eitaa logo
مُهتَد
162 دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
2.2هزار ویدیو
5 فایل
"بسم رب زینب!" -و حقیقت این است؛ همه گرفتاری ها و حس های بد بخاطر دوری از خداست...! شروعمون: 02/8/28
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مُهتَد
یه‌سلامم‌بدیم‌خدمت‌آقاجانمون؛ اَلسَلام‌ُعَلَیك‌یاصاحِب‌اَلعَصروَالزَمان..(: 💚 السَّلامُ‌علیک‌یابقیَّةَ‌اللّٰہ یااباصالحَ‌المَهدی‌یاخلیفةَالرَّحمن ویاشریکَ‌القرآن ایُّهاالاِمامَ‌الاِنسُ‌والجّانّ‌سیِّدی ومَولایالاَمان‌الاَمان . . . 🌱 مُهتَد
بخاطر تمام جمعه‌هایی که چشم‌ انتظار ما بودی اما نااُمیدت کردیم، ما را ببخش... مهدی جان 💔
اوّلین‌ و مهـم‌ترین‌ چیـزی کـه‌ ما را از امام‌زمان دور می‌کند گناهِ ماست ! و مهم‌ترین‌ چیـزی‌ کـه‌ فــرج‌ حضـرت‌‌ را جلــو می‌انـدازد ترک‌گناه است ( : به‌قول‌استادرائفی‌پور: مشکـل‌خودِماییم. .
سه‌شهید‌در‌یک‌قاب:)🤍
خوش برگشتی شهید💔
ز عناوین جهان؛خادمی‌ات من را بس:)
هدایت شده از سدخارجی
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علی یارتون آقای کاسبی💔 @Sedkhareji ✔️
جهان یک خانه و خداوند صاحب آن است. ما خیره به در و دیوار خانه ایم، درحالیکه صالحین مشغول تماشای صاحب خانه اند. ، آیت‌الله حائری شیرازی ره :
ز قیل وقال جهان خسته‌ام تومیدانی دلم هوای شبِ جمعه ی حرم دارد...
مُهتَد
دنیاچقدرمنوعوضم‌کردیااباصالح💔 #محمدحسین‌پویانفر
من برنگشتم اما تو برگرد‌یا‌اباصالح..💔
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
27.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- برگردیم «چهارسال» قبل ؟ .. 💔 + آسید چرا تنها مون گذاشتی ؟‌ چرا فکر قلب های جوونه زده ما نبودی؟ حالا که پژمرده شدیم چی .. | @seyedebram |