هدایت شده از زخم کاری(شعبه ایتا)
آن چه پیش از این میپوشیدید حجاب شرعی نبود، همآن طور که اکنون حجاب شرعی ندارید. خاصیت برداشتن آن لچک شل چه است؟ باز شدن قفل تفسیق فردی و جمعیتان...
+محمدمهدی فاطمیصدر.
محبالحیدر
بخدا اگه سوال کنن ازم
میگم عاشقم
اما خودم بهتر میدونم که نالایق ام
کدوم عاشقی؟!
من که همیشه برای تو آینهی دق ام.
وطن ما ایمان ما است. شریعتستیزها بیوطنند و هموطن ما نیستند...
-محمدمهدی فاطمی صدر.
راستها با اسم رمز مصلحت از شریعت عقب مینشیند و عرفی میشوند، چپها با اسم رمز عدالت، میانههای وسطباز صورتی؟ با اسم رمز اولویت...
-محمدمهدی فاطمی صدر.
متأسفانه در آن چه اين روزها در تفسير اعتدال بيان شده، چنين تعبيري از بعضي از اشخاص ديدم که گفتهاند: منظور از اعتدال يعني حد ميانه بين اراده شريعت و اراده عمومي! يعني اگر انسان خيلي دنبال دين برود، اين افراط است و اگر اصلا به دين کار نداشته باشد و دنبال حرف مردم و اراده مردم و رأي عمومي و اکثريت باشد، اين هم بيديني محض است. پس بايد راهي بين اراده شريعت و اراده عمومي را انتخاب کرد. اين همان است که قرآن ميفرمايد: «يُرِيدُونَ أَنْ يَتَّخِذُوا بَيْنَ ذَلِكَ سَبِيلا أُولَئِكَ هُمُ الْكَافِرُونَ حَقًّا»، اصلا کفر حقيقي همين است. در فرهنگ امروز، اسم اين کار التقاط است؛ بخشي از اين و بخشي از آن، اين اعتدال نيست. شما اسمش را اعتدال گذاشتهايد. بين حق و باطل، ميانهاي وجود ندارد؛ حق و باطل يا نقيضين هستند يا ضدين که لا ثالث لهما (سوم ندارد). يا اسلام حق است يا باطل است.
"آیت الله مصباح"
https://t.me/Arzoyman33/3021
دشمنی اینها با شریعت محمدی است
وگرنه چرا دلشان برای چارقد به سر های آلسعود نسوخت؟
اینها از اساس دشمنیشان با علی و آل علی و شیعیان علیست
وگرنه اسلام اموی و عثمانی به مذاقشان خوش میآید
بلاخره هرچه باشد اسلام اموی گاو شیرده است، نیست؟
آروم بگید، گریه کنید مادر ما بیگناه بود
آروم بگید، گریه کنید مادر ما پا به ماه بود...
یکی وسط روضه داد زد «ای حسین خسته شدم»
ای حسین درهم بخر، خسته و درمانده شدیم...
هدایت شده از محبالحیدر
107571_760.mp3
3.62M
اِلهى عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفآءُ وَ انْکَشَفَ الْغِطآءُ
بلا و مصائب ما بزرگ شده و بیچارگی ما بسی روشن و پرده از روی کار برداشته شد