eitaa logo
آیت الله مجتهدی ( تهرانی) ره
3.3هزار دنبال‌کننده
5هزار عکس
5.2هزار ویدیو
56 فایل
کپی مطالب کانال ممنوع🛇 👈 زندگیتان را با سخنان ناب آیت الله مجتهدی (ره) خدایی کنید. 🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂 @mojtahedie71 -
مشاهده در ایتا
دانلود
🌺🌺🌺 امروز مهمان رسول مهربانی حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم هستیم و نیات و کارهای خیر امروزمان را به پیشگاه ایشان هدیه می کنیم. ✅ زیارت روز شنبه مخصوص حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم: أَشهَدُ أَنْ لا إِلهَ إِلاّ الله وَحْدَهُ لاشَرِيكَ لَهُ، وَأَشْهَدُ أَنَّكَ رَسُولُهُ، وَأَنَّكَ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ، وَأَشْهَدُ أَنَّكَ قَدْ بَلَّغْتَ رِسالاتِ رَبِّكَ، وَنَصَحْتَ لاُمَّتِكَ وَجاهَدْتَ فِي سَبِيلِ الله بِالحِكْمَةِ وَالمَوْعِظَةِ الحَسَنَةِ، وَأَدَّيْتَ الَّذِي عَلَيْكَ مِنَ الحَقِّ، وَأَنَّكَ قَدْ رَؤُفْتَ بِالمُؤْمِنِينَ، وَغَلَظْتَ عَلى الكافِرِينَ، وَعَبَدْتَ الله مُخْلِصا حَتَّى أَتاكَ اليَقِينُ، فَبَلَغ الله بِكَ أَشرَفَ مَحَلِّ المُكَرَّمِينَ. الحَمْدُ للهِ الَّذِي اسْتَنْقَذَنا بِكَ مِنَ الشِّرْكِ وَالضَّلالِ. اللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِهِ، وَاجْعَلْ صَلَواتِكَ وَصَلَواتِ مَلائِكَتِكَ، وَأَنْبيائِكَ وَالمُرْسَلِينَ وَعِبادِكَ الصَّالِحِينَ، وَأَهْلِ السَّماواتِ وَالاَرَضِينَ، وَمَنْ سَبَّحَ لَكَ يارَبِّ العالَمِينَ منَ الأولينَ وَالآخِرِينَ، عَلى مُحَمَّدٍ عَبْدِك وَرَسُولِكَ، وَنَبِيِّكَ وَأَمِينِكَ وَنَجِيبِكَ وَحَبِيبِكَ، وَصَفِيِّكَ وَصَفْوَتِكَ، وَخاصَّتِكَ وَخالِصَتِكَ، وَخِيَرَتِكَ مِنْ خَلْقِكَ، وأَعْطِهِ الفَضْلَ وَالفَضِيلَةَ وَالوَسِيلَةَ وَالدَّرَجَةَ الرَّفِيعَةَ، وَابْعَثْهُ مَقاما مَحْمُوداً يَغْبِطُهُ بِهِ الأَوَّلُونَ وَالآخرونَ. اللّهمَّ إِنَّكَ قُلتَ: وَلَوْ أَنَّهُمْ إِذْ ظَلَمُوا أَنَفُسَهُمْ جاؤُكَ فَاسْتَغْفَرُوا الله وَاسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ لَوَجَدُوا الله تَوَّاباً رَحِيماً، إِلهي فَقَدْ أَتَيْتُ نَبِيَّكَ مُسْتَغْفِراً تائِباً مِنْ ذُنُوبِي، فَصَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِهِ وَاغْفِرْها لِي، ياسَيِّدَنا أَتَوَجَّهُ بِكَ وَبأَهْلِ بَيْتِكَ إِلى الله تَعالى رَبِّكَ وَرَبِّي لِيَغْفِرَ لِي سپس سه مرتبه بگو إِنَّا للهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ سپس بگو: اُصِبْنا بِكَ ياحَبِيبَ قُلُوبِنا، فَما أعْظَمَ المُصِيبَةَ بِكَ حَيْثُ انْقَطَعَ عَنَّا الوَحْيُ، وَحَيْثُ فَقَدْناكَ، فإِنَّا للهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ. ياسَيِّدَنا يارَسُولَ اللهِ، صَلَواتُ الله عَلَيْكَ وَعَلى آلِ بَيْتِكَ الطَّاهِرينَ ، هذا يَومُ السَّبْتِ وَهُوَ يَوْمُكَ، وَأَنا فِيهِ ضَيْفُكَ وَجارُكَ، فَأَضِفْنِي وَأَجِرْنِي فَإِنَّكَ كَرِيمٌ تُحِبُّ الضِّيافَةَ، وَمأْمُورٌ بِالاِجارَةِ، فَأَضِفْنِي وَأَحْسِنْ ضِيافَتِي، وَأَجِرْنا وَأَحْسِنْ إِجارَتَنا، بِمَنْزِلَةِ الله عِنْدَك وَعِنْدَ آلِ بَيْتِكَ، وَبِمَنْزِلَتِهِمْ عِنْدَهُ وَبِما اسْتَوْدَعَكُمْ مِنْ عِلْمِهِ، فَإِنَّه أَكْرَمُ الاَكْرَمِينَ ⭐️ اللهم عجل لولیک الفرج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☘️ قنوت امام جواد سلام الله عليه : بار خدایا، دوستانت را بر دشمنان ستمگرت پیروز گردان، همانان که اموال تو را در میان خود دست به دست چرخاندند و بندگانت را به بردگی گرفتند و جهان سرزمین تو را، بار خدایا، در کری و کوری و تاریکی شدید رها کردند، چشمانشان باز است و دلهایشان کور . و برای آنان، بار خدایا، بر تو حجّتی نمانده است؛ بار خدایا، تو آنان را از عذاب خود برحذر داشتی و کیفرت را برایشان روشن ساختی و به فرمانبرداران، وعده احسانت را دادی و پیشاپیش به آنان هشدار دادی، پس طایفه ای ایمان آوردند ـ بار خدایا، کسانی را که ایمان آوردند در برابر دشمن خود و دشمن دوستانت تأیید فرما تا پیروز گردند، و دعوتگر به سوی حق شوند، و پیرو امام منتظری باشند که به عدالت قیام می‌کند. @pedaremehraban_salam سَلامٌ عليٰ آلِ يٰس ... پدرمهربانم، سلام ... 💢اللّهُمَّ عَجِّل فَرجَ مُنتَِقمِ الزَّهرٰاء سَلٰامُ اللهِ عَلَیهما... (مُهَجَ الدَّعوات/ صفحه ۶۰)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺🌺🌺 تهلیلات دهه اول ذی الحجه نقل است که امیرالمؤمنین علیه السلام در هر روز از دهه اوّل ذی الحجّۀ، این تهلیلات را می گفته است: «لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ عَدَدَ اللَّيَالِي وَ الدُّهُورِ، لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ عَدَدَ أَمْوَاجِ الْبُحُورِ، لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَ رَحْمَتُهُ خَيْرٌ مِمَّا يَجْمَعُونَ، لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ عَدَدَ الشَّوْكِ وَ الشَّجَرِ، لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ عَدَدَ الشَّعْرِ وَ الْوَبَرِ، لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ عَدَدَ الْحَجَرِ وَ الْمَدَرِ، لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ عَدَدَ لَمْحِ الْعُيُونِ، لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ فِي اللَّيْلِ إِذا عَسْعَسَ وَ فِي الصُّبْحِ إِذا تَنَفَّسَ، لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ عَدَدَ الرِّيَاحِ فِي الْبَرَارِي وَ الصُّخُورِ، لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ مِنَ الْيَوْمِ إِلَى يَوْمِ يُنْفَخُ فِي الصُّورِ». راوی می گوید: امیرالمؤمنین علیه السلام فرمود: هرکس این تهلیلات را در هر روز از دهه ذی الحجّۀ، 10 بار بگوید، خداوند به ازای هر یک از این تهلیل ها، در بهشت درجه ای از درّ و یاقوت به وی اعطا می کند، که فاصله بین هر درجه، مسیر پیمودن یک سواره تیزرو در مدّت صد سال است. در هر درجه شهری قرار دارد، و در هر شهر، قصری از گوهر متّصل بی گسست وجود دارد. در هر یک از این شهرها، مناطق مختلف، دژها، خانه ها، اتاق ها، فرش ها، زوج ها، تخت ها و حور العین، پشتی ها، فرش های گسترده، سفره های گسترده، خدمت کاران، رودها، درختان، زینت آلات و