eitaa logo
گروهان سایبری پایگاه شهید اصغر محمد حسن
81 دنبال‌کننده
51.6هزار عکس
25.3هزار ویدیو
258 فایل
🔸️ارسال گزارشات ( تصویری و ...) ♦️ارسال بیانات مقام معظم رهبری و حدیث 🔹️اعلام مراسمات ، برنامه های پایگاه و مسجد
مشاهده در ایتا
دانلود
🗓پنجشنبه ۱ ربیع الاول سال ۱ق 🏳هجرت پیامبر اعظم به مدینه 🏳جهت تشکیل حکومت اسلامی 🏳ضرورت فهم اسلام ضدسکولاری/۲ 💠رهبرانقلاب ‼️با قرآن باید عجین شد؛ مفاهیم قرآنی فقط برای معلومات نیست، برای زندگی است گاهی انسان معلومات قرآنیش خوب است، اما از قرآن در زندگی او هیچ اثری نیست! باید قرآن در زندگی ما تجسم پیدا کند. مانند پیامبر «کان خلقه القرآن»؛ که قرآن مجسم بود. این باید در جامعه ما تحقق پیدا کند. حالا یک حقیقت بسیار واضحی وجود دارد که بخاطر کثرت وضوح، اغلب مخفی هم میماند. آن حقیقت، خود اصل تحقق جمهوری اسلامی است؛ این تجسد قرآن است. نظام جمهوری اسلامی، یکی از بزرگترین اقلام عمل به قرآن است که این را انقلاب برای ما تأمین کرد. از این غفلت نکنیم. یعنی همان کاری که پیغمبر در هجرت به مدینه انجام دادند. تا وقتی نظامی نباشد، کارها ضمانتی ندارد. قبل از انقلاب، خیرخواهان و ناصحانِ معدودی بودند؛ دلشان میسوخت، حرص میخوردند، مردم را هی نصیحت میکردند، موعظه میکردند؛ موعظه هم بی‌تأثیر نیست، در دل اثر میکند اما قابل تحقق عملی نیست؛ چرا که نظام، نظام غلطی است؛ چون جهتگیری جامعه، جهتگیری ضد عدالت و ضد اخلاق است. حالا در یک چنین جهتگیری، شما هی اصرار کنید کسی را به این که عدالت کن؛ مگر میشود؟ جهت‌گیری مهم است. اصل جهتگیری با تشکیل یک نظام است؛ نظام دارای جهتگیری درست دینی. این کار را انقلاب انجام داد و این نظام را بوجود آورد. قرآن‌پژوهان ما، این حقیقت مغفول عنه را از یاد نبرند؛ این خیلی حقیقت مهمی است. ۸۸/۷/۲۸ @Jahade_tabeini
🗓پنجشنبه ۱ ربیع الاول سال ۱ق 🏳هجرت پیامبر اعظم به مدینه 🏳جهت تشکیل حکومت اسلامی 🏳ضرورت‌فهم‌اسلام‌ضدسکولاری/۱ب 💠استاد خامنه‌ای: ‼️طبق فرهنگ غیرقابل تردید قرآن، ایمان صرفا یک امر و احساس قلبی نیست، ایمان یعنی باور و قرآن هر ایمانی را قبول نمیکند، ایمان بی‌تعهد، ایمانی که در آن احساس مسئولیت نباشد نه به درد دنیا میخورد نه آخرت، این منطق قرآن است؛ ای انسان مومن اگر در ایمان خودت احساس تعهد نکردی در مومن بودنت شک کن. از لوازم ایمان، هجرت است، هجرت یعنی یکباره از همه چیز دست شستن بخاطر پیوستن به جامعه اسلامی، بخاطر قبول تعهد در مجموعه تشکیلات جامعه اسلامی، از مکه که بلند میشدی بیرون می‌آمدی، مغازه پرمتاع و پرکالای خود را از دست می‌دادی و اموالت به تاراج میرفت؛ هجرت یعنی این. آن کسانی که هجرت می‌کردند همه این محرومیت‌ها و ناکامی‌ها را به جان می‌پذیرفتند، هجرت، یعنی برای بنای کاخ عظیم جامعه اسلامی یک خشت بردن. جامعه اسلامی که در مدینه بوجود آمده بود محتاج بود به عناصر مؤمن، فعال، پرتلاش، پرتوان، سابقه‌دار، اسلام‌فهم، محب و معتقد به این راه، با دلی سرشار از ایمان. آن کسی که هجرت میکرد از مکه، از انس و محبت و خاطره و راحتی و عیش و نوش می‌گذشت. و در حقیقت به سهم خودش، گام بزرگی برداشته بود در راه بنای آن چنان جامعه‌ای. اینها به هم پیوستگان و هم جبهه‌گان یکدیگرند. اینها همه یک عنصرند و خشت و آجر یک دیوار و سقفند. لذا هجرت چنین مومنانی ارزش و جهاد بود اما کسانی که هجرت نکرند از ولایت اسلامی خارجند تا وقتی که به تعهد ایمانی خود عمل کنند! ۵۳/۶/۳۱ ص۱۱۳کتاب @Jahade_tabeini
