16.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کسی اندازه من به نظام بد و بیراه نگفته
دو سال پیش مست مست بودم و خوابیدم، شب یه خوابی دیدم ...
من از هیچ کس ترسی ندارم
@BisimchiMedia
⭕️ یکماه پیش، متخصصان #امنیت_سایبری هشدار میدادند زیر حملات شدید هستیم اینترنت بین الملل را بازنکنید، با روشهای بیخطری میتوان نیاز عموم به اینترنت بین الملل را تامین کرد
وزیر ارتباطات بجای توجه، به نصیحت کننده ها توهین کرد حالاکه مردم گرفتار شده اند، کجاست بیاید جواب مردم را بدهد؟
✍ از این ببعد هم منتظر حملات سایبری، قطعی نیازهای اولیه زندگی از جمله انرژی ها و ارتباطات باشید.
دیگر نباید مرگ بر آمریکا گفت!!
🔻جوادیحصار، فعال اصلاح طلب و رئیس ستاد پزشکیان در مشهد :
حالا که قرار است با آمریکا دوستی و تفاهم شود دیگر نباید مرگ بر آمریکا گفت
شعارهای مرگ بر آمریکا که چندین سال است سر میدهیم به دلیل دشمنی آمریکا با ملت ما بود و حالا که قرار است تفاهم و دوستی صورت بگیرد، باید جهت ما هم عوض شود و در گذشته ما مرگ بر شوروی هم میگفتیم ولی الان روسیه از دشمنان ما نیست.
🔹نگاه مردم به دشمنان تا حد زیادی تابع رویکرد حاکمیت است و در صورت حرکت به سمت دوستی با آمریکا، اکثریت جامعه نیز همراه خواهند شد. پایبندی دو طرف به تعهدات میتواند زمینهساز دوستی و همکاریهای بینالمللی باشد.
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️نظر حجتالاسلام سیدمسعود خامنهای در مورد شبیهترین شخص به رهبر شهید انقلاب
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
♻️ ما هیئت امام حسین سکولار نداریم.
🔹 این متن را بخوانید: eitaa.com/rasaee/9782
با پیگیری قوه قضائیه ۶.۵ میلیارد دلار ارز خارج شده صادراتی به داخل کشور برگشت.
یعنی بیشتر از ارز بلوکه شده در قطر!
نه اختیار هزینه اش با آمریکاست نه مجبوریم با آن فقط ذرت و کنجاله آمریکایی بخریم.
ظاهرا هنوز بیش از ۱۰۰میلیارد دلار فرار ارزی باقی مانده است.
تنگه ارز مثل تنگه هرمز!
🖋 سیدنظامالدین موسوی
🇮🇷تحلیل سیاسی و جنگ نرم
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴جبرائیلی: داری میری با امریکایی که رهبرت رو شهید کرده مذاکره کنی که ۲۴ میلیارد دلار پول آزاد کنم؟
‼️چرا با اینایی مذاکرهنمیکنی که ۱۳۰ میلیارد دلار از سال ۹۷ تا الان صادر کردند و ارزشو نیاوردن داخل کشور ؟؟
با پیگیری قوه قضائیه ۶.۵ میلیارد دلار ارز خارج شده صادراتی به داخل کشور برگشت.
یعنی بیشتر از ارز بلوکه شده در قطر!
نه اختیار هزینه اش با آمریکاست نه مجبوریم با آن فقط ذرت و کنجاله آمریکایی بخریم.
ظاهرا هنوز بیش از ۱۰۰میلیارد دلار فرار ارزی باقی مانده است.
تنگه ارز مثل تنگه هرمز!
🖋 سیدنظامالدین موسوی
🇮🇷تحلیل سیاسی و جنگ نرم
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 چه راههایی برای دریافت هزینه از تنگههرمز توسط برای ایران وجود دارد؟
#به_وقت_ایران
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺مجری صداوسیما رو آنتن زنده: بابا بهتون برنمیخوره به ملتتون میگه گرسنه؟! یعنی چی محصولات آمریکایی اگه خوب باشه میخریم؟! یکم بهتون بربخوره. هنوز ۴ ماه از شهادت رهبر نگذشته
#زمانه
ناتو مشارکت در جنایت علیه ایران را تایید کرد
دبیرکل ناتو: حدود ۵۰۰۰ هواپیمای آمریکایی در طول هفتههای جنگ از پایگاههای اروپایی به پرواز درآمدند.
🌐 #خبر_کوتاه_حنظله👇
𝙅𝙤𝙞𝙣↝ @khabarkoutah1