جامه هایی وجود دارد که کسی نمی تواند آن ها را وصف نماید. هنگامی که گوینده این تهلیلات از قبر خود بیرون می آید، هر موی او چون نور می درخشد، و هفتاد هزار فرشته به استقبال او آمده، در مقابل و دو سمت راست و چپ او حرکت می کنند تا وی را به درب بهشت برسانند. وقتی وی وارد بهشت می شود، این فرشتگان در جلوی او قرار می گیرند تا آن که وی را به شهری برسانند که ظاهر آن از یاقوت قرمز، و باطن آن از زبرجد سبز است. در آن شهر انواع مختلفی از آن چه خداوند در بهشت خلق کرده است، وجود دارد. وقتی به آن شهر رسید، فرشتگان می گویند: ای ولیّ خدا، آیا می دانی که این شهر چیست؟ می گوید: خیر. پس می پرسد: شما چه کسانی هستید؟ پاسخ می دهند: ما فرشتگانی هستیم که در دنیا آن روز که تهلیل می گفتی، شاهد تو بودیم. این شهر و آن چه در آن است، به تو تعلّق دارد. تو را بشارت می دهیم به پاداشی بالاتر از این، تا آنچه خداوند در خانه خود، در دارالسلام، در جوار خویش مهیّا نموده و دائمی است، ببینی. مرحوم علامه مجلسی در «زادالمعاد» در مورد این تهلیلات می نویسد: از بعضی از روایات مستفاد می شود که به یک مرتبه نیز اکتفا می توان کرد. (زادالمعاد، ص246) ✅ «اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺🌺🌺 دعای حضرت عیسی علیه السلام برای دهه اول ذی الحجّه حضرت باقر علیه السلام فرمود: خداوند متعال به حضرت عیسی علیه السلام پنج دعا هدیه داد. جناب جبرئیل علیه السلام این دعاها را در دهه اول ذی الحجّه برای او آورد و گفت: ای عیسی، این پنج دعا را بخوان، زیرا در دهه ذی الحجّه، هیچ عبادتی نزد خداوند محبوب تر از این دعاها نمی باشد. آن دعاها عبارتند از: دعای اوّل: «أَشْهَدُ أَنْ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ، وَحْدَهُ لا شَرِيكَ لَهُ، لَهُ الْمُلْكُ وَ لَهُ الْحَمْدُ بِيَدِهِ الْخَيْرُ، وَ هُوَ عَلَى كُلِّ شَيْ‏ءٍ قَدِيرٌ». دعای دوم: «أَشْهَدُ أَنْ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ، وَحْدَهُ لا شَرِيكَ لَهُ أَحَداً صَمَداً، لَمْ يَتَّخِذْ صَاحِبَةً وَ لا وَلَداً». دعای سوم: «أَشْهَدُ أَنْ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ، وَحْدَهُ لا شَرِيكَ لَهُ أَحَداً صَمَداً، لَمْ يَلِدْ وَ لَمْ يُولَدْ، وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُوا أَحَدٌ». دعای چهارم: «أَشْهَدُ أَنْ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ وَحْدَهُ لا شَرِيكَ لَهُ، لَهُ الْمُلْكُ وَ لَهُ الْحَمْدُ، يُحْيِي وَ يُمِيتُ وَ هُوَ حَيٌّ لا يَمُوتُ، بِيَدِهِ الْخَيْرُ، وَ هُوَ عَلَى كُلِّ شَيْ‏ءٍ قَدِيرٌ». دعای پنجم: «حَسْبِيَ اللَّهُ وَ كَفَى، سَمِعَ اللَّهُ لِمَنْ دَعَا، لَيْسَ وَرَاءَ اللَّهِ مُنْتَهَى، أَشْهَدُ لِلَّهِ بِمَا دَعَا، وَ أَنَّهُ بَرِي‏ءٌ مِمَّنْ تَبَرَّأَ، وَ أَنَّ لِلَّهِ الْآخِرَةَ وَ الْأُولَى». حواریّون به حضرت عیسی علیه السلام عرض کردند: ای روح الله، پاداش کسی که این کلمات را بگوید، چیست؟ فرمود: کسی که دعای اوّل را صد بار بخواند، برای اهل زمین عملی برتر از این عمل در آن روز نمی باشد، و در قیامت بیشتر از همه بندگان عمل نیک خواهد داشت. و هرکس دعای دوم را صد بار بخواند، گویا تورات و انجیل را دوازده مرتبه خوانده است و ثواب آن به او داده می شود. در این هنگام حضرت عیسی علیه السلام از جبرئیل پرسید: ای جبرئیل، ثواب قرائت تورات و انجیل چیست؟ جبرئیل گفت: تمام ملائکه آسمان های هفت گانه توانایی حمل یک حرف از تورات و انجیل را ندارند، تا آن که من و اسرافیل برانگیخته شدیم، زیرا اسرافیل اولین بنده ای است که گفت:« لا حَولَ وَ لا قُوَّةَ إلاّ بِاللهِ». و هرکس دعای سوم را صد بار بخواند، خداوند برای او ده هزار کار نیک نوشته و ده هزار کار بد پاک می کند، و مقامش را ده هزار درجه بالا می برد، و تعداد هفتاد هزار فرشته از آسمان نازل می شوند در حالی که دستانشان را بلند کرده و برای کسی که این دعا را می خواند، درود می فرستند. حضرت عیسی علیه السلام گفت: ای جبرئیل، مگر فرشتگان برای غیر پیامبران نیز درود می فرستند؟ جبرئیل پاسخ داد: هرکس به آن چه رسولان و انبیاء الهی آورده اند، ایمان آورد و شریعت آنان را تغییر ندهد، پاداش انبیا به او اعطا می شود. و هرکس دعای چهارم را صد مرتبه بخواند، فرشته ای آن را گرفته و به سوی حقّ متعال بالا می برد، پس خداوند به گوینده آن نظر می نماید و هرکس خداوند به وی نظر کند، هرگز بدبخت و شقی نمی شود. حضرت عیسی علیه السلام به جبرئیل گفت: ای جبرئیل، ثواب دعای پنجم چیست؟ جبرئیل گفت: این، دعای من است، و خداوند به من اجازه نداده است که آن را برای تو تفسیر نمایم.(اقبال الاعمال، ص632-633) مرحوم علامه مجلسی در «زادالمعاد» می نویسد: اگر كسى هر روز هر يك از اين دعاها را ده مرتبه بخواند، دور نیست که عمل به این روايت كرده باشد، و اگر هر روز هر يك را صد مرتبه بخواند بهتر خواهد بود.(زادالمعاد، ص245) ✅ « اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج »
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آیت الله العظمی جوادی آملی: «ياد قیامت یکی از عوامل مؤثر در وارستگی انسان است؛ کسی که معاد را فراموش نکند پارسا خواهد بود؛ زیرا همه عوامل و رفتارش را تحت ویژه قرار می‌دهد و سعی و تلاش همه جانبه دارد تا آنها را بر خشنودی خداوند استوار ساخته، در مدار شهوات، آرزوهای باطل و هوس های شیطانی نگردد.» 📚تفسیر موضوعی قرآن کریم، ج۴ ص۲۲ آیت الله 📝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برای هر انتخاب در قیامت باید جواب پس بدی و ........ 📛 سهم ما در تأخیرِ چقدر است؟
تکنیک‌های عاشقی.mp3
5.42M
🎬تکنیک های عاشقی خلوت کردن با خدا را باید یاد گرفت! آرام آرام ، قدم قدم روبرو شدن با خدا، آموختنی است. 🎙️استاد
قسم خدا.mp3
1.15M
🎬خداوند ناامید می‌کند کسی را که به غیر او امید ببندد 🎙️حجت الاسلام
Panahian-Clip-BaCheKasiEzdevajKonim.mp3
1.82M
🎬با چه کسی ازدواج کنیم؟ 🔻دو شاخص کلیدی برای انتخاب همسر 🎙️حجت الاسلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥بعد از مرگ به همین زودی نزد اهل دنیا به فراموشی سپرده میشی پس زیاد به کسی وابسته نشو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
زنده شدن.mp3
1.62M
🎧 زنده شدن 🎙️آیت الله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا