eitaa logo
کانال محتوای تبلیغی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام الله علیها
2.9هزار دنبال‌کننده
6.8هزار عکس
1.9هزار ویدیو
2.7هزار فایل
*این کانال محتوای تبلیغ عمومی می باشد که توسط اساتید و مبلغان تولید شده و با توجه به مناسبت های تبلیغی بارگذاری می شود.* «کپی مطالب به همراه لینک» @mohtavayetablighJameaAlZahra «.« ارتباط با ادمین».» @admin_mobaleghan
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌷🍃🌷 🍃 🌷 دعاى روز دوشنبه‏ 🌷بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ 🌷الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي لَمْ يُشْهِدْ أَحَداً حِينَ فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ‏ وَ لاَ اتَّخَذَ مُعِيناً حِينَ بَرَأَ النَّسَمَاتِ‏ لَمْ يُشَارَكْ فِي الْإِلَهِيَّةِ وَ لَمْ يُظَاهَرْ فِي الْوَحْدَانِيَّةِ 🌷كَلَّتِ الْأَلْسُنُ عَنْ غَايَةِ صِفَتِهِ وَ الْعُقُولُ عَنْ كُنْهِ مَعْرِفَتِهِ ‏وَ تَوَاضَعَتِ الْجَبَابِرَةُ لِهَيْبَتِهِ وَ عَنَتِ الْوُجُوهُ لِخَشْيَتِهِ وَ انْقَادَ كُلُّ عَظِيمٍ لِعَظَمَتِهِ‏ 🌷فَلَكَ الْحَمْدُ مُتَوَاتِراً مُتَّسِقاً وَ مُتَوَالِياً مُسْتَوْسِقاً (مُسْتَوْثِقاً) وَ صَلَوَاتُهُ عَلَى رَسُولِهِ أَبَداً وَ سَلاَمُهُ دَائِماً سَرْمَداً 🌷اللَّهُمَّ اجْعَلْ أَوَّلَ يَوْمِي هَذَا صَلاَحاً وَ أَوْسَطَهُ فَلاَحاً وَ آخِرَهُ نَجَاحاً وَ أَعُوذُ بِكَ مِنْ يَوْمٍ أَوَّلُهُ فَزَعٌ وَ أَوْسَطُهُ جَزَعٌ وَ آخِرُهُ وَجَعٌ‏ 🌷اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْتَغْفِرُكَ لِكُلِّ نَذْرٍ نَذَرْتُهُ وَ كُلِّ وَعْدٍ وَعَدْتُهُ وَ كُلِّ عَهْدٍ عَاهَدْتُهُ ثُمَّ لَمْ أَفِ بِهِ‏ 🌷وَ أَسْأَلُكَ فِي مَظَالِمِ عِبَادِكَ عِنْدِي فَأَيُّمَا عَبْدٍ مِنْ عَبِيدِكَ أَوْ أَمَةٍ مِنْ إِمَائِكَ‏ كَانَتْ لَهُ قِبَلِي مَظْلِمَةٌ ظَلَمْتُهَا إِيَّاهُ فِي نَفْسِهِ أَوْ فِي عِرْضِهِ‏ أَوْ فِي مَالِهِ أَوْ فِي أَهْلِهِ وَ وَلَدِهِ أَوْ غِيبَةٌ اغْتَبْتُهُ بِهَا أَوْ تَحَامُلٌ عَلَيْهِ بِمَيْلٍ أَوْ هَوًى أَوْ أَنَفَةٍ أَوْ حَمِيَّةٍ أَوْ رِيَاءٍ أَوْ عَصَبِيَّةٍ غَائِباً كَانَ أَوْ شَاهِداً وَ حَيّاً كَانَ أَوْ مَيِّتاً فَقَصُرَتْ يَدِي وَ ضَاقَ وُسْعِي عَنْ رَدِّهَا إِلَيْهِ‏ وَ التَّحَلُّلِ مِنْهُ‏ فَأَسْأَلُكَ يَا مَنْ يَمْلِكُ الْحَاجَاتِ وَ هِيَ مُسْتَجِيبَةٌ لِمَشِيَّتِهِ وَ مُسْرِعَةٌ إِلَى إِرَادَتِهِ‏ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تُرْضِيَهُ عَنِّي بِمَا (بِمَ) شِئْتَ وَ تَهَبَ لِي مِنْ عِنْدِكَ رَحْمَةً إِنَّهُ لاَ تَنْقُصُكَ الْمَغْفِرَةُ وَ لاَ تَضُرُّكَ الْمَوْهِبَةُ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ‏ 🌷 اللَّهُمَّ أَوْلِنِي فِي كُلِّ يَوْمِ إِثْنَيْنِ نِعْمَتَيْنِ مِنْكَ ثِنْتَيْنِ سَعَادَةً فِي أَوَّلِهِ بِطَاعَتِكَ‏ وَ نِعْمَةً فِي آخِرِهِ بِمَغْفِرَتِكَ يَا مَنْ هُوَ الْإِلَهُ وَ لاَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ سِوَاهُ. 🦋🍃🦋 https://eitaa.com/mohtavayetablighJameaAlZahra
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
۲۲ ※ و أسئلهُ أن یُبَلّغنی المقامَ المَحمود لکم عندالله. | ✘ بعضی از انسانها حتی شیعیان به دلیل داشتن بعضی موانع در نفس خویش، هرگز نمی توانند به مقام شفاعت نزدیک شوند. ✘ موانع رسیدن به مقام شفع ؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
7⃣ کتاب «ماه رجب ماه یگانه شدن با خدا» ❤️ادامه سخن حضرت حق اين است: ❤️«وَ مُطيعُ مَنْ اطاعَني»؛ الله اكبر! خيلی عجيب است، خداوند می فرمايد: در اين ماه بدانيد كه من اطاعت می كنم از كسی كه از من پيروی كند. ببينيد مشكل چقدر عجيب حل می شود. ❤️ مگر ما گاهی نمی خواهيم از شرّ يك مشكل يا از يك فساد اخلاقی و از وسوسه های آزاردهنده، راحت شويم؟ ❤️می فرمايد: اين ماه آن زمانی است كه اگر ياد مرا در قلبت زنده كنی و از من اطاعت كنی، آن وقت هر چه بخواهی، من از تو اطاعت می كنم و هر چه بخواهی به تو می دهم. ❤️يعنی از دريچه رجبی شدن، می شود حوائجی را كه خداوند حاضر و مايل است به ما بدهد، به ما بدهد. ❤️يعنی بنده رجبی، بنده ای است كه می تواند كاری كند كه حكم خدا با حكم خود آن بنده متّحد شود. 🔸🔸استاد طاهر زاده   ادامه👇 🍂🍃🍂🍃🍂 https://eitaa.com/mohtavayetablighJameaAlZahra 🍃🍂🍃🍂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
8⃣ ادامه کتابخوانی 👆👇 🍁خداوند سخت عاشق بنده خودش است و به دنبال آن است كه بنده اش از او چيزی بخواهد تا درخواست آن بنده را اجابت كند. 🍁حالا در ماه رجب اين محبّت و عشق به بند گانش به اوج خود می رسد 🍁و لذا خودش در دهان بنده اش می گذارد كه من مطيع كسی هستم كه از من اطاعت كند، 🍁پس بنده عزيز من! يك قدم در راه بندگی من بردار، و بعد شروع كن از من چيز خواستن، من مطيع درخواست های تو هستم. 🍁اين سفره به صورت خاصّ آن در ماه رجب گسترده شده است و لذا بايد هنر استفاده كردنش را به دست آورد.   🔸🔸استاد طاهر زاده   ادامه👇 🍂🍃🍂🍃🍂 https://eitaa.com/mohtavayetablighJameaAlZahra 🍃🍂🍃🍂  
