و دجالی از دجله ی بصره خروج می کند که از من نیست. و او مقدمه ی کلیه ی دجالهاست.
فرقه احمدالحسن را بهتر بشناسیم...
#حدیث_مهدوی
نقد_مدعی_یمانی
⚠️ انحرافات_فرقه یمانی در اصول اعتقادات
✍... یکی از ضلالت های فرقه ی مارقین همبوشی انکار و ردّ و تکذیب صریح آیات و روایات است.
این فرقه که بیشترین دشمنی را با آیات و روایات و محکمات شریعت نبوی داشته و دارند با انکار نصوص محکمات و متواترات روایات اهل بیت علیهم السلام صریحا اعلان جنگ با خدا و پیامبر و اهل بیت علیهم السلام را نمودهاند؛
👈 این انکار و دشمنی با آیات و روایات ، از "اصول دین" اغاز شده و تا فروع دین و جزئیات "احکام" شریعت ادامه پیدا کرده.
دقت کنید:👇
1⃣ انحراف در توحید :
دجال همبوشی بصری عقاید توحیدی قران و اهل بیت علیهم السلام را زیر پا گذاشته و صراحتا به عقاید انحرافی صوفیه گرایش دارد و اباطیل صوفیه را به نام توحید نشر میدهد !
تا جایی که صراحتا برای خود ادعای ربوبیت کرده است!
و ادعای حلول
و ادعای وحدت با ذات و ... !
2⃣ انحراف در نبوت :
دجال بصری صراحتا ضروریات دین و نص آیات قران و روایات ، مبنی بر خاتم النبیین بودن پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله را رد میکند!و صریحا برای خود مقام نبوت و رسالت و شارعیت قائل میشود!!
این عقیده که قطعا به معنای ارتداد میباشد موجب خروج رسمی اتباع این فرقه از اسلام شده است .
و چنانچه اتباع این فرقه با آگاهی از این ادعای دجال از او پیروی نموده باشند قطعا مرتد بوده و نجاست ظاهری دارند .هرچند حکم قتل این افراد به دست ما نیست و نیاز به حکم امام معصوم علیه السلام دارد .لکن ناموس آنان بر آنان حرام است. و ارتداد آنان یقینی است.برای مطالعه مختصر در مورد این ادعا ، میتوانید مقاله ذیل را مطالعه فرمائید :
https://t.me/borrhan/25997
3⃣ انحراف در امامت :
چنانچه بیان شد دجال_بصری در امر امامت بیشترین بدعت را نهاده و بدون حتی یک دلیل قرآنی یا روایی ، قائل به ۲۴ امام شده و خود را صراحتا امام ۱۳ معرفی می نماید .و با این بدعت بیش از دهها روایت و نص بر ۱۲ امام را انکار کرده است که این امر نیز قطعا به منزله ی خروج از تشیع و بدعت در دین و ارتداد میباشد.
4⃣ انحراف در مهدویت:
ادعای مهدویت و قائمیت که از ارکان اساسی تشیع و امامت است از مهمترین بدعت های این فرقه ی مارق بوده که دجال بصری صراحتا قائل به وفات امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف شدهو خود را قائم و موعود ادیان معرفی مینماید !و خود را صاحب صفت : یملا الارض قسطا و عدلا معرفی می نماید!
شاید بعضی از نا آگاهان با خود بگویند : این فرقه امام دوازدهم را قبول دارند ولی دجال را نائب و فرستاده ی امام مهدی میدانند!و حال آنکه این توهمی غلط است.دقیقا همچون بابیت و بهائیت که ابتداءا با ادعای باب امام مهدی بودن و نیابت و سفارت و ... خود را مطرح نمودند!اما سپس خود را مهدی و قائم موعود معرفی نمودند!همچنین این فرقه نیز امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را تنها پلی برای عبور و گذر از موانع پیش روی خود میشناسند تا عوام و جهال نتوانند بر آنها خرده بگیرند که شما منکر امام مهدی هستید!
اما در واقع تمام القاب و صفات و مقامات و خصائص امام را غصب کرده تا جایی که میگویند اصلا امام مهدی جنگی نمیکند! و قائم و موعود و کسی که زمین را مملو از عدل و داد میکند، دجال بصری بوده است! و شیعه ۱۴۰۰ سال سر کار بوده که گمان میکرده است منجی عالم امام مهدی است و توهم داشته که قائم و #مهدی_موعود امام دوازدهم است!
حقیقت آنست که اگر کسی ذره ای با فرق ضاله متاثر از اندیشه مهدویت همچون بابیت و بهائیت و قادیانیه و ... آشنایی داشته باشد در کمترین زمان ممکن برایش بدیهی خواهد بود که فرقه ی مارقین همبوشی چیزی نیست
جز نطفه و فرزند حرام بابیت و بهائیت ..
5⃣ انکار ضروریات دین و محکمات و مسلّمات شریعت :
از انکار صریح رجعت توسط دجال بصری
تا قول به تناسخ !