🗓پنجشنبه ۱ ربیع الاول سال ۱ق 🏳هجرت پیامبر اعظم به مدینه 🏳جهت تشکیل حکومت اسلامی 🏳ضرورت فهم اسلام ضدسکولاری/۴ 💠رهبرانقلاب ‼️یک عده‌ای اسلام را فقط مسأله فردی دانستند و سیاست را از اسلام گرفتند. این، چیزی است که امروز در بسیاری از جوامع اسلامی و در معارف دنیای مهاجمِ مستکبرِ مستعمرِ غربی، ترویج میشود که اسلام از سیاست جداست! درحالی که پیامبر در آغاز هجرت، اولین کاری که کرد، سیاست بود. بنای تشکیل حکومت اسلامی، نامه به سیاست مداران بزرگ عالم، ورود در عرصه سیاسی عظیم بشری آن روز، است. چطور میشود اسلام را از سیاست جدا کرد؟! بعضی قرآن را تکه پاره میکنند. «یؤمن ببعض و یکفر ببعض»؛ به عبادت قرآن ایمان می‌آورند؛ اما به سیاست قرآن ایمان نمی‌آورند! «و لقد أرسلنا رسلنا بالبیّنات و انزلنا معهم الکتاب و المیزان لیقوم النّاس بالقسط». قسط یعنی استقرار عدالت اجتماعی در جامعه. چه کسی میتواند این کار را انجام دهد؟ تشکیلِ یک جامعه همراهِ با عدالت و قسط، یک کار سیاسی است؛ کارِ مدیران یک کشور است. این، هدف انبیاست. نه فقط پیغمبر ما، بلکه عیسی و موسی و ابراهیم و همه پیغمبران الهی برای سیاست و برای تشکیل نظام اسلامی آمدند. آنوقت یک عده از روی مقدس‌ مآبی عبایشان را جمع کنند و بگویند ما به سیاست کاری نداریم! مگر دین از سیاست جداست؟! آن وقت تبلیغات خباثت آمیزِ غربی هم دائم دامن بزنند به این حرف، که: دین را از سیاست جدا کنید؛ اگر ما مسلمانیم، دین و دولت به یکدیگر آمیخته است؛ نه مثل دو چیزی که به هم وصل شده باشند. دیانت و سیاست یک چیز است. ۸۵/۵/۳۱ @Jahade_tabeini
🗓پنجشنبه ۱ ربیع الاول سال ۱ق 🏳هجرت پیامبر اعظم به مدینه 🏳جهت تشکیل حکومت اسلامی 🏳ضرورت فهم اسلام ضدسکولاری/۵ 💠رهبرانقلاب ‼️یک عده با اصل دین مخالفند؛ لذا نظامی که بر اساس سیاست دینی استوار شده است، برای اینها یک نظام غیرقابل قبول است. اصل دین را در دل قبول ندارند. عدّه‌ای با سیاست دینی مخالفند؛ دین را بعنوان یک مسأله تخصّصی و مربوط به کنج دل و کنج خلوت میدانند؛ دین را برای حکومت، برای سیاست، برای اداره امور مردم نمیدانند. اینها اصل دین را قبول دارند؛ اما این دین کدام دین است، من نمیدانم! نبی اکرم از اولِ حرکت خود در دوران بعثت شعارهایی داده است که جز با هجرت به مدینه و ایجاد نظام اسلامی، این شعارها نامفهوم است. آن توحیدی که پیغمبر اسلام آن را ترویج میکند، آن توحیدی که تبعیض را در جامعه نفی میکند، آن توحیدی که بردگان را علیه اربابانشان تحریک میکند، آن توحیدی که جوانهای باروحیه را در مقابل کارهای غلط و انحرافىِ پدرانشان به مقاومت وامیدارد، آن یک توحید فردی و قلبی و پنهان در گوشه‌ی انزوا نیست. همان توحیدی است که بایستی پرچمش برافراشته شود و یک جامعه بر اساس آن زندگی کند؛ از اوّل هجرت، پیغمبر حکومت اسلامی را تشکیل داد. حال، آن کسی که دین محمد بن عبدالله را قبول دارد، اما هجرت او، حکومت او، ولایت او و اقتدار او را قبول ندارد، من نمیدانم چگونه اسلام را برای خودش توجیه میکند! ۷۰/۷/۱۴ @Jahade_tabeini