9⃣ ادامه کتابخوانی 👆👇 🌺در همين جا يادتان بياوريم كه در روايت هست: «در روز قيامت در موقف محشر، يعنی در آن تنهايی محض، ندا می آيد: «اينَ الرَّجَبِيون»؛ 🌺يعنی كجايند كسانی كه در ماه رجب، با خدای خود انس خاص گرفتند و نگذاشتند ماه رجب به راحتی از دستشان برود؟ 🌺پس معلوم است كه با اعمال ماه رجب برای انسان يك نوع شخصيت خاص پديد می آيد، يعنی رجبی شدن يك نوع وجود تكوينی و يك هويت خاص برای انسان به وجود می آورد كه در عالم قيامت كه حقايق ظاهر می شود، اين شخصيت خاص آن ها ظاهر می گردد. 🌺رجبی شدن، چيز ساده اعتباری مثل اسم گذاری روی افراد نيست كه بدون رابطه با حقيقت افراد باشد. 🌺در عظمت ماه رجب، رسول خدا (ص) می فرمايند: ماه رجب؛ ماه عظيم خدا است كه هيچ ماهی از نظر حرمت و فضل در نزد خدا همطراز آن نيست. 🌺حتّی در زمان جاهليت ماه رجب را محترم می شمردند، و اسلام عظمت آن را مورد تأكيد قرار داد. بعد فرمودند : انَّ رَجَبَ شَهرُ «الله» و شعبانُ «شهري» و رمضانُ «شهر امَّتي» ، يعنی رجب ماه خدا است و شعبان ماه من است و رمضان ماه امت من است.  🔸🔸استاد طاهر زاده   ادامه👇 🍂🍃🍂🍃🍂 https://eitaa.com/mohtavayetablighJameaAlZahra 🍃🍂🍃🍂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ زیارت جامعه و فرهنگ سازی ظهور 🔔 زیارت جامعه کبیره که می توان آن را آموزنده ترین متن زیارتی تشیع دانست، به مثابه یک آموزش عبادی و سیاسی بوده که در آن لزوم زمینه سازی برای ظهور به صورت ویژه مورد تأکید قرار گرفته است و از مفاهیمی عمیق همچون آماده سازی خویش و جامعه سخن به میان آمده است. 🔹 یکی از مفاهیم آیینی در تشیع، آموزه «زیارت» است که نقش بنیادینی در تشیع داشته و جوهره پررنگی را در قاموس واژگان تشیع پدیدار کرده است و بخش مهمی از جنبه مناسکی دین را به خود اختصاص داده است. ☝️ هر چند زیارت یک عمل عرفی بوده و سابقه ای دیرینه در مکاتب و آیین های جمعی بشری داشته و نمی توان آن را یک موضوع کاملاً تأسیسی از سوی تشیع دانست؛ با این حال برجسته شدن نقش ائمه و محوری شدن مسئله «الگو» برای تأسی و اقتدا به آنان، به این مقوله عرفی و سنتی در تشیع، اهمیتی دوچندان و مضاعف داده است؛ تا جایی که زیارت به مثابه یک «فرهنگ» دارای ریز اجزاء فراوانی همانند حرم، زائر، مزار، زیارت نامه، وداع و... گشته است. ◀️ در این میان زیارت نامه به عنوان متن الهام بخشی که تأثیری مستقیم بر اندیشه زائران دارد به خاطر کارکرد ویژه آن، از سوی معصومین مورد اهتمام جدی صورت گرفته، تا جایی که متن و ادبیات بسیاری از زیارت نامه ها از ناحیه معصومین صادر شده است؛ از جمله زیارت جامعه کبیره که از سوی امام هادی علیه السلام در اختیار شیعیان قرار گرفته است. 🖇ادامه مطلب در: 🌐 https://btid.org/fa/news/277272 📎 📎 📎 📎
