eitaa logo
محب‌الحیدر
274 دنبال‌کننده
247 عکس
66 ویدیو
2 فایل
أنا و جَمیعُ مَن فوقَ التُرابِ فِداءُ تُرابِ نعلِِ أبي تُرابِ. -در آرزوی نجف. برای گریستن؛ @estemae -نشر/کپی واجب و حلال هرچند‌فوروارد‌بهتر‌‌است.
مشاهده در ایتا
دانلود
گفتی چیزی نگو... حسن هم دق میکنه میمیره زود..
__
گفت: زهرا! همسایه‌ها به مجلس خَتمت نیامدند خودم به‌جای همه شهر گریه میکنم...
از من گرفته ادعا حال دعا را
حس خجالت از گناهانم ندارم... گستاخی ام از ریشه خشکانده حیا را
حال عجیبی نیست حال چشم خشکم وقتی که قلبم گشته مثل سنگ خارا
از سرکشی هایم سرم بر سنگ خورده روی خطا هایم بکش خط عطا را..
لعن الله قاتلیک یا زهرا"س.
لعن الله قاتلیک یا زهرا"س.
لعن الله قاتلیک یا زهرا"س.
هدایت شده از زخم کاری(شعبه ایتا)
‏آن چه پیش از این می‌پوشیدید حجاب شرعی نبود، هم‌آن طور که اکنون حجاب شرعی ندارید. خاصیت برداشتن آن لچک شل چه است؟ باز شدن قفل تفسیق فردی و جمعی‌تان... +محمدمهدی فاطمی‌صدر.
از کوچه تا کرب‌وبلا دعوا سر علی بود!
محب‌الحیدر
بخدا اگه سوال کنن ازم میگم عاشقم اما خودم بهتر میدونم که نالایق ام کدوم عاشقی؟! من که همیشه برای تو آینه‌ی دق ام.
(حسرت نادعلی خوندن تو صحن نجف.)
هدایت شده از مَهجور
ریایِ دوست داشتنت را دوست دارم
الانوار القدسیه، ص 42-44
از بهر هر کسی حدی معین است ای بی‌حدود و حد، هو یا علی مدد
‏وطن ما ایمان ما است. شریعت‌ستیزها بی‌وطنند و هم‌وطن ما نیستند... -محمدمهدی فاطمی صدر.
دوریِ تو خسارت ما را زیاد کرد آقای امام حسین‌ع.
AUD-20220303-WA0019.mp3
8.65M
به خودم آمده دیدم نثار تو شدم
‏راست‌ها با اسم رمز مصلحت از شریعت عقب می‌نشیند و عرفی می‌شوند، چپ‌ها با اسم رمز عدالت، میانه‌های وسط‌باز صورتی؟ با اسم رمز اولویت... -محمدمهدی فاطمی صدر.
متأسفانه در آن چه اين روزها در تفسير اعتدال بيان شده، چنين تعبيري از بعضي از اشخاص ديدم که گفته‌اند: منظور از اعتدال يعني حد ميانه بين اراده شريعت و اراده عمومي! يعني اگر انسان خيلي دنبال دين برود، اين افراط است و اگر اصلا به دين کار نداشته باشد و دنبال حرف مردم و اراده مردم و رأي عمومي و اکثريت باشد، اين هم بي‌ديني محض است. پس بايد راهي بين اراده شريعت و اراده عمومي را انتخاب کرد. اين همان است که قرآن مي‌فرمايد: «يُرِيدُونَ أَنْ يَتَّخِذُوا بَيْنَ ذَلِكَ سَبِيلا أُولَئِكَ هُمُ الْكَافِرُونَ حَقًّا»، اصلا کفر حقيقي همين است. در فرهنگ امروز، اسم اين کار التقاط است؛ بخشي از اين و بخشي از آن، اين اعتدال نيست. شما اسمش را اعتدال گذاشته‌ايد. بين حق و باطل، ميانه‌اي وجود ندارد؛ حق و باطل يا نقيضين هستند يا ضدين که لا ثالث لهما (سوم ندارد). يا اسلام حق است يا باطل است. "آیت الله مصباح" https://t.me/Arzoyman33/3021
خار در چشم و استخوان در گلو، هم‌وطنی که از امت احمد"ص نیست.
«ما سر اسلام دعوا داریم.»