🔻توئیت حجت الاسلام رسایی 🔹جناب سلبریتی! چرا وقتی مردم بخاطر قرمزی ممتد بورس عزادار بودن و سرمایه‌شان آب میشد، یکی‌تون در حمایت از آنها سرفه نکرد! آنها مردم نبودند؟! یا امروز بخاطر حفظ اقامت خارجی خانوادگی‌تان مردم را به سفارتخانه‌های خارجی فروختید و به اسم مردم کنار آشوبگرانید. @resalathozehenghelabi
🔴توییت جالب و قابل توجه مهران رجبی 🔶🔹دراین ایام که شغالان و کفتاران برای جانمان دندان تیز کرده اند جایز که نیست... ❤ 🔴به پویش مردمی بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
❌علی کریمی از کجا میدونست قراره اعتراضی شکل بگیره و خودش میشه لیدر که دارو ندارشو فروخته با زن و بچش رفته خارج؟جز اینه که خودش جزوی از پروژه اس؟ التماس تفکر... 💬آقــا مـح‍ــمـــد 🎴 اخبار 👇 http://eitaa.com/joinchat/2853175299Cb2c5125cdc
⚫️ فلان هنر پیشه سالها از صدا و سیما خورده است و الان وارانه عمل می کنند! 👤 ، مدیر مسئول روزنامه کیهان: ✔️ فوت خانم امینی برای اغتشاشگران و دشمنان بهانه بود/ اغتشاشگران، کومله، منافقین و ... نیروهای اجاره ای بودند، و طرح یک طرح بیرونی است و می توان از موساد و سازمان های جاسوسی بیگانه به عنوان طراحان این طرح نام برد. ◼️ اغتشاشگران نتوانستند آنگونه که به آنها دیکته شده بود عمل کنند و خیلی زود دست خود را رو کردند بر خلاف فتنه 88 براساس فرمول کودتاهای رنگی پیش رفتند. جورج سروس شب انتخابات گفت فردا در ایران یک انقلاب خواهد بود، شبیه آنچه در برخی کشورها انجام دادیم. با این حال چند ماه طول کشید که اغتشاشگران شعار « انتخابات بهانه است؛ اصل نظام نشانه است» را مطرح کردند. ✖️ (با اشاره به کشف حجاب برخی چهره ها و سلبریتی‌ها) این افراد هویت واقعی خودشان را نشان دادند. از اینها باید پرسید از کجا می دانید که خانم امینی را کشته اند؟ برای چه وقتی هنوز چیزی مشخص نشده، بیانیه می دهید؟ ممکن است بگویند ما اشتباه کردیم، اما از اینها چنین چیزی قابل قبول نیست. اگر خطا بک بار تا ده بار باشد، خطاست ولی وقتی ادامه دار شود دیگر خطا نیست. اینها باید پاسخگو باشند. ✔️ اگر فتنه 88 را به راحتی رها نکرده بودیم اینها جرات نمی کردند اینگونه دوباره به عرصه بیایند. این کسانی که هیجان زده شدند و به خیابان ها آمدند، به این افراد اعتماد کرده اند، برای همین این افراد در تخریب‌ها، آتش زدن ها و خونهای ریخته شده شریک هستند. 🔚 فلان هنر پیشه سالها از صدا و سیما خورده است و الان وارانه عمل می کنند! یا فلان ورزشکار از بغل همین مملکت میلیاردها به دست آورده و تنها یک خانه اش ده ها میلیارد می ارزد. باید خسارت هایی که در اغتشاشات به کشور زده شده از اموال اینها گرفته شود. ➖➖➖➖➖➖➖ https://eitaa.com/joinchat/1903165495C56be1717e3