💠 صلوات بر امام هادی علیه‌السّلام اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ عَلِيِّ بْنِ مُحَمَّدٍ وَصِيِّ الْأَوْصِياءِ، وَ إِمامِ الْأَتْقِياءِ، وَخَلَفِ أَئِمَّةِ الدِّينِ، وَالْحُجَّةِ عَلَى الْخَلائِقِ أَجْمَعِينَ. اللّٰهُمَّ كَما جَعَلْتَهُ نُوراً يَسْتَضِيءُ بِهِ الْمُؤْمِنُونَ فَبَشَّرَ بِالْجَزِيلِ مِنْ ثَوابِكَ، وَأَنْذَرَ بِالْأَلِيمِ مِنْ عِقابِكَ، وَحَذَّرَ بَأْسَكَ، وَذَكَّرَ بِآياتِكَ، وَأَحَلَّ حَلالَكَ، وَحَرَّمَ حَرامَكَ، وَبَيَّنَ شَرائِعَكَ وَفَرائِضَكَ، وَحَضَّ عَلَىٰ عِبادَتِكَ، وَأَمَرَ بِطاعَتِكَ، وَنَهىٰ عَنْ مَعْصِيَتِكَ، فَصَلِّ عَلَيْهِ أَفْضَلَ مَا صَلَّيْتَ عَلَىٰ أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيائِكَ وَذُرِّيَّةِ أَنْبِيائِكَ يَا إِلٰهَ الْعالَمِينَ
☑️ دین قویم الهی امام هادی در فرازهایی از زیارت غدیریه ولایت امیرمؤمنان را دین محکم الهی توصیف کرده و فرمودند: «السَّلامُ عَلَيْكَ يَا دِينَ اللَهِ الْقَوِيمَ وَ صِرَاطَهُ الْمُسْتَقِيمَ ... أَشْهَدُ أَنَّكَ أَمِيرُ الْمُؤْمِنِينَ الْحَقُّ الَّذِي نَطَقَ بِوِلايَتِكَ التَّنْزِيلُ وَ أَخَذَ لَكَ الْعَهْدَ عَلَى الْأُمَّةِ بِذَلِكَ الرَّسُولُ ... أَشْهَدُ يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ أَنَّ الشَّاكَّ فِيكَ مَا آمَنَ بِالرَّسُولِ الْأَمِينِ وَ أَنَّ الْعَادِلَ بِكَ غَيْرَكَ عَانِدٌ عَنِ الدِّينِ الْقَوِيمِ الَّذِي ارْتَضَاهُ لَنَا رَبُّ الْعَالَمِينَ وَ أَكْمَلَهُ بِوِلايَتِكَ يَوْمَ الْغَدِيرِ»؛ سلام برشما ای دین محکم خدا و راه مستقیمش... شهادت میدهم که شمایید امیرمؤمنان؛ آن حقی که قرآن به ولایتتان گویا شد شهادت میدهم ای امیرمؤمنان که شک‌کننده دربارۀ شما به رسول امین ایمان نیاورده و اینکه روی‌گرداننده از ولایت شمابه ولایت غیر، معاندانه روی‌گردان از دین است، دین محکمی که پروردگار جهانیان برای ما پسندید و آن را روز غدیر به ولایت شما کامل نمود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ا❁﷽❁ا ▪️«..وَ قُلْ رَبِّ زِدْني عِلماً» (سوره طه آیه ۱۱۴) 🏴حضرت امام علی بن محمد الهادی النقی (عليه الصلوة والسلام) فرمودند: ▪️أرْجَحُ مِنَ الْعِلمِ حامِلُه (١) برتر و بهتر از خود علم، حمل کننده علم است ✍مطابق احادیث، رأس علم، معرفت به خداوند عزوجل است بحق معرفتش؛«ما رأس العلم یا رسول الله؟ قال معرفة الله حق معرفته» ٢؛ که با معرفت به ذوات مقدسه ی اسماء حسنای الهی حاصل می گردد «نحن الاسماء الحسنی»۳؛ یعنی به میزان معرفة الإمام، معرفة الله عزوجل حاصل شده است: «معرفتی بالنورانیه معرفة الله عزوجل و معرفة الله عزوجل معرفتی بالنورانیه»۴؛ لذا حامل علم نورانی معرفة الإمام، یعنی بنده ای که حمل امر صعب مُستصب ولایت به او تفضل شده باشد، حامل رأس العلم است. فلذا بندگان همواره امر شده اند به تفقه، تعقل و درایت در آيات حضرت قرآن و روایات «علیکم بالدرایات لا بالروایات» (۵)؛ و کلام حضرت هادی الائمه علیه السلام نیز مؤيدی بر همین مطلب است. 