَمْ يَخْلُقْ خَلْقاً أَنْجَسَ مِنَ الْکَلْبِ؛ همانا خداوند نيافريد خلقی را که نجس‌تر از سگ باشد.(وسائل الشيعة، ج‏۱، ص۲۲۶) ✍رسول اکرم(ص): إِنَّ جَبْرَئِيلَ أَتَانِي فَقَالَ إِنَّا مَعْشَرَ الْمَلَائِکَة لَا نَدْخُلُ بَيْتاً فِيهِ کَلْبٌ؛ همانا جبرئيل بر من وارد شد و گفت ما ملائکه بر خانه‌ای که در آن سگ وجود دارد، داخل نمی‌شويم.(الكافي، ج‏۳، ص۳۹۳/بحار الأنوار، ج‏۵۶، ص۱۷۷) ✍امام صادق(ع): لَا تُصَلِّ فِي دَارٍ فِيهَا کَلْبٌ إِلَّا أَنْ يَکُونَ کَلْبَ صَيْدٍ، وَ أَغْلَقْتَ دُونَهُ بَاباً؛ نماز مگذار در خانه‌ای که در آن سگ است مگر اينکه سگ صيد باشد، و دربی برويش بسته شود.(من لا يحضره الفقيه‏، ج‏۱، ص۲۴۶) ✍امیرالمؤمنین(ع) لَا خَيْرَ فِي الْکَلْبِ‏ إِلَّا کَلْبَ الصَّيْدِ أَوْ کَلْبَ مَاشِيَة؛ خيری در نگهداری سگ نيست، به جز سگ شکاری و سگ گلّه.(بحار الأنوار، ج‏۶۲، ص۵۲/ وسائل الشيعة، ج‏۱۱، ص۵۳۰) 🌐علوم و جنگ شناختی ✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
🔴جامعه‌‌شناسانی که میهمانی 10‌کیلومتری عید غدیر را ندیدند 🔺هفته گذشته در روز عید غدیر شاهد جلوه باشکوهی از سرمایه اجتماعی ایران در یک نقطه از پایتخت آن هم برای پاسداشت یک جشن مذهبی بودیم. حضور حدود ۳ میلیون تهرانی در «میهمانی 10 کیلومتری عید غدیر» واقعه‌‌ای بی‌‌نظیر بود؛ اتفاقی که جا داشت جامعه‌شناسان را به تکاپو وادارد تا این واقعه را تحلیل کنند. 🔹ما عادت کرده‌‌ایم با هر اتفاق منفی، فضای مجازی از تحلیل‌های تند و تیز علمای اجتماعی اینستاگرامی پر شود که درباره از دست رفتن همبستگی ملی، تضعیف عقاید مذهبی و از هم‌گسستن رشته‌‌های جامعه ایرانی احکام «این است و جز این نیست» صادر ‌‌کنند. اما در چند روز گذشته این اکانت‌ها ترجیح دادند یا این واقعه را نبینند، یا اشارات‌شان آلوده به فرافکنی و تناقض باشد. 🔹بعضی از آنان که تاکنون تحلیل می‌‌کردند جامعه ایرانی از تمایلات دینی فاصله گرفته و دلیلش را هم ایدئولوژیک بودن اقدامات حاکمیت عنوان می‌‌کردند، حالا می‌‌دیدند برخلاف تحلیل‌‌های همیشگی‌‌شان، در پایتخت حول یک امر دینی تجمع میلیونی اتفاق افتاده. اینان ترجیح دادند دست به فرافکنی‌ زده و از این اتفاق فقط ترافیکش را ببینند و از بی‌‌برنامگی شهرداری در بستن خیابان‌‌ها بنالند. بدون اینکه بپذیرند به هر حال همه مراسمات و فستیوال‌‌های بزرگ در دنیا چنین تبعاتی دارد و در برنامه معمول شهر تغییراتی به وجود می‌آورد که چندان با اهمیت نیست؛ آن هم در یک روز تعطیل! 🔹البته در برخی از این تحلیل‌‌ها سعی شد حضور این جمعیت بالا به عوامل دیگری جز تعلقات دینی ربط داده شود که باز هم با تحلیل‌‌های سابق‌شان تناقض داشت. مثلا از تاثیر تبلیغات چند روزه رسانه ملی بر افزایش جمعیت این مراسم می‌گفتند؛ حال آنکه همیشه معتقد بودند رسانه ملی دنبال‌کننده زیادی ندارد و تاثیرش بر جامعه ایرانی را از دست داده و کسی به آن اعتماد نمی‌‌کند. 🔹یا تلاش کردند دلیل این حضور را نیاز شدید مردم به شادی عنوان کنند که مثلا حاکمیت تا به ‌حال از مردم سلب کرده؛ که البته نکته قابل توجهی است اما ناقص است، چراکه باز هم سعی می‌‌کند نادیده بگیرد این شادی حول یک امر دینی شکل گرفته نه آن نوع شادی که همواره تحلیلگران غرب‌گرا به عنوان میل و مطالبه اکثریت مردم مطرح می‌‌کنند. 🔹کمتر کسی از ظرفیت دینی زنده درون جامعه ایرانی که موجب چنین اجتماع عظیم آکنده از معنای مذهبی شده بود، نوشت. 🔹کسی نگفت در شرایطی که بسیاری فکر می‌‌کنند بین حاکمیت و سرمایه اجتماعی مفاهمه و زبان مشترک از بین رفته چگونه مردم از تمام اقشار با دعوت به یک مراسم جشن دینی پاسخ مثبت می‌‌دهند و با آن ارتباط می‌‌گیرند؟ کسی بر لزوم تکرار چنین ابتکاراتی برای افزایش امید و حس خوب در جامعه‌‌ای که هر روز با تهاجم اخبار ناامید‌کننده و غمبار واقعی یا رسانه‌‌ساخته روبه‌رو می‌‌شود، تاکید نکرد. 🔻ما دچار ضعف در بازنمایی حقایق جامعه خود هستیم، چرا که ذهنیت‌‌ها از جامعه را تحلیل‌‌های ناقص و سوگیرانه اکانت اجتماعی کف اینستاگرام و توئیتر که از واقعیات کف جامعه فرسنگ‌‌ها فاصله دارند، ترسیم می‌‌کنند. آنها از جامعه فقط چیزهایی را می‌‌بینند و بازگو می‌‌کنند که یا در رسانه بازخورد داشته باشد یا به اثبات پیش‌فرض‌‌های ناقص‌شان کمک کند. برای آنان تجمع 40 دختر نوجوان بی‌حجاب در شیراز بی‌‌توجهی اکثریت نسل جدید به دین و احکامش معنا می‌‌شود و تجمع این همه کودک و نوجوان در اجتماعات «سلام فرمانده» و پویش «اهدای اسباب بازی» به عشق علی(ع) را امری حکومتی و نه مردمی می‌‌بینند. 📝 تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
🔴 مهار برنامه ‏شیفت کردن آرام و دوباره ‎معصومه قمی‌کلا روی بحث مادران اوباش کشته شده در آبان ۹۸ و فروکش کردن انتشار کلیپ‌های روسری تکانی، یعنی پروژه کشف حجاب، در عرصه میدانی مهار شده و آنچه برای جنجال می‌ماند، صرفا بعد روانی موضوع است که ارزشی‌های سکولار، سهم عمده‌ای در دامن زدن به آن دارند! تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032