🔴 مهمترین تفاوت 78 و 88 و 98 و اینبار جنبش لمپن‌ها 👤 🔹 جنس اغتشاش امروز با گذشته متفاوت است. یکی دانستن اینها منجر به خطای محاسباتی و تصمیم گیری می شود. آنچه روشن است اینکه این روزها امتداد گذشته نیست و ما با یک پدیده جدید مواجهیم که در انتهای متن به عنوان تفاوت اصلی اشاره خواهم کرد. 🔸 دو تفاوت اولیه: 1️⃣ یکم. در تمام موارد قبلی اغتشاشات از اعتراضات شروع شده بود اما اینبار از ابتدا اغتشاش بود.به همین دلیل شعارها از لحظه اول حول کشتن و اتش زدن و خراب کردن و تقابل با اصل نظام بود. 2️⃣ دوم. در تمام موارد گذشته بهانه اعتراضات فتنه گون بود. به این معنا که حق و باطل ممزوج بود و روشن نبود. 78 به ظاهر فرهنگی و سر بستن روزنامه سلام. 88 سر تقلب و قدرت سیاسی. 98 بحث اقتصادی بود و اینبار هیچ گونه فتنه ای وجود نداشت. شفاف و شفاف. حجاب بهانه و اصل نظام نشانه؛ مردم نه بهانه را می پذیرفتند و نه نشانه. ✅ اما این دو تفاوت اصلی نبود.... و مهمترین: 3️⃣ سوم. در همه موارد قبلی در فضای واقعی، حادثه ای رخ میداد و رسانه ها متناسب با آن ماجرا را روایت می کردند اما اینبار روایت رسانه ها اصل بود و در بیرون برای آن واقعیت ساخته میشد. 🔹 در تمام موارد قبلی رسانه ها نقش اطلاع رسانی و در موارد جدی تر نقش تهییج و ترغیب را داشتند و اما اینبار نقش تصویرسازی. 🔸 فتنه اخیر، فتنه لمپن ها بود. به همین دلیل اساسا با یک نیاز واقعی شروع نشد. اساسا نیازی هم به نیاز حقیقی مردم نبود. نیاز به یک هیجان وجود داشت؛ تحریک و تحریض احساسات. یک هیجان زدگی تا هیجان زده ها به میدان بیایند. برای همین عمده نوجوان بودند که بی شک در خلوت و یا با گذشت زمان پشیمان می شدند. اما لمپن ها این افراد نبودند. لمپن جریان خارج از کشوری بود که تصور می کرد با اتش نشاندن به اباحه گری می تواند علیه دین و خاک این مردم قیام کند؛ اما فقط هیجان صید کرد و خلاص. کف روی آب. ✅ اساسا در جنبش لمپن ها میداندارها در خارج از کشور و اتش بیارها در رسانه و کلوخ انداز ها کف خیابان هستند. این نیز تفاوتی دیگر بین این دوره و موارد گذشته است. 🔹 و اما اصل حرف؛ نزاع ایندوره برخلاف تصور رایج در رسانه ها بود نه در خیابان. در خیابان تنها رویدادسازی بود برای تصویرسازی در رسانه. جمعیتی بسیار محدود اما درجه خشونت بالا که قدرت تصویر سازی داشته باشد. 🔸 برای تصویر سازی رسانه ای اساسا جمعیت لازم نبود؛ کافی بود زن میداندار باشد و خشونت رخدادساز. هردو نیز مهیا بود. حجاب سوزی تا حجاب کشی؛ از اتش زدن ناجا تا بسیجی تا پاکبان تا اتش نشان و امدادگر و غیره. ✅ یک گروه پنجاه تا صدنفره که هر شب در یک نقطه جمع می شوند تا بگویند همه جا هستیم. خشونت زیاد تا تلقی بی شماریم بسازد. 🔹 نزاع ایندوره، جنگ تصویر بود. جنگی برای ساخت تصویر. ترند ها و هتشگ ها دیگر به تنهایی کارساز نبود؛ باید رخدادی هم ساخته میشد در مدد به این ترندها. سطح دعوا در کف خیابان به همین اندازه محدود بود... 🔸 جنبش لمپن ها، جنبش بی مایه ای است که تخریب دارد اما خالی از هرگونه عمق مردمی و اعتقادی و حتی نیاز عمومی است. عاری از وسعت. جنبشی محصور در خیالات و فضای مجازی. ✅ جنبش لمپن ها از مجاز آغاز می شود و واقعیت را تنها برای تحکیم تصویر و خیال میسازد؛ برخلاف همه جنبش ها که از واقعیت اغاز می شود و به مجاز امتداد میابد. 🔹 و خسارت محض برای کسانی بود که این رفت و برگشت خیال انگیز بین واقع و مجاز را درک نکردند و بی آبرو شدند. 