″بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم
"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
درودبرابراهيم
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
نيكوكارانراچنينپاداشمیدهيم
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
درحقيقتاوازبندگانباايمانمابود
| @seyedebram |
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- چرا گریه میکنی اون فقط یک شعر :)))))))
| @seyedebram |
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- آره ایرانی؛
بترس که آمریکا دست رو مردا و زنامون بزاره ..
| @seyedebram |
27.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- برگردیم «چهارسال» قبل ؟ .. 💔
+ آسید چرا تنها مون گذاشتی ؟ چرا فکر قلب های جوونه زده ما نبودی؟ حالا که پژمرده شدیم چی ..
#فوررر
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- برگردیم «چهارسال» قبل ؟ .. 💔 + آسید چرا تنها مون گذاشتی ؟ چرا فکر قلب های جوونه زده ما نبودی؟
آره گریه کن ایرانی ، گریه کن و قدر بدون ..
میشود بیایی و ببویم عطر شیرین تو را ؟
یا ببینم در خواب رخ زیبای تو را ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- برگردیم «چهارسال» قبل ؟ .. 💔 + آسید چرا تنها مون گذاشتی ؟ چرا فکر قلب های جوونه زده ما نبودی؟
هر کی مرامی فور بزنه حمایت میکنم ها:)
اینو من نباید بگم .. 💔