قول به نسخ شریعت !
ادعای صریح کفر و نجاست جمیع شیعیان و جمیع مسلمین و جمیع کسانی که به او اعتقاد ندارند!تا بدعت در جزئیات احکام دین همچون
بدعت در نماز های یومیه ادعای عدم وجوب قضای نمازهای فوت شده! بدعت در وضو و وضوی باطل و مبدعانه
بدعت در اذان بدعت در نکاح و نهی از متعه زیر ۶ ماه و بدعت در شروط آن و صدها مورد دیگر..
نکته پایانی :
اخذ محکمات ، تمسک به ضروریات مذهب حقه اثنا عشریه ، و رد متشابهات به محکمات از اوّلیات و قدم های ابتدایی در بحث و شناخت فرق ضاله است.
#اخرالزمان
#مباحث_مهدویت
شناخت احمدالحسن
آیا میدانستید طبق فتوای احمد بصری ؛
✡️فضیلت رفتن در فیس بوک یهودیان!!! معادل دیدن حضرت امام علی و زیارت اوست!!!!😳
#انحرافات_اخرالزمان
4_5857307507285820746.pdf
4.69M
☀️"کتاب دوازده خورشید"
بررسی روایات ۱۲ امام، ۱۲ وصی، ۱۲ قائم و ۱۲ مَهدی
❌نقد احمدالحسن البصری
نوشته :سید مهدی مجتهد سیستانی
هزینه دانلود: دعا برای هدایت گمراه شدگان و فرج مهدی آل محمد عج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمایت وهابیت و سلفیت از جریان احمدالحسن!
مصر به چه نیتی به یک جریان منحرفِ منتسب به شیعه اجازه تبلیغ تلویزیونی میدهد؟!
❌تضعیف مهدویت
❌ایجاد تفرقه بین شیعیان
4_6037143427261399184.pdf
3.45M
#دانلود_کتاب
💠 عنوان: از تبار دجال
🖊نویسنده :
نصرت_الله_آیتی
📚مقالات ناب در نقد مدعیان دروغین مهدویت و احمدالحسن
التیام این روزها برای مستضعفین
🌐محمد بن حسین بن کثیر گوید: امام صادق علیه السلام به من فرمود: به بازار نمىروى؟ میوه هایی که به فروش مىرسد و چیزهاى دیگرى را که دلت مىخواهد نمىبینى؟ گفتم: بله مولای من.
فرمود: بدان که در برابر هر چه مى بینى و نمى توانى بخرى برایت حسنه اى است...
📘اصول ﻛﺎﻓﻰ ج۳ ﺹ۳۶۳.روایت۱۷
#حدیث_روز
آیت الله بهجت (ره) :
هیچ عملی به اندازه صلوات نمی تواند به اموات کمک کند و به دادِ آن ها برسد.
یاد امام و شهدا و فاتحه و صلوات
عصر پنجشنبه و شب جمعه فراموش نشود.
#اصحاب_اخرالزمانی_سیدالشهداء
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سخنان تکات دهنده آیت الله بهجت درباره حوادث منطقه از زبان پسر ایشان
#اخرالزمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حکایتی از دیدار با جان جانان حضرت مهدی امام زمان عج
ما از حال شما غافل نیستیم...
#استادعالی
1_7855345.mp3
798.8K
نماهنگ مهدوی
العجل یا صاحب الزمان
#مهدی_موعود
@promisedmahdi
❄️ امام زمان علیه السلام هنگام ظهور با ذکر عطش امام حسین علیه السلام خودشان را معرفی می کنند.
⚜ الا یا اَهلَ العالَم،اَنا الاِمامُ القائم .
⚜ الا یا اَهلَ العالَم،اَنا الصَّمصامُ المُنتَقِم .
⚜ الا یا اَهلَ العالَم، اِنَّ جَدّیَ الحسین قَتَلوهُ عَطشاناً.
⚜ الا یا اهلَ العالَم، اِنَّ جَدّیَ الحسین طَرَحُوهُ عُریاناً.
⚜ الا یا اهلَ العالَم، اِنَّ جَدّیَ الحسین سَحقُوهُ عدواناً .
⚜ ای اهل عالم، آگاه باشید كه من امام قیام كننده ام.
⚜ ای اهل عالم، آگاه باشید كه من از دشمنان با شمشیر انتقام گیرنده ام.
⚜ ای اهل عالم، آگاه باشید كه جدم حسین را تشنه شهید كردند.
⚜ ای اهل عالم، آگاه باشید كه جدم حسین را عریان رها كردند.
⚜ ای اهل عالم، آگاه باشید كه بدن جدم حسین را از روی دشمنی (بدن مطهرش را زیر سم اسبها) خُرد كردند.
📚 الزام الناصب فی اثبات حجة الغائب، ج۲، ص۲۳۳
#یااباصالح_المهدی_ادرکنی