🔸 و مهمترین نکته آموزنده این است که؛ ✅ دستگاه امنیتی مقصرین اصلی فتنه لمپن ها را در فضای تصویرسازی و مجازی دنبال کند نه صرفا کف خیابان. 🔹 به همین دلیل است که نقش سلبریتی ها در این دوره تنها برداشتن حجاب و جذب فالور و کسب اعتبار نبود؛ اینبار به روشنی در خون های ریخته شده کف خیابان سهم دارند و باید در دادگاه حاضر شوند. 🔸 و از این واضحتر اینکه؛ فتنه لمپن ها تمامی ندارد چون کم هزینه ترین حالت ممکن برای دشمن است؛ رویداد سازی برای تصویر سازی. ✅ خلاصه اگر فضای مجازی را رها کنید باز هم با خون های به ناحق ریخته شده مواجه خواهید بود. تصویر سازی مصداق عینی میخواهد؛ نباشد، میسازند. آتش می زنند و خون میریزند تا بگویند بی شماریم. دهها نفر کشتند تا بگویند آن یک نفر را شما کشتید. 💢 و اینهمه چرا؟ چون فهمیدند اگر در ذهن مردم پیروز شوند در واقع نیز پیروزند. این واقع سازی ها برای واقع نمایی در جنگ ذهنی است و تمام. ➖➖➖➖➖➖➖ https://eitaa.com/joinchat/1903165495C56be1717e3
پ یادداشت حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه؛ آقای سروش! چرا برای شهدای علم و دانش ننالیدی؟ حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه، خطاب به عبدالکریم سروش گفت: اگر در گفتار و نوشتار خود، صدق اخلاقی داری چرا برای شهدای علم و دانش دانشگاه که سرمایه‌های ملت بودند، ننالیدی؟ به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، چندی پیش عبدالکریم سروش، روشنفکر دینی ساکن در غرب طی یادداشتی خطاب به مراجع با نفرت‌پراکنی نسبت به نظام اسلامی و شرایط کنونی مراجع تقلید و علما را تشویق به ضدیت با نظام فراخواند. حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه رئیس شورای اندیشه‌ورز سازمان فرهنگی هنری و فرهنگسرای اندیشه و معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی طی یادداشتی به سخنان هتاکانه عبدالکریم سروش پاسخ داد که در ادامه مشروح یاداشت را می‌خوانید: بی‌ادب محروم گشت از لطف رب جناب عبدالکریم سروش بار دیگر قلم به نصیحت تفرقه‌­آمیز برداشتی و مراجع عظام و مشایخ حوزه علمیه را با ظاهری خیرخواهانه خطاب قرار دادی، اما با کمی دقت در متن نامه آشکار است که باز هم توصیه‌­های بزرگان به شما که «سخن بگو اما با ادب بگو» وقعی بر جانت ننهاد و همچون گذشته که به طعن و فحاشی و ناسزا به دانشگاهیان و حوزویان پرداختی، اینک نصیحت متبخترانه، کاذبانه و تفرقه انگیزت را نثار مراجع و شیوخ حوزه علمیه کردی. از خدا جوییم توفیق ادب‌ بی‌ادب محروم گشت از لطف رب بی‌ادب تنها نه خود را داشت بد‌ بلکه آتش در همه آفاق زد چرا؟چرا؟چرا؟ آیا واقعاً وفات مرحومه مهسا دغدغه شما و امثال شما خارج نشینان و قاتلان و اغتشاشگران و تخریب چیان اموال عمومی و خصوصی است؟ اگر در گفتار و نوشتار خود، صدق اخلاقی داری که بی شک نداری چرا برای قتل مرحومه میترا بیانیه ندادی؟ چرا برای ترور هزاران شهید به دست منافقان و کومله و سلطنت طلبها نقدی ننگاشتی؟ چرا برای شهدای علم و دانش دانشگاه که سرمایه‌های این ملت بودند، ننالیدی؟ چرا این همه قتل عام و مجروح سازی مردم مظلوم و بی گناه و تخریب اموال شخصی و عمومی آشوبگران را نادیده گرفتی؟ چرا این همه ظلم بر سیاهان واشنگتن که در آنجا سکنی گزیده ای، دردی در دلت برپا نمی سازد؟ و حاضر به ارشاد گشت خشن پلیس آمریکایی نیستی؟ ترس از لغو اقامت آمریکایی چرا ستم‌های بر کودکان و زنان مظلوم فلسطین و یمن را نمیبینی؟ نکند ارادت به مقتدایت، استکبار جهانی خون آشام که حتی اجازۀ رساندن دارو و درمان و غذا را به آن مظلومان نمی دهد، دستانت را چلاق و زبانت را گنگ ساخته و قلمت را شکسته و دهانت را دوخته است؟ معلوم است اگر بخواهی نقدی بر دولت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بنگاری، خلاف عهدنامه اقامت در آمریکاست که امضا کرده ای و اجازۀ یک دقیقه ماندن در آن کشور را نخواهی داشت و شاید این بیانیه‌های تفرقه آمیز هم برای استمرار مجوز اقامت شما باشد. وای بر کذب شما و همسنگرانتان که بر ملت شریف ایران آشکار است. ای کاش اخلاق به دوستان قدیم تو در انجمن حکمت و فلسفه اجازه میداد تا از خشونت گفتاری و رفتاری­ات نسبت به خانوادۀ اول و دوم ات لب به سخن گشایند تا خوانندگانت با شناخت شاکلۀ تو، مضمون و مدلول واقعی بیانیه‌های تو را بهتر دریابند. کسی به تو گوش نمی‌دهد اینک مراجع و بزرگان حوزۀ علمیه را به خروش دعوت می‌کنی و انتظار داری به ندای کاذبانه ات گوش فرا دهند؟ توکه منکر وحی رسول الله صلی الله علیه و آله شدی و در امامت و مهدویت تردید کردی و آموزه‌های قرآن الهی و سنت نبوی و علوی را عَرضیاتی خواندی که تاریخ آنها به سر رسیده است! اما به لطف خداوند متعال و مراجع تقلید این سرزمین اسلامی نه تنها به سخنان واهی تو گوش نمی‌دهند بلکه برای حفظ امنیت کشور هم بیانیه صادر کردند و همراه و همگام با رهبری معظم در مسیر خدمت به مردم دلاور استقامت می‌ورزند. بی شک، امروز هم روز امتحان شماست؛ آزمون حمایت سه دهه اخیر شما از منافقان جنایتکار و استکبار جهانی و تئوریزه کردن اسلام آمریکایی و داعشی، فرجام نامبارکی بر جای گذاشته و امید است در این آزمون به خود آیید و مسیر پیش روی خود را اصلاح کنید. از ایران تا واشنگتن محل امتحان شماست خداوند حکیم شما را در ایران آزمود و اینک در واشنگتن می آزماید. ای کاش شما هم از ابوحنیفه درس می‌گرفتی و بر ستمگران استکباری میشوریدی؛ اما نقاب ارشاد بر چهره نهاده‌ای و از ظالمان این سرزمین دفاع می‌کنی و از تفرقه جامعه ایرانی و جامعه روحانی دم میزنی، اما بدان که اگر جامعه ایرانی با جامعه روحانی همراه نبود، هزاران گروه جهادی در آبادانی کشور و هزاران هیأت مذهبی دلسوخته حسینی در مساجد و حسینیه‌ها شکل نمی‌گرفت و روحانیت، منتخب مردمی ریاست جمهوری نمی‌شد. حال تو با حدیث نفس از خود بپرس که چرا هیچگاه مردم ایران به کاندیداهای شما رأی نمی‌دهند؛ چون جامعه شبه روشنفکری سکولار از جامعه ایرانی فاصله گرفته است و به تعبیر دکتر شریعتی، دردهای آن‌ها
14.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 تهاجم فرهنگی و وی او دی ها 📌 خیلی شیک در قالب فیلم های شبکه های نمایش خانگی پیام خودشان را در ضمیر ناخودآگاه من و شما القا می کنند و متاسفانه مردم و مسئولین فرهنگی مملکت خواب هستند. کارگروه هنر،ادبیات مقاومت،رسانه پایداری 💠قرارگاه مردمی تشکلهای فرهنگی انقلابی اندیمشک