📓(۱)عوالم العلوم ج۲۳ ص۲۸۹ (‌۲)التوحید‌ ص۲۸۴ (۳) البرهان فی تفسیر القرآن ج۳ ص۶۷۸ (۴)الزام الناصب ج۱ ص۳۶ (۵) بحارالانوار ج۲ ص۱۶۰
▫️▪️▫️▪️ ▪️ «شرح حدیث شریف کساء» 📜 قسمت دوازدهم ⚪️🍃 فَلَمَّا اکتَمَلْنا جَمیعاً تَحْتَ الْکساَّءِ اَخَذَ اَبی رَسُولُ اللَّهِ بِطَرَفَی الْکساَّءِ وَاَوْمَئَ بِیدِهِ الْیمْنی اِلَی السَّماَّءِ وَقالَ اَللّهُمَّ اِنَّ هؤُلاَّءِ اَهْلُ بَیتی وَخاَّصَّتی وَحاَّمَّتی لَحْمُهُمْ لَحْمی وَدَمُهُمْ دَمی یؤْلِمُنی ما یؤْلِمُهُمْ وَیحْزُنُنی ما یحْزُنُهُمْ اَنَا حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَهُمْ وَسِلْمٌ لِمَنْ سالَمَهُمْ وَعَدُوُّ لِمَنْ عاداهُمْ وَمُحِبُّ لِمَنْ اَحَبَّهُمْ اِنَّهُمْ مِنّی وَ اَنَا مِنْهُمْ، فَاجْعَلْ صَلَواتِک وَبَرَکاتِک وَرَحْمَتَک وَغُفْرانَک وَرِضْوانَک عَلَی وَعَلَیهِمْ وَاَذْهِبْ عَنْهُمُ الرِّجْسَ وَطَهِّرْهُمْ تَطْهیراً ✍ در این فراز شریف اشاره به کلام پیغمبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) شده است، با این مضمون که  خدایا اینانند خاندان من و خواص ونزدیکانم، گوشتشان گوشت من و خونشان خون من است، می آزارد مرا هرچه ایشان را بیازارد وبه اندوه می اندازد مراهرچه ایشان را به اندوه در آورد، من در جنگم با هر که با ایشان بجنگد و در صلحم با هر که با ایشان درصلح است، ودشمنم باهرکس که با ایشان دشمنی کند و دوستم با هر کس که ایشان را دوست دارد، « اِنَّهُمْ مِنّی وَاَ نَا مِنْهُمْ »؛ اینان از منند و من از ایشانم و این عبارت اشاره به وحدت نورانی اهل بیت (علیهم السلام) دارد؛ چنانچه در روایات دیگر آمده است؛ مانند آنکه: 🔰 در خطبه نورانیت مولا امیرالمومنین علی (علیه السلام) به صراحت بیان شده است: ⚜ «اَولُّنا محمّد و اوسَطُنا محمّد و آخِرنا محمّد» 📗 بحار الانوار، ج۲۶، صص۱ تا ۷ ✅ همچنین امام محمد بن علی الباقر(علیه السلام) در حدیث عظیم الشأن مشهور به «خیط الاصفر» به اصحابشان فرمودند:  ⚜«کلّنا واحدٌ من نورٍ واحد و روحُنا من امر الله، اَولُّنا محمّد و اوسَطُنا محمّد و آخِرنا محمّد و کلّنا محمّد» ➖ ما همگی از نور واحد هستیم و روح ما از امر خداوند است، اول ما محمد است (منظور حضرت رسول الله علیه السلام)، وسط ما محمد است (منظور حضرت باقرالعلوم علیه السلام)، آخر ما محمد (منظور حضرت مهدی علیه السلام) است. 📔 بحارالانوار، ج۴۶، صص۸ تا ۱۸ 📔 الزام الناصب فی اثبات حجة الغایب، ج۱، صص ۴۱ تا ۵۲ 🔹 یا آنکه در فرازی از زیارت جامعه کبیره آمده است: ⚜«أشْهَدُ أَنَّ هذَا سابِقٌ لَكُمْ فيما مَضى وَ جارٍ لَكُمْ فيما بَقِىَ ، وَ أنّ أرْواحَكُمْ وَ نُورَكُمْ وَ طينَتَكُمْ واحِدَةٌ ، طابَتْ وَ طَهُرَتْ بَعْضُها مِنْ بَعضٍ»؛  ➖گواهى مى دهم كه اين مقام و منزلت ، براى شما در گذشته بوده است و در آينده نيز جريان دارد و بى گمان ، ارواحتان و نورتان و سرشتِ شما ، يكى است. همگى پاك و پاكيزه است و برخى از برخى ديگر است. 📗 من ‏لا يحضره‏ الفقيه، ج ۲، ص ۶۱۳ ➖➖➖➖➖➖➖ 🔰 مسانید حدیث شریف کساء 📑 تفسیر فرات الکوفی 🖋 ابو القاسم، فرات بن ابراهيم بن فرات كوفى از شخصيت ‏هاى دوران غيبت صغرى مى ‏باشد.  وى از راويان حديث به شمار مى ‏آيد و روايات فراوانى از مشايخ بزرگ شيعه روايت كرده و از معاصران ثقة الاسلام كلينى است. علامه مجلسی و صاحب ریاض العلما او و کتاب تفسیریش را توثیق کرده اند. 🔹 حدَّثَنِي عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عُمَرَ الزُّهْرِيُّ مُعَنْعَناً عَنْ أَبِي جَعْفَرعلیه السلام: «وَ لَكِنَّ اللَّهَ أَنْزَلَ فِي كِتَابِهِ إِنَّما يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنْكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَ يُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيراً فَكَانَ عَلِيُّ [بْنُ أَبِي طَالِبٍ‏] وَ الْحَسَنُ وَ الْحُسَيْنُ وَ فَاطِمَةُ [عَلَيْهِمْ السَّلَامُ وَ التَّحِيَّةُ وَ الْإِكْرَامُ‏] تَأْوِيلَ هَذِهِ الْآيَةِ فَأَخَذَ رَسُولُ اللَّهِ صلوات الله علیه وآله بِيَدِ عَلِيٍّ علیه السلام وَ فَاطِمَةَ علیهاالسلام وَ الْحَسَنِ علیه السلام وَ الْحُسَيْن‏ علیه السلام فَأَدْخَلَهُمْ تَحْتَ الْكِسَاءِ فِي بَيْتِ أُمِّ سَلَمَةَ فَقَالَ اللَّهُمَّ إِنَّ لِكُلِّ نَبِيٍّ ثَقَلًا وَ أَهْلًا فَهَؤُلَاءِ ثَقَلِي وَ أَهْلِي فَقَالَتْ أُمُّ سَلَمَةَ أَ لَسْتُ مِنْ أَهْلِكَ فَقَالَ إِنَّكِ إِلَى [عَلَى‏] خَيْرٍ وَ لَكِنَّ هَؤُلَاءِ ثَقَلِي وَ أَهْلِي فَمَا قُبِضَ رَسُولُ اللَّهِ صلوات الله علیه وآله كَانَ عَلِيٌّ علیه السلام أَوْلَى النَّاسِ بِهَا لِكِبَرِهِ وَ لَمَّا بَلَغَ فِيهِ رَسُولُ اللَّهِ ص‏لوات الله علیه وآله وَ أَقَامَهُ وَ أَخَذَهُ بِيَدِهِ» 📔 تفسير فرات الكوفي، ص ۱۱۱ ✍ علاوه بر آنچه اشاره شد ، در این کتاب، روایات بسیار با سلسله روات مختلف، در خصوص وقایع حدیث کساء نقل شده است که از آنجمله در صفحات ۳۳۲ _ ۳۳۷ و صفحه ۸۷ این کتاب نیز  روایاتی در این خصوص آمده است. ▪️۵۶ ▫️▪️▫️▪️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا